روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چهارشنبه و سادات

سلام

روزتون لبریز از شادی های بی پایان

دیشب تا نیمه های شب در حال مهمون بازی بودیم و داشتیم خان داداش را تحویل میگرفتیم

تازه داداشم برام یک مته و پیچ گوشتی شارژی آورده که این روزها یکی از بهترین سرگرمیهای منه... همش دارم بهش ور میرم

تازه بعد از کلی پیچ بستن و باز کردن... رفتم سراغ آبرنگ و مداد رنگ سوغاتی... و یه عالمه نقاشی کشیدم

صبح که بیدار شدم حال بلند شدن از رختخواب را نداشتم

میخواستم یه ساعت زودتر بیام که اصلا میسر نشد...

تازه یکساعت کامل هم با آقای دکتر حرف زدیم

وقتی میخواستم لباس بپوشم دلم لباسای تیره نخواست...

درسته که یک هفته از فوت دایی جان گذشته.. ولی مگه دایی جان با لباسهای تیره ما زنده میشن

منم پالتو و شال صورتی خوشرنگ برداشتم و یک شلوار تمیز و خوش فرم که به چکمه هام بیاد...


امروز باید روز متفاوتی باشه


نظرات 6 + ارسال نظر
حامد چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 10:17 http://hamed-92.mihanblog.com

سلااااام صبح بخیر خانوم
چه جالب تا حالا ندیده بودم خانوما از اینچیزا خوششون بیاد

لباس سیاه رو معمولا واسه احترام به صاحب عزا تا شب هفتش میپوشن دیگه باور کنید خود صاحب عزا هم راضی نیست مردم رو تو دردسر بندازه بعضی وقتا ما زیادی طولش میدیم

ایشالا همیشه به شادی

من که خیلی خوشم میاد از این جور کارها
راست میگین

رسیدن چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 11:40

سلام خوبی خانم. مبارک باشه سوغاتی هات . ایشالا همیشه پر انرژی باشی. چقدر خوبه که روحیه ت شاده. و چقدر خوب که به اعتقادات پوچ دیگران اهمیت نمیدی . خدا دایی جانت رو بیامرزه. و چقدر بهتر که آدم های دور و برت اینقدر روشن فکر هستن که به اینجور مسائل گیر نمیدن و باورهای خودشون رو به زور تنت نمیکنن

سلام عزیزم
من خدا را سپاسپگزارم که پدر و مادر من در این موارد کاملا منو آزاد میزارن و هرگز به من زور نمیگن...

امیر چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 14:08

این دریل شارزی مردونه اس واسه من
و مداد رنگی مال تو

انشالله خوشحال برگردین از مراسم خواستگاری و شیرینی یادت نره


نمیشه برعکس باشه؟؟؟؟؟؟؟

امیر چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 14:28

سلام
خدا نگهدار دوست خوبم

سلام و خدانگهدار به شما دوست عزیزم

امیر پنج‌شنبه 9 دی 1395 ساعت 08:58

باید برا سحر خبر ببرم
اکی را گرفتین؟
بسلامتی و مبارکی
انکحتو را بخونیم؟

نخیر

بانو میم پنج‌شنبه 9 دی 1395 ساعت 12:38 http://banoo-mim.blog.ir

خدا رحمت کنه دایی رو...
به نظرم از دنیا رفته ها راضی نیستن عزیزاشون خودشون رو آزار بدن ...

خوب فلسفه این مشکیه فکر نمیکنم برای خوده مرده باشه... بیشتر به خاطر اطرافیان هستش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد