روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

برنامه ریزی های استراتژیک مدیریتی

میخوام فردا اون جعبه پر از مداد رنگ و پاستل و آبرنگ و ماژیکم را بیارم با خودم و با آقای دکتر نقاشی بکشیم

یعنی خوششون میاد؟



یه بارم یه عالمه قلب درست کردم با کاغذ رنگی و دوتا شمع فسقلی بردم ....

بهتره چیزی از میزان استقبال نگم



یه بار دیگه هم یه عالمه گل رز را پر پر کردم و ... اونو دیگه اصلا نگم بهتره


گاهی یه سری موزیک خاص را میریزم رو فلش و میبرم که با هم گوش بدیم... از این بدشون نمیاد

گاهی هم یه نوشیدنی خاص خودم درست میکنم و میبرم با هم بنوشیم... از این هم بدشون نمیاد

گاهی یک تکه هایی از یک کتاب را علامت گذاری میکنم که برام بخونن... از این هم بدشون نمیاد که هیچ استقبال هم میکنن




نظرات 8 + ارسال نظر
نفس1 چهارشنبه 29 دی 1395 ساعت 17:59 http://nafas1367.blogsky.com/

خوش بگذره عزیزم....

متشکرم

delaram چهارشنبه 29 دی 1395 ساعت 18:16

Khosh b hale doctor:)


نظر خودشون این نیستا

گیلاس سرخ چهارشنبه 29 دی 1395 ساعت 18:52

وای وای چه شود.

مامان نجمه سادات چهارشنبه 29 دی 1395 ساعت 22:46

خوش بحال مستر دکتر


دوست پر از لطلطفت مجازی من...


همیشع خوب و مهربون بمون


تو تنها کسی هستی تو این مجازی غیر مجاز باورت کردم

عزیزمی
امیدوارم دنیات پر از واقعیتهای شیرین و پررنگ باشه

حامد پنج‌شنبه 30 دی 1395 ساعت 14:53 http://hamed-92.mihanblog.com

چه ایده های توپی واسه یک قرار عاشقانه


متشکرم

حامد پنج‌شنبه 30 دی 1395 ساعت 14:54 http://hamed-92.mihanblog.com

یه دوستی داشتم با دوست دخترش رفته بودن سینما فیلم ببینن خیلی شیک و مجلسی
وسطای فیلم پسره خوابش برده بود
یعنی اینقدر عشقولانه


خیلی با حال بود

رسیدن پنج‌شنبه 30 دی 1395 ساعت 20:20

خوبه که تونستی بعد مدتها یه قرار عاشقانه داشته باشی و دیداری تازه کنی . این مدت خستگی و گرفتاری هات زیاد بوده ،این فرصت خوبیه برا انرژی گیری و شارژ مجدد. همیشه دلت به عشق و عاشقی

مرسی
منم دنیا دنیا شادی بی نهایت برای شما آرزو میکنم

بانو میم جمعه 1 بهمن 1395 ساعت 17:22 http://banoo-mim.blog.ir

چقدر تو فکرت خوب کار میکنه //// من باشم میگم بریم فقط بشینیم بخوریم رستوران


عزیزم سالهای زیاد باعث میشه خلاق بشه آدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد