روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چی دلتون میخواد؟

سلام

روزای پنجشنبه همش دلم قرار عاشقانه میخواد

الان دلم یه کیک دابل کاکائویی خوشمزه با نسکافه میخواد

دلم به مسافرت آروم  و بدون دغدغه میخواد

دلم یه عالمه خریدای خوشگل میخواد

دلم یه عالمه لباسای تازه و نو میخواد

دلم میخواد کل کمد لباسم را یه جا بدم بره و همه را از اول نو بخرم

دلم یه فلش پر از موزیکای آروم و شاد در هم و برهم میخواد

دلم یه ناهار دونفره ی عاشقانه ی چشم تو چشم میخواد

دلم یه عالمه لبخندای کش دار میخواد

دلم دوست بازی و مهمون بازی میخواد

دلم شیطونی های دخترونه و ریز ریز خندیدنای بی پایان میخواد

دلم دویدن میخواد

دلم راه رفتن میخواد

دلم وقت آزاد میخواد

دلم سری بدون دغدغه های مالی میخواد

دلم میخواد یه کمی زندگی شیرین تر باشه... یه کمی مهربون تر باشه

دلم بستنی میخواد

دلم دنت میخواد

با اینکه هنوز یه پالتوی نو تو کمدم دارم که حتی تو تنم نکردم ... دلم پالتو میخواد

با ااینکه دو تا مانتوی هنوز نپوشیده دارم ... دلم مانتو میخواد

اصلا امروز بهونه گیرم... دلم همه چی میخواد

شما الان دلت چی میخواد؟

نظرات 16 + ارسال نظر
بانو میم پنج‌شنبه 16 دی 1395 ساعت 11:19 http://banoo-mim.blog.ir

من دلم ارایشگاه میخواد

موهام رو رنگ فانتزی کنم

هورا
چه خوشگل میشی خانوم دکتر

مینا وفندوق توراهش پنج‌شنبه 16 دی 1395 ساعت 11:44

سلام گلم خوبى من دلم میخواد زوداین 5ماه باقى مانده بارداریم تموم شه بچمو بغل کنم

وای عزیزم
چه حس زیبایی
انشاله با سلامتی تمام میشه

گیلاس سرخ پنج‌شنبه 16 دی 1395 ساعت 11:45

دلم یه گردش عاشقانه میخواد.
دلم یه تماس یا دیدار میخواد که تو پر از خبرای خوب باشه.
دلم یه باغ میخواد که توش آتیش روشن کنیم کنارش بشینیم.
دلم ماکارونی میخواد.
دلم یه دامن کوتاه میخواد.
دلم یه اسپیکر میخواد.
دلم یه ست چایخوری میخواد.

اوهوم... گردش عاشقانه عالیه
تماس و دیدار و هم حرف نداره...
وای باغ را خیلی دلم خواست یهو...
ماکارونی دوست دارم
دامن کوتاه.. نه کجا بپوشم؟؟؟؟
استیکر دوست ندارم ...
وای ست چایخوری محشره... منم چند روزه بهش فکر میکنم

گیلاس سرخ پنج‌شنبه 16 دی 1395 ساعت 12:20

استیکر نه ها اسپیکر همونا که فلش میخوره آهنگ پخش میکنه. گاهی وقتا دلم میخواد یه آهنگ رو با صدای بلند بشنوم.

آهان
از این موزیک باکسا را میگی من سه تاش را دارم
چه صدایی هم داره
محشرن

همسر پنج‌شنبه 16 دی 1395 ساعت 12:34

منم دلم همسر میخواد....

اره منم دلم میخواد
همسر
خانه
زندگی
فرزند

فرساد پنج‌شنبه 16 دی 1395 ساعت 13:50

سلام دوست شاد ما
من دلم یه سفر می خواد با دوستام
دلم یه تولد می خواد شاد شاد
دلم یه نی نی کوچولوی سرحال می خواد بیان مهمونی خونمون
دلم ارامش می خواد
دلم پرواز می خواد رها شدن بی خیال شدن فکر نداشتن
دلم هم برای چند نفری عجیب تنگ شده دیدنشون می خواد
دلم منتظر یه حس خوب که غافلگیرش کنه
اینو برای همه آرزو می کنم
سلامت باشید

وای چه چیزای خوبی

حامد پنج‌شنبه 16 دی 1395 ساعت 14:11 http://hamed-92.mihanblog.com

دلم آرمش میخواد و سلامتی همین

اقا میکروفون هنوز بازه؟
البته نمیشه یه قرار عاشقونه و دوتا آیس پگ شکلاتی پر از خامه و بام تهرانو یه عالمه پول یهویی و یه ویلا تو شمال و یه سفر به اتریش و یه مازراتی و .... گذشت

وای به به
خدایا آرزوهای حامد را دوبرابر برآورده کن ، منم میخوام

دوخیییی پنج‌شنبه 16 دی 1395 ساعت 15:57 http://eshgh20.coxslot.com/

وب متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم باعث افتخاره شما هم به من سر بزنید خیلی ممنون
65168

گیلاس سرخ پنج‌شنبه 16 دی 1395 ساعت 16:26

خخخخخ.
همون موزیک باکس شما.
حالا که سه تا داری از کدومش راضی هستی؟
مارک و قیمتش؟

من هر سه تا را هدیه گرفتم
یکیش mifa هست که از همه کوچیکتر و بهتره (اندازه یک مشت هست)
دوتای دیگه TSCO هستن ... یکی هم رادیو داره.. هم ساعت و هم چراغ خواب و فلش و مموری و بلوتوث قبول میکنه و یکی دیگه فقط آهنگ پخش میکنه
قیمتهاش از حدود صد تا 150 هستن

mahee پنج‌شنبه 16 دی 1395 ساعت 18:01

تقریبا دلم همه مواردیو که گفتی میخواد به اضافه عشق!

حانیه جمعه 17 دی 1395 ساعت 01:33

دلم میخوادبعدنه سال مستاجری ودوازده سال زندگی مشترک صاحب یه خونه نقلی بشم

آخیش
الهی که بشی
خیلی زود
نگران نباش عزیزم

رسیدن جمعه 17 دی 1395 ساعت 10:36

منم دلم خیلی از چیزایی که گفتی میخوات ولی شاید از همه مهمتر برا من آزادی و رها شدنه

انشاله که با دل خوش
انشاله که با سلامت
انشاله که هرچی دلت میخواد به دست میاری

رسیدن جمعه 17 دی 1395 ساعت 10:42

حالا که دیدم همه جزء به جزء خواسته های دلشون گفتن منم میگم.
دلم روز و شب بدون پرستاری میخواد
دلم یه سفر تنها با بهترین شرایط مالی میخواد
دلم میخوات یه سفر با کشتی مجلل داشته باشم
دلم خونه و همسر و بچه میخواد
دلم آرامش و استقلال میخواد
دلم یه ماشین میخواد
وای دلم یه اتاق مجردی با یه پنجره رو به خیابون میخواد
منو بذاری تا صبح از دل خواسته هام مینویسم .
تا همین‌قدر بسه که خیلی زیادن

کاش بیشتر مینوشتی
باید راحت و رها بنویسی
هرچی که دلت میخواد

خاله ریزه شنبه 18 دی 1395 ساعت 07:58 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

من دلم ناخونای بلند مانیکور شده و فرنچ شده میخواد به شدتتتتتتتتتتت:(
دلم کیش میخواد:)
دلم یخ عالمه لباس رنگی رنگی و شیک میخواد:)

منم ناخونای جینگیل پینگیل دوست دارم ولی....
منم مسافرت میخوام...
لباس را که نگو ... در مورد لباس اصلا سیری ناپذیرم

شاذه چهارشنبه 29 دی 1395 ساعت 17:03 http://moon30.mihanblog.com

سلام
دلم الان تیلو خواست. خوشحالم که هستی و نوشته هات اینقدر آرامبخشه...
دلم چند روزه قدم زدن تو بازار قدیمی می خواد. نفس کشیدن بوهای عطاری و حس و حال نزدیک شدن عید... کاش زودتر جور بشه برم... روحم تازه شدن می خواد...

سلام به روی ماهت
آخ آخ که منم دلم هوای نزدیک عید را کرده
اون شور و حالش
اون حسش عجیبش
اون شادی دورنی مردم

لاله جمعه 5 دی 1399 ساعت 15:16 http://Leil

دلم یک کولر میخواد تا تابستونا ام اسم عود نکنه با یک صندلی که مجبور نشم زمین بشیم بسختی بلند شم چون پاهام نیمه فلجند

منو پرت کردی به 4 سال قبل
انشاله که همه چی رو به راه میشه
همه چی بهتر میشه
هم کولر جور میشه و هم صندلی
از اون مهمترن اینکه آسم شما خوب میشه و پاهاتون روز به روز بهتر میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد