روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

جمعه هایی شبیه روزهای دیگر

سلام

صبح رخوت انگیز و وسوسه کننده جمعه تون بخیر

خوبین؟

من از دفتر با شما صحبت میکنم در حالی که حدود نیم ساعتی هست که اومدم

تازه صبح کله سحر رفتم بنزین هم زدم


دستگاه تازه را جایگزین کردم و این خودش تلف شدن وقت زیادی را به همراه داشت

و این یعنی کارهام منظم نیستند

الان هم درگیرم

من باید اول مهر نزدیک به 50 مدرسه را ساپورت کنم

مگه یه روز میتونه بیشتر از 24 ساعت باشه؟

بهرحال براتون آرزوهای خوب خوب دارم

میدونم انقدر بزرگوار هستید که این روزهام را درک کنید



پ ن 1 : دیشب باز دوباره یه کاموای سبز پشمالو برای مغزبادوم خریدم

پ ن 2 : با داداش تماس تصویری داشتم با یه تعجبی میگه مگه اونجا هوا سرد شده که تو همش بافتنی دستته

میگم به همین زودی کارای من یادت رفته؟

پ ن 3 : بسته های عیدی را فراموش کردم پخش کنم

پ ن 4 : دور و برم فقط رنگ و شعر و کاغذه... روزهام قشنگ و رویایی هستند

پ ن 5 : اینقدر قرار عاشقانه نداشتم که اصلا یادم رفته قرار عاشقانه چه شکلی هست



نظرات 9 + ارسال نظر
جلبک خاتون جمعه 26 شهریور 1395 ساعت 13:59 http://zendegiejolbakieman.blogsky.com/

رنگ و شعر و کاغذ.‌....

چه خوب :)

امیدوارم به همه کارات تمام و کمال برسی تیلوی پر انرژی :)

منم امیدوارم
ولی بعیده

بهنام شنبه 27 شهریور 1395 ساعت 00:42 http://harfehesabi.blogsky.com

قرار عاشقانه گوش های درازی داره، از نوع مخملیش... یادت اومد چه شکلیه؟!

امیر شنبه 27 شهریور 1395 ساعت 08:07

سلام و صبح بخیر
1- با توان و انرژی ذخیر شده و پتانسیل بالای شمو 50 مدرسه که هیچ 150 مدرسه را می توانید ساپورت کنید بشرطی که تماس تلفنی با آقای عشق باشد.
2- در همه پروژه ها و کارها بندی هست که هزینه های پیش بینی نشده و زمانی نیز برای امور غیر قابل پیش بینی در نظر می گیرند و خرابی دستگاه و تعویض و تعمیر شامل ان میشه .
3- بله یک روز می تواند خیلی بیشتر از 24 ساعت باشه تا جایی که گفته اند روز 50 هزار سال یعنی روزی که به اندازه 50 هزار سال طولانی به نظر میاد. خودت احتمالا شده منتظر عزیزی باشی هر لحظه آن چقدر طولانی به نظر میاد؟ آیا یک ساعت آن برابر با یک ساعت معمولی می گذرد؟ آیا زمانی که دلخوشیم و شادمان آیا ثانیه ها و دقایق بطور معمول و نرمال برای ما در گذر هستند؟
4- انشالله که توانتان مضاعف و بیداری تان شاد قبراق و خواب هایتان پر از رویای های شیرین باشد. و ما هم درک می کنیم که این زمان ، با بقیه اوقات سال فرق دارد همه جوره. هم از نظر کار زیاد و هم از نظر روحی و خاطره های شیرین دوران تحصیل و معلم های خوب و دوست داشتنی که احتمالا بعضی از آنها ممکن است در بین ما نباشد و انهایی که هستند الهی تن شان سالم و دلشان خوش و آنهایی که نیستند روح شان شاد و بهشت جایگاه شان باد.
5- از اینکه با داداش تماس دارید چه صوتی و چه تصویری این می تواند ایجاد انرژی و توان نماید و بسیار خوب است . سلام ما را نیز ابلاغ بفرمایید.
6- تا زمان عید غدیر چند روزی وقت هست می تونید بقیه را اهدا کنید . نمیدونم بسته خاص من که قرار بود به شخص خاصی بدین اهدا شده یا هنوز موجود است؟
7- در مورد شعر و کاغذ رنگی و ... این روزا تبلیغ تلویزونی زیاد شده و امید است که شما نیز موفق باشید.
8- قرار عاشقانه هیچ گاه فراموش نخواهد شد . حتی اگر صد سال بگذرد ظریفی گفته است : جدایی عشق های کوچک را از بین می برد و عشق های بزرگ را تشدید می کند همانند باد که شمع را خاموش و آتش را شعله ور می سازد ...
8- ما هم برای شما آرزوی خوشبختی و موفقیت می نماییم .

دخترشیرازی شنبه 27 شهریور 1395 ساعت 08:31

سلااااااااااااام بر تو ای خانم پرکار صبح شنبتون بخیر باشه
هفته ی پر از سلامتی و شادی و برکت داشته باشی خانم خانما

دخترشیرازی شنبه 27 شهریور 1395 ساعت 08:39

حالا این دستگاه کاراییش خوبه؟ راضی هستی؟
دیشب شدیدا تو فکر آق داداش بودم انشاالله که حالشون خوب و ایام به کامش باشه
شهریور داره تمام میبشه بعدشم که محرمه زود باشید دیگه

زود باشیم چیکار کنیم؟

رسیدن شنبه 27 شهریور 1395 ساعت 09:50

سلام عزیزم خوبی ؟

سین بانو شنبه 27 شهریور 1395 ساعت 14:36 http://happyhomehappylife.blogsky.com/

به به .... من عاشق کاغذ و کتاب و دفتر م ... تیلو اگه منو نمیزنی ... اینجای داستان حساس شد .... حالا پارتی بازی کن ایندفعه زودتر بزار قسمت بعدیو ...

فقط ب خاطر تو

حامد شنبه 27 شهریور 1395 ساعت 15:32 http://hamed-92.mihanblog.com

دستگاه جدید مبارک


هورا
هورا
محشر این دستگاه جدید

رسیدن یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 10:35

دیگه حتی پیام هام تایید نمیکنی نکنه ازم ناراحتی؟

چرا اینهمه به دوست خودت بدبینی
من از ته دلم دوستت دارم
چه دلیلی داره که پیامهات را تایید نکنم؟
من یه عالمه به شماها دلخوشم
الان تو قسمت نظرات من نزدیک به هفتاد پیام تایید نشده هست
به بار دیگه هم اینو گفتم
من باید کلمه به کلمه بخونمتون
لذت ببرم و بعد تایید کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد