روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

بازم عصر و بازم مریضانه

خب هنوز مریضم

بیام بگم خوبم؟

وقتی هنوز تب دارم و کلی ظهر دچار تب و هذیان بودم

بیام بگم خوبم؟

دلم لحظه های عسل میخواد

دلم نگاه و لبخند و عاشقانه میخواد

دلم یه عالمه کارهای زیاد میخواد با پول زیاد....

دلم میخواد ...... کاش کمتر دچار این بیماری بودم .....



پ ن : خواهرم باهام سنگین رنگین شده ؟؟؟؟ یعنی توی خواهرانه ها باید این حرفا باشه؟؟؟؟

پ ن 2: خواهر شماره 2 برام یه تونیک گل گلی دوخته .... خواهرانه ها زیباست....

پ ن 3 : دلم خرید بی حساب و کتاب میخواد....

نظرات 2 + ارسال نظر
تبسم دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 21:27 http://tabasomshadi.blogsky.com

:)) دلت خیلی چیزای خوبی می خواد.
منمذدلم کلی خرید خواست. :)))
اما بیشتر از همه دلم می خواد برم کوه. :)))

من فعلا در زمان خرید ممنوع هستم
کوه عالیه
برا جمعه برنامه میزارم تا بیادت بریم کوه :-)

سحر الف دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 23:46 http://sin-alef.blogsky.com

همه چی بهتر میشه

انشاله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد