روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های تیلو

سلام

روزتون اسفندماهی


اصلا شور و حالی که توی اسفند جاری هست آدم را به وجد میاره

این حجم انبوه از کار و ایده و انرژی

امیدوارم همتون دست به کار استقبال بهار باشید


چیزی که این چند روزه به شدت فکرم را مشغول کرده ... حجم بازدید از پستها و نسبت اون با کامنت هاست... که اصلا هم خوانی ندارن... فعلا ایده ای براش ندارم



پ ن 1: مراقب باشید شادیهای ما باعث غم دیگران نشه

پ ن 2 : مراقب باشید شادی باید عمومی باشه تا واقعا حال آدم را خوب کنه

پ ن 3 : اینقدر از دیدن جوانه ها و رویش گیاهها مست میشم که حد نداره

پ ن 4 : یه لیست بلند و بالا از خریدها باقی مانده و من اصلا براشون وقت نمیزارم

پ ن 5 : حرکت تیلویی منو ناخودآگاه بیشتر و بیشتر به سمت صورتی میکشه

پ ن 6 : قلبم تندتر از روزهای قبل میتپه، خبر خوب...

پ ن 7 : شبها خوابهایی میبینم که دلم نمیخواد بیدار بشم




نظرات 12 + ارسال نظر
نفس1 یکشنبه 15 اسفند 1395 ساعت 12:15 http://nafas1367.blogsky.com/


عزیزی
واقعا که نفسی

بنده یکشنبه 15 اسفند 1395 ساعت 12:27 http://godwill.blogfa.com

سلام ، راستش وبلاگ قبلی که 20 مرداد 1393 ساختم بنا به دلیل یا دلایلی یا مشکلی که برای بلاگفا پیش اومد ، متاسفانه حذف شد. الان شب قدره و من تصمیم گرفتم دوباره وبلاگو بسازم. امیدوارم خدا به من و بنده ی خدا 2 کمک کنه که مطالب خوبی رو وارد وبلاگ کنیم و بتونیم هر چند کم ، باعث نزدیک شدن بندگان خدا به خدا بشیم. آدما شاید اکثر کارای خوبی که می خوان شروع کنند رو اولش سخت بدونند ولی به نظر من فقط اولاش سخت به نظر میاد و مهم اینه آدم اون اوایل دلسرد نشه و با کمک و لطف خدا اون کارا رو انجام بده. می خوام قضیه رو واستون تعریف کنم که توی زندگی خودم رخ داده و خدا رو شکر توی زندگیم تاثیر خیلی خوبی گذاشته. یادمه یکی از دوستام چند سال پیش ازم خواست که زیارت عاشورا بخونم ولی من نخوندم. حدود 2 سال پیش یکی منو به طرح خوندن هر روز زیارت عاشورا در ماه رمضان دعوت کرد و من شرکت کردم و به لطف خدا اونو ادامه دادم و حدود 2 ساله دارم هر روز زیارت عاشورا می خونم. از شما می خوام نیت کنید و 40 روز هر روز زیارت عاشورا بخونید. فقط اون جاهایی که گفته 100 مرتبه رو شما به نیت 100 مرتبه یکبار بگید. باور کنید حدودا 10 دقیقه زمان می بره.

ان شاءالله سلامت و موفق باشید و خوشبخت و عاقبت بخیر بشید.

من همین الان نیت میکنم که از روز اول سال جدید حتما روزی یک زیارت عاشورا را شروع کنم به لطف پروردگار.. فقط سوالم اینه الان شب قدره؟؟؟؟؟؟

خاله ریزه یکشنبه 15 اسفند 1395 ساعت 12:28 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

پ.ن1 : خیلیییییییییییییییییییی باهات موافقم.
پ.ن3 : منم عاشقشوووووونم
پ.ن5 : وااااای که دخترک چشم طوسی بی نهایت عاشق صورتیه


عزیزدلمی

حامد یکشنبه 15 اسفند 1395 ساعت 14:54 http://hamed-92.mihanblog.com/

سلام تیلو خانوم عزیز
اصلا اسفند ماه بخصوص 15 روز آخرش بیکار باشی بری بشینی دم فلکه صادقیه یا بازار دوم یا هر مرکز خرید دیگه ایی که تو هر شهر هست یعنی اون شور و هیجان او برو بیا اون تکاپو اون استرس اون ماهیای توی تنگ اون سبزه ها با اون روبانهای رنگی اون گلدونای سنبل اون وسایل سفره ی هفت سین و .... حالتو عوض میکنه
من بشخصه کیف میکنم

سلام دوست خوبم
وای اره خیلی حس خوب داره
خیلی عالیه

حامد یکشنبه 15 اسفند 1395 ساعت 14:57 http://hamed-92.mihanblog.com/

حجم بازدیدها و کم بودن کامنتها بخاطر مشغله های اینروزاست تموم میشه
من سالی یه بار خواب میبینم اونم وقتی بیدار میشم یادم نمی مونه خیلی دوست دارم بابام به خوابم بیاد دلتنگشم اینروزا

منم اکثرا همینطوریم برای خواب
اما نمیدونم چی شده ....

اناهیتا یکشنبه 15 اسفند 1395 ساعت 15:00 http://khaterateman1369.blogsky.com/

سلام یه ایده یه روز کلا دفترو تعطیل کن برو خرید . نگران امار بازدید و کامنت نباش مخونن در میرن وبلاگ منم همینه

سلام عزیزدلم
خوبی
خخخخخ
حتما باید به حرفت گوش بدم

لادن یکشنبه 15 اسفند 1395 ساعت 18:59

سلام
من دوست ماهی جونم : )
من خودم خیلی وقته وبتون رو هر روز میخونم ولی چون اکثرا با گوشی میام نمیتونم بخاطر قالبتون کامنت بزارم .
برای بلاگ اسکای فقط وقتی میتونم امنت بزارم که قسمت نظراتش مثل قسمت نظرات وب ماهی جون باشه : )

روزتون شاد

سلام لادن جان
چقدر خوبه که دوستایی مثل شما دارم
ممنونم از این نظری که برام گذاشتی
یک دنیا خوشحالم کردی

ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 15 اسفند 1395 ساعت 19:49

سلام تیلوی نازم
خوبی؟

امیدوارم امسال اتفاق بدی نیوفته برام! تیلو، من از عید و ماه اسفند خیلی می ترسم. چون همیشه اتفاقای بد میوفته و...
وجودم پر از ترس و استرس شده.
امیدوارم امسال اونقدر خوب باشه که جبران سال های پیش بشه.

منم اندکی خرید دارم ولی هی امروز و فردا می کنم.

سلام ماهی کوچولوی خوشگل
ممنون خوبم
منم امیدوارم هیچ وقت برات اتفاق بدی نیفته
اما یه چیزی را میدونی ماهی کوچولو... وقتی خودت با این فکر وارد اسفند میشی که همیشه اسفند و عید قراره اتفاقی بیفته... اتفاقها را به خودت جذب میکنی... به نظرم اگه این افکار را از سرت بیرون کنی، و یادت باشه اگه یه زمانی یه اتفاقی افتاده، هیچ ربطی به ماه و سال و عید نداره و خداوندی هست که همیشه هوای ماها را داره... باعث میشی که کلی خبر خوب و اتفاق خوب به سمتت روانه بشه
منم سال بینظیری برات آرزو میکنم... برای همه دوستام

دل آرام یکشنبه 15 اسفند 1395 ساعت 19:53

اسفنده، سر ملت شلوغه، میخونن، کامنت وقت ندارن بذارن

اسفنده و همه شلوغیم... اما یه کامنت گذاشتن در حد چند ثانیه طول میکشه

نل دوشنبه 16 اسفند 1395 ساعت 07:13

شب قدره؟؟

بگذریم.
خوبی تیلو؟
اومدم اعتراف کنم نصف بازدیدهات کار منه
اگه فرصت داشته باشم إن بار کل صفحاتو رفرش میکنم ک بنویسین:))))))))))
تازه چندوقت یکبار هم کامنت میزارم...
خب آدم معتاد دیدین؟منم معتاد ب خوندنم....

منم موندم سرقضیه شب قدر....

خوبم
شما خوبی ؟
ای جان... چقدر من این معتاد را دوست دارم
تازه میتونم اعتراف کنم خودم هم همینطوریم

امیر دوشنبه 16 اسفند 1395 ساعت 10:46

لیله القدر خیر من الف شهر
شب قدر می تونه هر شبی باشه
هر موقع تونستی کاری انجام بدی و قلب ات و وجدانت خوشحال و راضی بود شبش برات شب قدر خواهد بود
ما شعار می دادیم کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا
الان جدید شعار میدیم کل لیل القدر تمام شب ها شب قدر خواهد بود
آن شب قدری که گویند اهل خلوت ، امشب است
یا رب این تاثیر کوکب در کدام عالم است
تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد.
هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است.

وا اینطوریاست؟
اینم جواب دندان شکنی هست... متشکریم

حانیه سه‌شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 21:55

سلام یه اعتراف منم روزی چندباربهتون سرمیزنم امابی سروصدامیام ومیرم :

ای جان به شما... عزیزدلمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد