روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

ایده کارت پستال


این کارت پستالهای خروس به سادگی آماده میشن... با رنگهای متنوع

yiok_photo_2017-03-06_18-48-38.jpg


پ ن 1 : اگه دوست داشتین از خرازی چشم متحرک بخرین و براش چشم متحرک بزارین

پ ن 2 : با کامواهای ضخیم براش پاهای بلند بزارین و سر کاموا مهره اضافه کنید.

پ ن 3 : من چون متناسب با قیمت پیشنهادی مشتری آماده میکنم، تزئینات اضافه تر استفاده نکردم...


نظرات 11 + ارسال نظر
سلام دوشنبه 16 اسفند 1395 ساعت 19:54

واااااااای تیلو جونم، چه قدر خوشگلن

چشمات خوشگل میبینه عزیزدلم

الی دوشنبه 16 اسفند 1395 ساعت 20:31 http://elhamsculptor.blogsky.com

چقدر رنگی رنگی و خوشکل

شما زیبا میبینی

تبسم دوشنبه 16 اسفند 1395 ساعت 22:06 http://Tabasomshadi.blogsky.com

خیلی زیباست.....
خروس :)))

خروس زیباست ... یا کارت پستالها

امیر سه‌شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 08:25

با سلام
آنگاه که خداوند ظرف مدت کوتاهی چوب های خشک و بی برگ را به جوانه هایی زیبا و رنگارنگ مبدل می کند .... این نگار گر بی همتا نیز هنرمندانی خلق کرده است که از کاغذ های رنگی تصاویر زیبا و دلنشینی خلق می کند . نمونه اش همین دوست خوبمان که از تکه های کاغذ طرح هایی خلق می کند که با دیدن آنها نه تنها انسان به وجد آمده و لبخند بر لب آورده بلکه خود اثر نیز با ادمی حرف خواهد زد فقط باید زبون اونا را بفهمی .....
البته باید توجه داشت که :
تا نگردی آشنا زین پرده رمزی نشنوی
گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش

از خداوند برایش سلامتی روح و جسم و شادابی و سرزندگی آرزو می کنم و خاطر زیبایش را پر گل می سازم

سلام
روز بخیر
من که هنرمند نیستم ... اما میدونم که خالق زیبایی ها بنده های هنرمند زیاد داره...
از دعای خوبتون بی نهایت متشکرم

سعید سه‌شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 09:07 http://www.zowragh.blogfa.com

راستی تیلو میگم چرا لینک وب من تو لینکات نیس؟
من لینکت کردما

اونم چشم
روی چشمم

امیر سه‌شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 10:52

هنرمند بودن را در چه میدانی؟
بلاخره هنر و هنرمند یک کفهوم کلی و دایره شمولیت آن وسیع است و انواع هنر ها را شامل میشه اعم از طراح ، نقش با زیر مجموعه هاش هنر نمایش با زیر مجموعه هاش و ....

متشکرم از اینکه منو هنرمند میدونین
قبول میکنم
از این به بعد من یه هنرمند در حد کودکستان هستم

امیر سه‌شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 11:04

اینو میدونم که همه هنرمندان خودشان را کوچک می بینند و این از تواضع آنان است نه اینکه خرد و کم هنر هستند مثلا استاد شجریان همیشه پای همه نوشته هاش می نویسه خاک پای ملت ایران
و تو هم تواضع و درایت و هوشمندی و خردت اجازه تکبر بهت نمیده و گرنه هنرمند قابلی هستی که .....

وای
اصلا یکی پیدا بشه منو با استاد شجریان مقایسه کنه از شادی میمیرم
ممنونم
ممنون
بی نظیری به خدا
اینقدر حس خوب به آدم میدی

امیر چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 07:54

سلام و صبح بخیر
تنها کمتر از دو هفته به پایان سال مانده سعدی در حکایت زیبایی می فرمایند:
عمر برف است و آفتاب تموز
اندکی مانده و خواجه غره هنوز
ای که هفتاد رفت و تو در خوابی
مگر این چند روزه در یابی ...

حالا که از سال 353 روز گذشته و فقط و فقط دوازده روز مانده بیاییم هر روز دل حداقل یک نفر را شاد کنیم و اگه برایمان مقدور بود از یک نفر که از ما دلخور و نگران است رضایتش را جلب کنیم که با این ساعت حداقل دوزاده را لبخند بر لبشان آورده ایم و دوازده را هم کینه و کدورتش را دور ساخته ایم .....

اسفند می رود و نگران است که برادر برگ فروردین که فرزنذ ارشد سال است چگونه شروع می شود بیاییم با مهربان بودن با طبیعت و کاشتن یک نهال نگرانی را از دل اسفند به در آریم ....


نهال؟
درختکاری؟
تبلیغ؟
اینجا؟

Nahid چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 09:30 http://rooznegareman.blogsky.com

چقدر ناااااازن. تیلوجان خیلی وقته میخونمت و جزء پیوندای وبلاگمی. راستی منم 25سالی هست که به تریکوتیلومانیا مبتلام. خوشبختم

لطف داری عزیزم
ممنونم که منو لینک کردی... منم همین کار را کردم
انشاله سرفرصت میخونمت

وای... کاش یه راه رهایی از این بیماری بود....

ماهی سیاه کوچولو پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 00:09

منم دارم کارت درست می کنم برای فامیلای عزیزم

وای عزیزدلم
حتما نشونمون بده کارت های خوشگلت را

Nahid پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 08:55 http://rooznegareman.blogsky.com

ممنون از توجهت تیلوی گل.ولش کن. اینم حال خوشی میده که استرسو کم کنیم

فدای مهربونیات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد