روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

رعد و برق خردادی

نیم ساعتی هست که یهو ابرها اومدن تو  آسمون

و دیگه خبری از آفتاب و خورشید نیست

بعدم یک رعد و برق برزگ

و منتظر بارانم...

هنوز شروع نشده ... اما به زودی ....

زیر باران... وقت نزول رحمت... دعاهای مستجاب تره

لطفا من و عزیزانم را هم از دعای خیرتون بی نصیب نزارید



پ ن 1: ظهر دو ساعتی بیهوش شدم ... وقتی بیدار شدم سریع افتادم به جون دفتر ... بشور و بساب

بعد از تی کشیدن دیگه هیچ نایی برام نمونده


پ ن 2: خدایا شکر... بابت همه چی



نظرات 9 + ارسال نظر
هفت مین سه‌شنبه 1 خرداد 1397 ساعت 23:36

خدا رو شکر

امیر چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت 00:23

با سلام
فردوسی بزرگ گفته:
چو لطف بزرگان چو ابر بهار ببارد به جایی که نیاید به کار
البته این شعر کنایه است به بزرگان و انعام و خلعت دادن انها که بی فایده است اما من کاری به منظور شاعر ندارم و قصدم این است که باران بهار دیگر لطف باران زمستانی را ندارد و هر جا ببارد خرابی به بار می اورد . خصوصا سر درختی ها را از بین می برد و همچنین باعث گرم شدن و شرجی شدن می شود.
شاید هم این نظر من باشد البته از نظر واقع گرایی وگر نه لطافت نظر دوستان جز زیبایی نمی بینند و ما ابرو می بینیم و آنان طاق ابرو . ما مو می ببنیم و آنان پیچش مو

سلام به روی ماهتون
من بارون را دوست دارم
اینقدر که بارون ندیدیم ... ندید بدید شدیم
هر وقت و هر فصلی بارون بیاد دوست داریم
کاری هم به گرمی و سردی نداریم

دخترشیرازی چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت 09:26

سلام عزیزم صبحت بخیر
خودتو زیاد خسته نکن روزه داری

فدات دختر مهربون

نازلی چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت 11:44

چقدر میسابی این دفترو دختر

والا انگار دیوانه ام

شیرین چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت 18:40 http://khateraha95.blogfa.com/

افرین دختر خوب

متشکرم

هفت مین چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت 23:12

خدا رو شکر

بله ... شکر

خاله ریزه پنج‌شنبه 3 خرداد 1397 ساعت 10:11 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

به به ! بارون و صدای رعد و برق.
ما هم اینجا بارون داشتیم و ظاهرا امروز هم داریم.
چه جالب تو دفتر دو ساعت خوابیدی؟

به به ... این بارونای بهاری امسال حسابی بهار را بهار کردنا
من توی دفترم جا برای استراحت دارم

انتخاب هایم مرا به اینجا رساند پنج‌شنبه 3 خرداد 1397 ساعت 23:25

عزیزم خسته نباشی
انشالله پر برکت باشه برات این روزهای بارانی

عزیزدلمی تو سپیده جان
انشاله که نزول این رحمت برای هممون برکت داشته باشه

رها جمعه 4 خرداد 1397 ساعت 13:39

این تریکو مانیا واقعا بیماریه؟ اگه این جور چیزا رو بیماری تلقی کنیم که هممون بیماریم یه جورایی.

این بیماری هست و شما تصوری از ابعادش نداری برای همین فکر میکنی که بیماری نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد