روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

مرز درست و غلط

سلام

اصلا هم فکر نکنید که الان در دل تیلو تیلو عروسی به پاست...

دل تیلوتیلو خونه...

الان در جایی ایستادم که مرز درست و غلط را واقعا نمیتونم به سادگی تشخیص بدم

از دیروز صبح اینقدر مشاوره شدم که مغزم در حال انفجار هست

ما الان در جایی قرار داریم که یک دیوانه یک سنگ انداخته داخل یک چاه و جماعتی را گرفتار کرده...

و بدتر از اون این هست که تشخیص نمیدم مرض درست و غلط کجاست... و برای همینم دقیقه به دقیقه دارم با آدمهایی که احساس میکنم این راه را بهتر میشناسن ، مشاوره میکنم...



پ ن 1: فکر کنم دیشب در حال رانندگی،  دوربین برام تخلف 200 هزارتومنی ثبت کرد... کاش اینطور نباشه....

پ ن 2 : هندزفریم که گره میخوره و حال باز کردنش را ندارم میفهمم که خیلی دل آشوبم

پ ن 3 : از شدت اتفاقات دیروز تا امروز بدن درد دارم

پ ن 4 : من قوی هستم

نظرات 5 + ارسال نظر
delaram پنج‌شنبه 9 دی 1395 ساعت 09:13

Salam
Man montazere khabaraie khobe khastegari bodam
Ishala b zodi rah ro peida koni

انشاله
دل آرام جون ما را دعا کن

امیر پنج‌شنبه 9 دی 1395 ساعت 09:24

سلام
من که نفهمیدم دل تیلو آرامش داره یا نه؟
اینقدر سر بسته گفتی که هیچ چیز معلوم نیست
اخه چی شده که اینهمه بر افروخته ای
دوربین تخلف 60 تومنی می نویسه نه دویست تومنی
که دو بار برا من ثبت کرده در جاده های بیرون از شهر
به هر حال من نمیدونم چی شده که تو این همه دل آشوبه داری
با این که منطقی و خوب هستی باید مسلط باشی و خوب و بد را تفکیک کنی تشخیص مرض و اینکه کجای کار غلط است یعنی 50درصد درمان با خونسردی کاراتو پیش ببر

تخلف 60 برای چی؟
200 برای توقف روی خطوط عابر پیاده

گیلاس سرخ پنج‌شنبه 9 دی 1395 ساعت 12:09

خیر باشه تیلو جان.
چیزی شده؟!

خیلی چیزا که اصلا نمیخوام درموردشون حرف بزنم

امیر پنج‌شنبه 9 دی 1395 ساعت 17:58

من در جاده بین شهرستان روستایی واقع بود با توجه به اینکه جاده اصلی بود من با سرعت هشتاد نود رد شدم چند روز بعد پیام آمد رو گوشی که به علت سرعت بیش از سی کیلومتر 60 تومن جریمه نوشتن پلیس بوشهر . یه بار هم تهران ماسشین را جایی زده بودم با اینکه سعی کردم جلوی در پارکینگ خونه ای پارک نکنم . روبروی در کوچکی بود که ماشین رو نبود رفته بودیم جایی معمانی که پلیس 110 بهم زنگ زد که ماشین شماره فلان مال شماست گفتم اره گفت اونو جابجا کن رفتم دیدم صاحب خونه میخاد موتور را ببره بیرون دید ماشین من جلو در بود زنگ زده بود پلیس .
چند وقت پیش خواستم حلافی بگیرم دیدم اون مورد را هم سی تومن جریمه نوشته .

توقف روی خطوط عابر پیاده 200 هزارتومان
من به این دلیل جریمه شدم
البته فقط لبه ی سپر روی خطوط بود

خاله ریزه شنبه 11 دی 1395 ساعت 09:32 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

ان شاءالله که خیره عزیزم.. روحیتو مثل همیشه حفظ کن ..موفق باشی تیلو جان

انشاله
کاش یه کمی قوی تر بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد