روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

قرار عاشقانه

سلام

در برابر اینهمه محبت شما من واقعا شرمسارم

با تمام مقاومتی که دارم میکنم بازم آثار سرماخوردگی نمایان شده ...


پنجشبنه یکی از بهترین قرارهای عاشقانه بود...

سوپ خوردیم... حرف زدیم... پلوسبزی با ماهی خوردیم ... حرف زدیم.... انار خوردیم ... حرف زدیم... و ... و... و ....

تمام نمیشه

خدا را شکر.... سپاس برای همه انرژی ای که بهم میدی...




دیشب عموجان اومدن سر زدن و برام یک موزیک باکس هدیه آوردن که خودش رادیو و ساعت و امکانات خیلی زیاد دیگه ای داره و این باعث شده که باز برگردم به عادت قدیمم که همیشه توی دفتر رادیو گوش میدادم...


پ ن 1: مادرجان همچنان حالشون خوب نیست

پ ن 2 : خودم دارم مبارزه میکنم اما سرماخوردگی سرسختانه داره خودنمایی میکنه

پ ن 3 : هرکی هرچی میخواد بگه من بوتهای بلندم را پوشیدم

نظرات 10 + ارسال نظر
دل آرام شنبه 29 آبان 1395 ساعت 10:22

وحشتناکه این سرماخوردگیه
مامان من قبل عاشورا گرفته و هنوز بی حس و حاله
آخرش دکتر نوروبیون و قرص آهن بهش داد

مامان من دچار عواقب وحشتناکی شدن.. اصلا وحشتناکا

حامد شنبه 29 آبان 1395 ساعت 10:40 http://hamed-92.mihanblog.com

سلاااام صبح بخیر تیلو خانوم خوبی
تا باشه از این قرارا باشه ایشالا
ایشالا که سرما خوردگیت بهتر بشه امروز خیلی ویروس بدیه
اطراف هرکی رو میبینم سرما خورده آش شلغم رست کن بخور یا کاکوتی دم کن بخور یا شربت آبلیمو عسل بخور
منم همیشه تو ماشین فقط رادیو گوش میکنم

شاد باشی

انگار تو تنهایی های این روزها رادیو همدم خوبیه

حامد شنبه 29 آبان 1395 ساعت 10:41 http://hamed-92.mihanblog.com

سلاااام صبح بخیر تیلو خانوم خوبی
تا باشه از این قرارا باشه ایشالا
ایشالا که سرما خوردگیت بهتر بشه امروز خیلی ویروس بدیه
اطراف هرکی رو میبینم سرما خورده آش شلغم رست کن بخور یا کاکوتی دم کن بخور یا شربت آبلیمو عسل بخور
منم همیشه تو ماشین فقط رادیو گوش میکنم

شاد باشی

دخترشیرازی شنبه 29 آبان 1395 ساعت 10:46

هووووم اصلا انرژی همینجوری داره میریزه بیرون از نوشته هات
خوندنت حال خراب منو خوب کرد
خوشحالم از خوشحالیت تیلوی قشنگم
..........................................................
برای مادر آرزوی سلامتی دارم...وقتی مادر مریض میشه کل خونه آشفتست کل خونه بی حالیه کل خونه غم و ناراحتیه
الهم مادر تیلوجان ما و همه ی مادرا سلامت باشن
........................................................
تو میتونی سرماخوردیگو شکست بدی من میدونم
...........................................................
خانم خانما فکر نکنی چالشتو یادم رفته ها

دختر گل تو کلا خودت عامل انرژی هستی
نیاز به هیچی نیست
دوستی با تو حال آدم را خوب میکنه

دخترشیرازی شنبه 29 آبان 1395 ساعت 10:48

راستی آقای داداش خوبن؟

ممنون از احوالپرسیت
خدا را شکر خوبه

فرساد شنبه 29 آبان 1395 ساعت 13:41

سلام
خوشحالم که انرژی مثبت شما دوباره شارژ شده
مرسی به آقای دکتر که با یک قرار عاشقانه تیلو خانم و همه مخاطبان این وبلاگ شاد کردن

سلام
روزتون بخیر
شما دوست بی نظیری هستی

گندمکی حوالی دریا شنبه 29 آبان 1395 ساعت 15:24

ای جااانم به به قرار عاشقانه مطمئنم خوش گذشته....
خداروشکرررر تیلویی جونم برگشت با هزاربرابر انرژی (نگی نه هاااا)
اوووم ی سوال برام پیش اومده تیلویی جوونم اون قصه ک نوشتی اون تو چندتا پست گفته بودی نخونین برا همین منم نخوندم حتی نظراتم نگاه نکردم گفتم شاید دوس نداشته باشی کسی بخونه (میبینی چ دختر خوبیم)
برا همین الان پرسیدم همه میتونن بخونن؟اگه جواب نه هست بگو اکشال نداله تیلویی جوونم

سلام خوشگلک من
سلام با اون اسم زیبات
پست های که گفتم نخونین کاری به قصه نداشت
گفتم نخونین پیشنهادم بود که اینهمه تلخی خوندن نداره
اگه میخواستم هیچکس نخونه اصلا نمینوشتم
از بس دوستتون دارم دوست نداشتم تلخی ها را بخونین
ولی اگه خودتون دوست دارین هیچ اشکالی نداره
اینجا حرف زدن آروممون میکنه

امیر شنبه 29 آبان 1395 ساعت 20:24

سلام
در مورد قرار عاشقانه من سوالی نکردم چون اینو میدونم که قرار عاشقانه قابل توصیف نیست باید درک کنی باید در متن و بطن موضوع قرار بگیری تا درک کنی و اینو میدونم که قرار های عاشقانه همیشه خوشایند است مثل "حلوای تن تنانی که تا نخوری ندانی" است
هر چند که یه مثلی هست که میگه : "وصف العیش ، نصف العیش" یعنی بیان لذت مثل اینکه که نصف لذت را بردی

mahee یکشنبه 30 آبان 1395 ساعت 00:56

من عاشق رادیو هستم.
واای انار..انار میوه عاشقانه ای هست..

نمیدونم دوباره دوستش بدارم این رادیو را یا نه
اما فعلا که مونسم شده

میوه های عاشقانه را عاشقانه باید خورد

شاذه دوشنبه 1 آذر 1395 ساعت 22:58 http://moon30.mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد