روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

آرام تر از سکوت

سلام

روزتون لبریز از آرامش و شادی

امروزم را خیلی آروم شروع کردم و میخوام تا شب به آرامش ادامه بدم


قرار عاشقانه م عاشقانه بود ... عاشقانه ی عاشقانه...

ایندفعه نه شعری در کار بود و نه کتابی....

هرچه بود حرف بود و حرف... حرفهایی که تمام نمیشدن

حرفهایی که ما را خندوند... خیلی بلند بلند تر از حد مجاز

حرفهایی که یک جایی اشکمون را درآورد ...

حرف و حرف و حرف

آخرشم حرفها نبود که تمام شد ... وقت بود که به پایان رسید


عاشق اون سایه روشنهایی هستم که نور روی چهره ش زده بود و عین یه تابلو در ذهنم حک شده....



دیروز صبح که چشمام را باز کردم دلتنگی داشت خفه م میکرد...

منم برای مبارزه با این دلتنگی ، خونه تکونی اتاقم را شروع کردم ....

نزدیک ظهر بود که مغز بادوم اومد کمکم... با اون دستای کوچولوش کلی بهم انرژی داد

تا شب تمام اتاق و کمدها و کشوها و میز توالت و .... همه را تمیز کردم

لباسهای اضافه را از کمدها و کشوها خارج کردم

تمام چیزهای اضافه را ریختم بیرون

باشد که هفته بعد هم سالن و آشپزخانه ی طبقه خودم را تمیز کنم

من عاشق بهار هستم... استقبال از بهار بهم حس خوب میده




پ ن 1: خواهرم رفته مسافرت

پ ن 2: دیروز جمعه ی خوبی بود

پ ن 3 : امروز در یک سکوت و سکون آرام روزم را شروع کردم و میخوام کل روز را همینطوری به آرامش و سکوت بگذرونم

پ ن 4 : یک شاخه ی گل دار از گلدان بگونیای مامان آوردن و گذاشتم روی میز... داره بهم لبخند میزنه

پ ن 5 : صبح خیلی زود مغز بادوم بهم زنگ زد و گفت میای با هم بریم شیرینی فروشی




نظرات 9 + ارسال نظر
امیر شنبه 23 بهمن 1395 ساعت 10:45

اگـــر خواهم غم دل با تو گــــویم ، جــــــا نمی یابم

اگـــر جــایی شــــود پـــیدا ، تــــــرا تنـــها نمی یابم


اگـــر جــایی کـــــنم پــیدا و هم تنــــها تــــــــرا یابم

ز شادی دست و پا گم می کنم ، خود را نمی یابم

قرار های عاشقانه همیشه وقت کم داره اگه از ازل تا ابد حرف بزنی باز وقت کم هست . این قرار ها و وعده ها باعث اشتیاق و میل به زندگی و ادامه حیات می شود .
کاش همه قرار ها عاشقانه باشد دیگه از عقل و ملاحظه کاری و رعایت موازین خسته شدیم . یک چند عاشقانه باشیم بعد اگه .....

خدا را شکر که آرامش دارین و تسکین و قرار قلبی دارین
ولی من احساس می کنم همیشه بعد از قرار های عاشقانه غمی گنگ و مبهم سینه ادم را می فشارد

خوبه که خانه تکونی را شروع کردی کاش یه زمانی هم برای خونه تکانی دل ها از گرد و غبار کینه ها و دلخوری ها و ناراحتی ها داشتیم . کاش قبل از استقبال از بهار طبیعت به پیشواز بهار جان ها می رفتیم .
کاش .....


انشاله دلمان را هم خواهیم تکاند

امیر شنبه 23 بهمن 1395 ساعت 10:48

گاهی باید
چترت را ببندی؛
بگذاری باران
آتشی را که در قلبت روشن است
نم نم
خاموش کند ....

سمیرا شنبه 23 بهمن 1395 ساعت 11:31

با مغز بادوم رفتین شیرینی فروشی؟


نه من سرکارم
اما واقعا دلم رفت وقتی اینطوری گفت

ساناز شنبه 23 بهمن 1395 ساعت 12:22 http://sanaz1359.persianblog.ir

سلام. روزهای شما هم لبریز از شادی و آرامش باشه انشالله

در کنار شما دوستای عزیزم

اناهیتا شنبه 23 بهمن 1395 ساعت 14:15 http://khaterateman1369.blogsky.com/

اخی مغز بادوم چه مهربونه . انشالله که بهر خوبی در انتظارت باشه تیلو جان

عزیزدلمی
از مهربونی خودتونه
بله مغزبادوم ما خیلی مهربونه... دخترا کلا مهربونن...

دل آرام شنبه 23 بهمن 1395 ساعت 16:17

سلام
همیشه به خوشی و خرمی باشی
عاشقانه هات مستدام.
معزبادوم رو ببوس. فسقلی کمک کردنش هم شیرینه

سلام به روی ماه نی نی و مامان خوشگلش
متشکرم
مغزبادوم زندگی منو خوشرنگ کرده

شاذه شنبه 23 بهمن 1395 ساعت 16:38 http://moon30.mihanblog.com

سلام
روز آرامت پر از دلخوشی
من برعکس روز شلوغی داشتم. خوش گذشت الحمدالله... الان هم مشغول تجربه ی آرامش بعد از شلوغی هستم...


سلام به روی ماهت
همه ی روزت شلوغ از شادی و مملو از آرامش...

mahee شنبه 23 بهمن 1395 ساعت 17:30

تیلوووو
میشه من توی یکی از قرارهای عاشقنتون باشم؟!!
انقد دلم میخواد از نزدیک ببینم این حس های خوبیو که منتقل میکنی.

ماهی جونم فکر نمیکنی قرار عاشقانه دوتا عاشق را بعد از یکماه میکنی قرار عمومی غیر عاشقانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حامد یکشنبه 24 بهمن 1395 ساعت 10:10 http://hamed-92.mihanblog.com

عاشقانه هاتون مستدام ایشالا
مغز بادوما جیگرن


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد