روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روز نو....

سلام

باز یک روز نو شروع شد... الحمدلله

تابستون هنوز وحشیه.... اما خوب معلومه که به نفس نفس افتاده

صبح های خیلی زود  یک نسیم خنکی می وزه که نگو...

دیشب تا نزدیک ساعت 3 با آقای دکتر حرف میزدیم

گاهی که چند روز کمتر برای هم وقت داریم... یهو خیلی دلتنگ میشیم

وقتی داشتیم حرف میزدیم رفتم کنار پنجره اتاقم....

یه نسیمی ملایمی به پرده میخورد و  همه جا در یک آرامش بینظیری فرو رفته بود

انگار داشتم تو رویاهام دور و برخونه قدم میزدم....

با اینکه دیشب خیلی کم خوابیدم اما پر از حس های خوب هستم



گاهی لازمه که عادتهای روتین را کنار بزاریم و خودمون را کمی شگفت زده کنیم....





پ ن 1 : دیشب خواهر اومده بود خونمون ... برام یه رژ لب خریده بود... احساس میکنم یه کمی زیادی قرمزی داره...

پ ن 2 : داداش شروع کرده به شمردن روزها... و من حس میکنم استرس داره

پ ن 3 : یادتون میاد کارتهای فسقلی که برای آقای دکتر مینوشتم و براشون جذابیت نداشت... میخوام یه سری تازه بنویسم برای داداش و بزارم یواشکی تو ساکت مسافرتش... بعدا پیداشون کنه... فقط نمیدونم چی بنویسم

پ ن 4 : به نظرتون چه خوردنی یواشکی بزارم تو گوشه کناره های ساکش که اونجا که رسید و دیدشون ذوق کنه؟


نظرات 17 + ارسال نظر
ملی یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 09:04

لواشک؟؟ یا مثلا اسمارتیز شوکولات قلبیه مغزدارم میشه... تو کیشه های کوچولو

اره لواشک و اسمارتیز عالیه
شکلات شاید آب بشه
تو فرودگاه بهش گیر نمیدن؟؟؟؟ ساکش را نگاه نمیکنن؟ بهش ایراد نمیگیرن؟؟؟

سلام یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 09:14

صبحت بخیر تیلو جان
به نظر منم لواشکهای کوچیک،بسته های مختلف پاستیل،آدامس خرسی
راستی تیلو جون میتونم لینکت کنم؟

سلام دوست جانم
البته یادمون نره که ما دخترها بیشتر پاستیل و آدامس و لواشک دوست داریم
داداشها زیادم از این جور خوردنی ها دوست ندارن

خیلی هم خوشحال میشم که لینکم کنی ... البته آدرس نزاشتی که منم لینکت کنم

دلژین یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 09:39 http://delzhin313.blogsky.com

سلااااام
فردا امتحان سخت دارم دعااام کن
برای کارت داداش میتونی از جملات محبت آمیز ساده استفاده کنی.... یا خاطرات کوتاه بامزه اتون... مثلا فلان روز فلان چیز رو یادت میاد ؟ اقای فلانی رو یادت میاد ؟ سوتی ک دادم رو یادت میاد ؟
برای خوراکی هم هرچی ک فک میکنی دوست داره... البته میتونی مثل مامان من یه نارگیل بذاری وسط لباساش ک وقتی اونجا رفت باز کرد از خنده غش کنه :)))


چه با حال
اهان دلم یه کار با حال خنده دار میخواد
یه چیزی که وقتی دید دلش ضعف بره

سلام یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 09:44

قبلا گذاشته بودم
myserene.persianblog.ir

آهان
شما بودین؟

امیر یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 10:00

سلام
هر روز روزی نو و تازه ای می تونه باشه بشرطی که خودمون هم این باور را پذیرفته باشیم
دست بر زانو گذاشته و یا علی بگویم و شروع کنیم به کار و انتظار اتفاق خوب باشیم خوش اخلاق باشیم و شاداب بقول ایران باستان سپاس بداریم (پاس اول گفتار نیک - پاس دوم پندار نیک و پاس سوم کردار نیک) بطور قطع و یقین با این سه پاس(سپاس) روزی بینطیر خواهیم داشت .
1- رژ زیاد قرمز کمی تند و جلب توجه می کنه ملایمتر دلنشین تر هست
2- داشتن استری امری طبیعی هست و این امر ادمو کلافه و بعضا بی حوصله و بد اخلاق می کنه و فرد خودش هم از اخلاقش خودش متنفره
3- کارت هایی با طرح کاریکاتوری و مفهومی پیرامون دوست داشتن و روابط عاطفی و خانوادگی باشه با جمله های کوتاه و دلنشین و پر مغز
4- به نظر من مغز پسته و فندق و گردو و انجیر خشک و ... از این چیزا بزار که هم مقوی و سالم هست و هم می تونه جلوی گرسنگی را بگیره
5- ....

اهان
این نظریه کاملا پسرانه بود
مغزیجات عالی هستند
یه جعبه فلزی خوشگل میخرم و براش مغزیجات میزارم

اذر یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 11:21 http://azar1394.blogfa.com

کشک بزار وانجیر خشک

هیچکدوم از خوردنی های مورد علاقه اش نیست

ملی یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 12:14

خو پس ابنبات چوبی ازین قلبیا!! من سفر خارجی نداشتم ولی تو سفرای داخلی چمدونو و وسایلی که با خودت میخای ببری داخل هواپیما از زیر این دستماه ها هس که میگذرونن؟؟ ب چیای فلزی مث قیچی و موچین و اینا گیر میدن . یا مثلن به ابلیموی من که با خودم میخاسم ببرم تو هواپیما گیر دادن!! ولی فک نکنم باسه لواشک و اسمارتیز و ابنبات گیر بدن مخصوصا اگه تو ساکی باشه که قراره تحویل بده باربریه فرودگاه

آبلیمو را که میدونستم
ترشی را هم نمیزارن....
خب آبنبات قلبیا عالی هستند...اونم رفت تو لیست

آروشا یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 12:23

سلام تیلو عزیز
هر روزتون عالی ان شاء الله عزیزم
هرآنچه که بیشتر دوستدارند و در طول سفر سالم میمونه انتخاب خوبیه حتما انتخابت عالیم تزیین میشه تیلو هنرمند عزیزم


چقدر شماها انرژی میدین به آدم
راست میگی باید تزئین باحال براش داشته باشم

آروشا یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 12:27 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

راستی وبلاگم دیگه خالی نیست چنتا پست قرار دادم ، خوشحال میشم دیدن نمایید

هورا
هورا

دخترشیرازی یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 12:59

تیلو جان میرن خارج کشور؟

اوهوم

هدی یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 13:43

سلام خوبی تیلوی قشنگم
من با پسته موافقم خیلی بهتر از شیرینی هست که امکان اب شدنشه قهوه و کافی میکس چطوره به نظرت

شاذه یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 18:02 http://moon30.mihanblog.com

سلام تیلو گلم
چه شب قشنگی بوده! برات خوشحالم. منم دیشب تا ساعت سه با آقای همسر حرف زدم بعدش کلی عذاب وجدان گرفتم که صبح خسته بیدار میشه
برای توشه سفر میوه خشک خیلی دوست دارم. پارسال کلی توت فرنگی و کیوی و موز و چیزای دیگه برای تو راه سفر مشهد خشک کردم و بردم. انبه و هلو هم خوب خشک میشن.

سلام خانوم کدبانوی هنرمند
شب زیبایی بود خدا را شکر
خدا را شکر که عاشقانه های زیبا داری
حتما میوه خشک میکنم که خیلی خیلی خوبه

Meredith دوشنبه 18 مرداد 1395 ساعت 00:25

مغز ها رو بذار با انجیر و کشمش و نخودچی :))) لواشک هم بذار . دیگه دیگه...برگه ی میوه ها رو بذار. کشک بذار . چیز دیگه ای فعلا به دهنم نمیرسه :)
جمله های پر انرژی روی کارت ها بنویس.تا هر وقت دلش گرفت نگاه کنه و شارژ شه

دلم میگیره میخوام براش این کارها را بکنم که بره

دخترشیرازی دوشنبه 18 مرداد 1395 ساعت 08:14

اگه میرن خارج کشور فرودگاه نمیزاره چیزی ببرن

فقط یه سری از خوردنی ها ممنوعیت داره
نه همشون

رسیدن دوشنبه 18 مرداد 1395 ساعت 09:46

آدامس خرسی . آدامس لاویز البته اگه گیرت بیات . کاکائو با شکل های قلبی و زنبوری و هر چیز خوشکل دیگه .

میترسم کاکائوها آب بشن

گلشن سه‌شنبه 19 مرداد 1395 ساعت 10:36

تیلو به نظر من یادداشت برای برادرت نذار
اونجا که ببینه بیشتر اذیت میشه .مردا اینجوری ان. یک کم دو کم که راه نیست اون سر دنیاست . نمیدونم شایدم دری وری میگم و اینکار خیلی هم خوب باشه.

وای آره
حالا که گفتی یهو حس کردم چقدر بده
ادم چیکار کنه اونجا تنهایی با یه یادداشت و یه عالمه دلتنگی

پرپر چهارشنبه 20 مرداد 1395 ساعت 10:13 http://timeforlife.persianblog.ir

برگه ی زردآلو که نم دادیش و نرم نرم شده.

هورا
هورا
هورا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد