روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

بین التعطیل...

سلام

روزتون بخیر

امیدوارم خوب و خوش باشین

به قول دوست عزیزمون این هفته مثل سکسکه میماند.... یه روز در میان تعطیل...

من که انشاله حسابی امروزمیخوام کار کنم

هنوز در حال بافت هستم ... تمام بشه نشونتون میدم

کاموای تازه هم خریدم که برای بابا هم شال و کلاه ببافم... یه شال هم برای مامان خانوم تو نوبت دارم



پ ن 1: مراقب مهربونیاتون باشین... عین گل هستند... زود پژمرده میشن.....

نظرات 11 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 9 آذر 1395 ساعت 08:44

سلام حدیث داریم از حضزت زهرا (س) الجار ثم الدار اول همسایه بعد خانواده لازم است اول دوستان را ساپورت نمایی بعد در مورد خانواده اقدام گردد.


شماها عزیز من هستید
شماها که لباس زمستونی اصلا دوست ندارین

دخترشیرازی سه‌شنبه 9 آذر 1395 ساعت 08:46

احسنت به این پشت کار و صبرو حوصله و هنر
ما که بی نصیبیم از حاصل دست رنج شما
خوش به حال اهل منزل

چه دوتا شیرازیا با هم دیگه هماهنگ هم هستن

شما جون بخواه عزیزدلم

دخترشیرازی سه‌شنبه 9 آذر 1395 ساعت 08:54

جونت سلامت باشه عزیز دلم

گلشن سه‌شنبه 9 آذر 1395 ساعت 09:28

هیچی راجع به خوردنی ننوشتی قرار عاشقانه هم ننوشتی

امیر سه‌شنبه 9 آذر 1395 ساعت 11:07

اونی را که تو ببافی را نباید پوشید بلک باید بوسید و جای امنی نگه اش داست و هر روز نگاش کرد . حیفه اونو سر بزاری باید روی عضو بیمار گذاشت تا شفا پیدا کنه


کاش اقای دکتر هم اینطوری فکر میکردن... .فرمودن خدایی منو این شکلی نکن... من از این چیزا نمیپوشم

امیر سه‌شنبه 9 آذر 1395 ساعت 11:43

این تعطیلی ها خیلی ها را خوشحال می کنه قرائتی می گفت: وقتی تعطیل اعلام میشد دانش آموزان می گفتند جون و معلمش میگه آخ جون یعنی معلم خوشحال تر از دانش آموز است اما باور کن من تعطیل نباشه راحتترم حداقلش اینه که با دوستانی چون شما ها در ارتباط هستم


چه لطف دارین
اما منم قصد دارم فردا و پس فردا و جمعه را همه را یهو تعطیل کنم

امیر سه‌شنبه 9 آذر 1395 ساعت 12:07

انشالله که خوش بگذره تعطیلات
ولی من مطمئنم اگه خودت هم نباشی (بصورت ظاهر و جسمی) اما دلت با ماست .
ما برون را ننگریم و قال را
ما درون را بنگریم و حال حال


چون با منی نزد منی گر در یمنی
چون بی منی در یمنی گر نزد منی


به هر حال هر جا باشی دل ات خوش و سرت سلامت

ما تیلوی قبراق را میخایم انشالله که همیشه قبراق باشی


داشتن دوست به این خوبی چیزی نیست که نصیب هر کسی بشه ... خدایا سپاس

امیر سه‌شنبه 9 آذر 1395 ساعت 12:26

به مناسبت فصل پاییز که به نیمه دوم آخرین ماه خود نزدیک می شود:


سراپا اگر زرد و پژمرده‌ایم

ولی دل به پاییز نسپرده‌ایم


چو گلدان خالی لب پنجره

پر از خاطرات ترک‌خورده‌ایم


اگر داغ دل بود، ما دیده‌ایم

اگر خون دل بود، ما خورده‌ایم


اگر دل دلیل است، آورده‌ایم

اگر داغ شرط است، ما برده‌ایم


اگر دشنۀ دشمنان، گردنیم

اگر خنجر دوستان، گُرده‌ایم


گواهی بخواهید، اینک گواه

همین زخم‌هایی که نشمرده‌ایم


دلی سر بلند و سری سر به زیر

از این دست عمری به سر برده‌ایم

(قیصر مین پور)

امیر سه‌شنبه 9 آذر 1395 ساعت 14:01

خدا نگهدارتون عزیز مراقب خودت باش [گل][گل]

بانومیم چهارشنبه 10 آذر 1395 ساعت 09:30 http://banoo-mim.blog.ir

سلااااام
ما رو که تعطیل کردن اون دو روز رو... برا همین تونستیم یه سر به خونواده هامون بزنیم... نمیشد خودت رو تعطیل کنی ؟

من که تعطیل کردم آخر هفته را

علی پنج‌شنبه 11 آذر 1395 ساعت 15:49 http://eshqh.blogsky.com/

سلام به ماهم که سر نمی زنی
نامحرمیم دیگه

سلام
روزتون بخیر
شما را میشناسم؟
ببخشید که سر نزدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد