روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چهارشنبه ای خیلی نزدیک...

سلام دوستای خیلی خیلی عزیزم

روزتون شکلاتی

خوب هستید؟

مردادماه خود را چگونه گذراندید؟

 

روزهای آخر مرداد را قدر بدونید

التهاب تابستان رو به پایان هستش...

برگها دارن از سبز بودن انصراف میدن...

شهریور همیشه آبستن پاییزه...

پس روزهای آخر مرداد را قدر بدونید...

 

با اینکه خودم را در کار و مشغله های روزانه غرق کردم، گاه گاهی دخترانه های وجود قلیان میکنند...

دیروز در یک بحث دخترونه شرکت داشتم...

حرف از لوازم آرایش و مارک و رنگ...

دیدم هنوزم که هنوزه اون بعد از وجودم به شدت زنده س....

 

داداش هنوز تهران هست

صبح زود پول لازم شده بود

سریع براش پول را منتقل کردم... البته از حساب بابا


امروز قصد دارم نزدیک ظهر برم کمی خرید

انشاله بتونم لااقل یکی از اون هدایای تولدی را که باید تهیه کنم

یه کمی هم مشکل مالی دارم

البته مشکلات مالی همیشه هست... مهم اینه که لبخند بزنی و هدیه بخری



پ ن 1 : روزهام شکلاتی تر میشه اگه...

پ ن 2 : تا حالا تجربه داشتین که قابلمه های مستهلک شده ی خونه را ببرین بدین بازسازی؟

یک جایی نزدیکمون قابلمه های چدن مستهلک را میگیره... داخلش را سرامیک میزنه... بیرونش را هم رنگ میکنه... عایا خوب میشه؟

امروز اینو امتحان خواهم کرد

پ ن 3 : دلم یک عینک آفتابی تازه میخواد که کسی بهم هدیه بده


پ ن 4 : بابت این فونت که نمیدونم چرا همچین شد عذر خواهی میکنم

نظرات 13 + ارسال نظر
سلام چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 08:58

صبح بخیر
عاشقتم که سریع براش پول را منتقل کردی.. البته از حساب بابا
هدیه تولدی که باید بخری برای خانم هست یا آقا
منم تو شهریور یه تولد در پیش دارم و موندم تو کادو...میخواستم ازت راهنمایی بخوام

سلام
صبح شما هم بخیر
خوبین شما؟
هدیه تولد برای دختر خاله اول باید بخرم
بعدش برای خواهر
بعدیا را حالا بعدا فکر میکنم
برای دختر خاله تصمیم دارم یا یه کیف بخرم یا شال
برای خواهر نمیدونم چی بخرم

امیر چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 09:24

سلام و صبح بخیر تیلوی ناز نازی و خوبم
این بعدی را که اشاره کردین در وجود خانم ها تا اخرین دقایق حیات عین روز اول پر انرزی و قبراق باقی می مونه بر همین اساس خانم ها گفته اند: بــــــــــــــــــــــــــــکش و خوشــــــــــــــــــــــــــــــــــگلم کــــن
یعنی خوشگل بودن را به هر قیمتی میخان ولو بیست و پنج سال داشته باشند(منظور 95 سال است ) چون سن خانم ها از بیست و پنج فرا تر نمیره .
داداش هم انشالله بسلامتی میره و عمر سفر کوتاه است و با خوشحالی و دست پر بر می گرده (چون اصفهانی ها تا به خواسته شون نرسند دست بر دار نیستند)

مشکل مالی متاسفانه بصورت اپیدمی در آمده و بشدت واگیر و همه گیر شده و باز هم متاسفانه هیچ گونه واکسن و دارو و درمانی نداره خصوصا واسه ما فقرا....::

درسته مشکل مالی همه گیر شده اما بگرد بهترین را انتخاب کن و با چونه زدن اصفهانی کمترین بها را پرداخت (تاکید می کنم بهترین انتخاب با کمترین پرداخت) ::

در مورد تعمیر ظروف چدنی مثل رفو کردن لباس می مونه هر چقدر خوب و عالی رفو بشه باز مثل اول نمیشه توهین نباشه به هیچ کس عذر می خوام بابت این مثل ( مثل اینه پیرزن و پیرمرد را آرایش و پیرایش کنی و جای عروس و داماد قالب کنی)

در مورد عینک سعی کن عینک خوب که قیمت آن عمدتاً بالای دویست می باشد به چشم بزنی و ضد اشعه (uv) باشد چون عینک های الکی خیلی برا چشم ضرر داره پس یا بهترین عینک یا هیچ اگه هدیه گیرت بیاد البته نوع خوبش که عالی است .

فونتت هم مشکلی نداره عزیز

اصلا داشتن دوست ریز بینی مثل شما نعمته ها.... شکر نعمت واجبه ها...
من گفته باشم
من زیادی در قید خوشگل شدن نیستم... اصلا خود خوشگل پنداری دارم...
یکی طلب من ... تیکه به اصفهانیا ... چشمم روشن
امان از این مشکل مالیه همه گیر...
حالا درسته که وصله و رفو جواب نمیده ولی کار را راه میندازه... من یکی میبرم امتحان میکنم خبرش را به شما میدم
عینک هم صرفا میخوام هدیه باشه... ولاغیر... پول ندارم فعلا... عینکم هم خوبه ... به قول شما هم باید بالای دویست پیاده بشم... پس منتظر هدیه می مانم...

دلژین چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 09:39 http://delzhin313.blogsky.com

سلااااام
صبح ب خییییر
حساب بابا عاالی بوود :))

جدی؟
خب من همیشه آویزون حساب بابا هستم

رسیدن چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 09:55

سللللللللللللللللللام خووووووووووووبی . روز خوبی داشته باشی عزیزم.

به همچنین شما دوست عزیزم

امیر چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 10:38

سلام دوست خوب و نکته سنج ام تیلوی مهربان
بقول اصفهانی ها (من ککه بخورم) بخوام به قومی یا ملیتی توهین کنه اونی که من در مورد اصفهانی گفتم زرنگ و رند بودن اونا را می رسونه که از اب کره می گیرند و این پوئن مثبتی هست برا قوم اصفهان .

در مورد رفو کردن درسته کار را راه میندازه اما گاهی نداشتن بهتر از داشتن چیز بد است می ترسم این همه خرج اون کنی ولی کیفیت لازم را نداشته باشه و بخوای دوباره بخری به نظر من اونا را بهشون بفروش و نو بخر و مابه التفاوتش را پرداخت کن اینطوری شاید بهتر باشه

در مورد واریز کردن پول فوری و تند از حساب بابا باید بگم از کیسه خلیفه بخشیدن خیلی راحت هست خرج چو از کیسه مهمان بود حاتم طایی شدن اسان بود
در مورد عینک هم اگه عینک خوب هدیه گیر بیاد یکی هم برا من بگیر:


حرف بد نزنین لطفا که اصلا از شما بعیده
در ضمن اگه 50 درصد از کیفیتی که تحویل میشه مطمئن نبودم اصلا این کار را نمیکردم
همیشه هم یه مثل معروف هست که میگه جیب منو و بابا نداره که
عینک هم من عادت به هدیه گرفتن عینکهای مارک دارم... برای همین هوس کردم

گندمکی حوالی دریا چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 11:58 http://zabzekal1372.blogfa.com

سلام مهربون بانو صبحت رنگارنگ با طعم شکلات تلخ اونم 97یش
اووم آفرین برداشت از جیب باباا خوبه
اخ جوون هدیه خریدن خیلیی حس خوبی داره...
میگم تیلویی جوونم اگه برا بعد شهریور دنبال کسی هستی برا تولدش هدیه بگیری من هستمااا
ان شاء الله بزودی ی عینک خوشگلم هدیه بگیری البته ماارک باشه

ای جان شما که خودت شکلاتی
عالیه جیب بابا
هدیه خریدن خیلی عالیه... محشره
خخخخ حتما
انشاله... حتماحتما باید مارک باشه هدیه

شاذه چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 13:18 http://moon30.mihanblog.com

عزیزمی
این روزا ندیدم. قدیما یکی بود می دادیم قابلمه ها رو تفلون می کرد. خیلی خوب بود ولی بعد گفتن برای سلامتی مضره. نفهمیدم واقعا مضر بود یا به ضرر قابلمه سازها بود! بهرحال تعطیل شد.
هدیه کوچیک دوست دارم. چه برای گرفتن چه دادن. مثل لاک، قلابهای آویز بامزه، شمع و غیره. یه سفر از مشهد برای تعداد زیادی از دوستام مگس کش طرح گل اوردم. تو یه مهمونی دوستانه همه رو گذاشتم تو گلدون بلور و جلوشون گرفتم هم خوششون امد هم بهم خوش گذشت.

واقعا گاهی این حرفا به خاطر بازار بعضی چیزهای دیگه س...
چقدر چیز جالبی به ذهنت رسیده عزیزم....
منم هدیه های کوچک و بی مناسبت را خیلی دوست دارم

طلوع ماه چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 14:12 http://mmnnpp.blog.ir

سلام
چقد خوبه که هوا داره خنک میشه...
در مورد قابلمه اینا یه کاریش میکنن که بازم بشه یه مدت ازشون استفاده کرد ولی در نهایت دوباره برمیگردن به حالت اولشون.
ولی کلا بردنشون بهتر از نبردنشونه!

سلام
بهرحال قابلمه ی نو هم بخریم یه مدت که کار کنه همینه دیگه
میبرم این یکی را بعدا میگم نتیجه را

mehra چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 14:41 http://paeize-por-rang.blog.ir

یه بار یادمه مامان یه قابلمه ی چدن رو که کلی خش دار شده بود داد بازسازی کنن...خیلییی خوب شده بود

منم پرسیدم گفتن خوب میشه
بخصوص که حالا داخلش را سرامیک میزنن

حامد چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 14:49 http://hamed-92.mihanblog.com

روزهاتون شکلاتی ایشالا با قرارهای عاشقانه
دم ظهر تو این گرما کجا میرین خرید حداقل عصر تو خنکی برید
کاش یه همچین جایی هم نزدیک خونه ی ما بود ما هم قابلمه ی چدنی داریم که باید بازسازی بشه
عینک آفتابی من دوتا دارم تو ماشینم فقط مردونه ست وگرنه قابل شما رو نداره

دوباره هم دوبار اومده

حامد چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 14:50 http://hamed-92.mihanblog.com

روزهاتون شکلاتی ایشالا با قرارهای عاشقانه
دم ظهر تو این گرما کجا میرین خرید حداقل عصر تو خنکی برید
کاش یه همچین جایی هم نزدیک خونه ی ما بود ما هم قابلمه ی چدنی داریم که باید بازسازی بشه
عینک آفتابی من دوتا دارم تو ماشینم فقط مردونه ست وگرنه قابل شما رو نداره

به به
روزهای شما هم پر از عشق و مهربونی
عصر کار دارم .... سر ظهر رفتم و برگشتم
اونم با دستای پر
بزارین من این یه دونه را ببرم بدم برامون درست کنه
اگه خوب شد خبرش را به همه میدم

اخ
عینک که مردونه زنونه نداره یکیش که نو تره را بدین به من
ممنون میشم

حامد چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 14:51 http://hamed-92.mihanblog.com

فونت فرقی نکرده

واقعا؟
فرق کرده ها

Meredith جمعه 29 مرداد 1395 ساعت 13:24

اصن با شروع پست شکلاتی کلی حال کردم.به به شکلات
من یک زمانی معتاد شکلات بودم.مردم تا تونستم ترک کنم شکلات و بیسکوییت شکلاتی و نسکافه شیرینی و اسمارتیز و مشتقات شکلات را.اما دلم شکلات صبحانه خواست اونم زیاد که فقط با قاشق بخورم خخخخ

به به
من معتادش نیستم
اما همش را دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد