روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

شنبه ای پر از انرژی

سلام عزیزای دلم

اول معذرت میخوام از اینهمه کم بودنم

میدونم خیلی هاتون ازم دلخور شدین

اما واقعا روزهای شلوغی را سپری میکنم

کلی عکس براتون گرفتم اما واقعا وقت ندارم...


پ ن 1: خاله از مسافرت برگشتن و برام سوغاتی های خوشگل آوردن

پ ن 2 : دلتنگ آقای دکترم به شدت

پ ن 3 : للی ازم خواسته امروز بیاد پیشم ... از بس وقت ندارم پیچوندمش

پ ن 4 : دیروز طبقه ی خودمون را یه خونه تکونی حسابی کردم... شاید مهمانی هایی در راه داشته باشیم

پ ن 5 : داداش داره خرد خرد وسایلش را جمع میکنه

پ ن 6 : چقدر صبح ها خنک و دلپذیر شده

پ ن 7 : خواهر رسیده مشهد و حالش عالیه

پ ن 8: دیروز روز بینهایت خوبی با مغز بادوم گذروندیم

پ ن 9 : مغزبادوم خیلی خیلی خوب یاد گرفته با حلقه ی هولاهوپ کار کنه

پ ن 10:  کانال تلگرامیم عالی جواب داده

نظرات 6 + ارسال نظر
سلام شنبه 23 مرداد 1395 ساعت 10:32

چه قدر خوبه که دوستی پرانرژی دارم
امیدوارم هفته پیش رو برات پر از حس های خوب و رنگی رنگی باشه

سلام دوست خیلی عزیزم
خوبی؟
برای شما هم همین ارزوی قشنگ را دارم
هفته ای که تهش قراره یک قرار عاشقانه باشه... بایدم پر از انرژی باشه

دل آرام شنبه 23 مرداد 1395 ساعت 11:28

همیشه سرت شلوغ باشه دخمل. سلامتی باشه. شلوغی هم باشه

عزیزمی
دل آرام جان بیشتر مراقب خودت و نی نی باش
همونطوری که گفتی هی استراحت کن
خوش بگذرون
از روزهای قشنگت لذت ببر

Meredith شنبه 23 مرداد 1395 ساعت 11:50

سلام تیلو جان.همه ی پست ها رو خوندم. کامنت را فقط اینجا میذارم.ببخش دیگه تنبلم :)))
چه کار خوبی کردید رفتید دلداری خاله تون :) منم پتو نرمالوووو میخوام :)) چقد ملوسه مغز بادوم ماشالله خدا حفظش کنه. میدونستی چقدر دوستت دارم؟

میدونستی دل به دل راه داره؟
میدونستی منم خیلی دوستت دارم
میدونستی از بس خودت ملوسی بقیه را ملوس میبینی
میدونستی جایگاه ویژه ای داری در قلبم؟

حامد شنبه 23 مرداد 1395 ساعت 14:37 http://hamed-92.mihanblog.com

سلام تیلو خانوم و ممنون از توجهتون
خب بلاخره هر آغازی پایانی داره دیگه
من یا شما یا هر کس دیگر قصه ی زندگی خودش رو داره و لزوما همه ی قصه ها هپی اند نیستن


کاش بودند

حامد شنبه 23 مرداد 1395 ساعت 14:38 http://hamed-92.mihanblog.com

سلام تیلو خانوم و ممنون از توجهتون
خب بلاخره هر آغازی پایانی داره دیگه
من یا شما یا هر کس دیگر قصه ی زندگی خودش رو داره و لزوما همه ی قصه ها هپی اند نیستن

میتونیم تلاش کنیما

طلوع ماه یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 01:18

سلام علیکم.
عیدت مبارک.
انشاالله از امام رضا هرچی میخوای بگیری...
خدا کنه کنه همیشه,سرت شلوغ باشه به کار.
تنهایی و بیکاری آدمو افسرده میکنه.
راستی آخر این هفته قراره آقای دکتر رو ببینی؟

سلام عزیزدلم
عید شما هم مبارک
انشاله که هممون از برکت این عید بزرگ به آرزوهامون برسیم...
ممنونم
انشاله اگه خدا بخواد آخر این هفته قراره عاشقانه داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد