روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

خواب موندم

سلام

صبح بخیر

خوب هستین؟

همه از نعمت بارون و برف دارین لذت میبرین؟

اصفهان یه نم بارون دم صبح اومده و هوا را بینظیر کرده....

دیشب یادم رفته بود ساعت بزارم برای صبح... و خواب موندم

به همین سادگی

بیدار شدم با عجله لباس پوشیدم

و بدوبدو زدم بیرون

باید میرفتم بانک

و بعد رسیدم دفتر

عموجانم زنگ زد... دیر میای سرکار

کلی خندیدیم و متوجه شدم که ایشون امروز صبح زود تصمیم گرفته بودند با من صبحانه بخورن که نشد.....



یک شاخه ی گلدار از گل بگونیا  آوردم گذاشتم روی میز... دوتا گل صورتی داره...

سه تا فیلم دارم که میخوام سر صبر ببینمشون و لذت ببرم

سه تا فیلمی که میدونم بیشترتون دیدینشون ، اما من هنوز فرصت دیدنش را نکردم


پ ن 1: خواهرم از مسافرت برگشت

پ ن 2 : تمام دیشب خواب میدیدم دارم برای داداش خرده ریز بسته بندی میکنم که براش پست کنم

پ ن 3 :  متن زیر توی تلگرام دریافت کردم و به شدت به فکر فرو رفتم و بعد به خودم افتخار کردم... دوست داشتم شماها هم یه نگاهی بهش بندازین


"جاهای خالی را پر کنید"
مهمترین فرد زندگی من نامش  .... است.
مهمترین هدف یکساله من ..... است.
مهمترین هدف پنج ساله من ... است.
سه ارزش مهم زندگی ام که حاضرم وقتمو به خاطرشون صرف کنم .... و....و..... هستند.
بهترین دوست قابل اعتماد من ..... است.
بزرگترین نقطه قوت من.....
و بزرگترین ضعف من ......است.

نظرات 4 + ارسال نظر
mahee دوشنبه 25 بهمن 1395 ساعت 10:47

من عموتو دوس دارم..خدا حفظش کنه انشالا


عزیزمی
البته ناگفته نماند که منم عمو را دوست دارم ... اما فکر نکنم نظر زن عمو اینطوریا باشد

miss_love دوشنبه 25 بهمن 1395 ساعت 10:52 http://beest20.ml/

سایت متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم افتخار میدین پیش منم بیاین خیلی ممنون
96518

چطوری متوجه شدین؟؟؟؟

امیر دوشنبه 25 بهمن 1395 ساعت 11:47

این همه صبح زود رفتین و کسی نگفت بیا با هم صبحانه بخوریم یه امروز که شما تاخیر داشتید ....
داشتن گل در محل کار باعث نشاط و شادابی می شود و خیلی خوبه گل دارین ...
خب خواهر از سفر امد و سوغاتی آورد
میدونی که خواب اعمالی است که ما روز به اونا فک می کنیم و شب چون کنترلی بر افکار خود نداریم بصورت رویا برایمان ظاهر می شود . حتمن بفکر فرستادن سوغاتی بوده ای اونم در ایام نزدیک به عید

اما جای خالی .....
مهمترین فرد برام بابا بود
مهمترین هدف یک ساله من آرامش و آسایش خود و خانواده ام
مهمترین هدف پنج ساله تشکیل خانواده جدید و ...
سه ارزش مهم زندگی کار، تحصیل و فراهم کردن رفاه خانواده
بهترین دوست من سخت است چون هر کدام مزایا و معایبی دارند که نمیشه یکی را نام برد
بزرگترین نقطه قوت من دست و دلبازی است
و بزرگترین ضعف عدم برنامه ریزی و ولخرجی است.


من کلا نگهداری از گل را دوست ندارم ... اما فعلا این گل مهمان من است
خواهر را هنوز ندیدم و هنوزم چیزی به دستم نرسیده... البته با این گرونیای این دوره زمانه واقعا از کسی انتظار سوغاتی ندارم... رفته دو روز خوش باشه.... همش را به خرید برای دیگران بگذراند؟؟؟؟؟؟؟
در مورد خواب هم شاید ...

ممنون از پاسخ هاتون

صحرا دوشنبه 25 بهمن 1395 ساعت 22:59

خوبی گندم؟قرار های عاشقانه ات کوکه؟اوضاع خودت چطوره؟

سلام عروس خانم گل
خیلی کم پیدا شدی
ما شاکریم و راضی به رضای پروردگار
پس همه چیز خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد