روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

این همون داداش کوچولوی منه؟

سلام

قرار گذاشتیم که فردا شب برای اولین جلسه خواستگاری بریم

فقط من و مامان و بابا و داداش

یه کم دلشوره دارم

برامون دعا میکنید؟

دلشوره دارم چون یه گره کوچولو وجود داره...

ما هم میسپاریم همه گره ها را به دست لایق گره گشا...

توکل برخدا


نظرات 9 + ارسال نظر
سلام سه‌شنبه 7 دی 1395 ساعت 16:27

ایشالا هر چی خیره پیش بیاد به سلامتی

انشاله

امیر سه‌شنبه 7 دی 1395 ساعت 18:01

خدا در همه حال گره گشاست خصوصا در سه مورد اول ازدوج دوم خرید خونه و سوم خرید اسب که حالا به جای اسب 206 است پس به امید خدا با دل قرص و محکم برو جلو بدون دلشوره و استرس
و انشالله مبارک باشه

توکل بر خدا
فردا شب قراره که بریم

setare سه‌شنبه 7 دی 1395 ساعت 20:37 http://san-arm.blogsky.com

سلام
خیلیییی وقته اسمتو دیدم تو وب های مختلف و میخونمت خاموش
چندروزه با وب ماهی اشنا شدم و اونجا تو کامنتا دیدمت
اهل کامنت خوندن نیستم اما تو پست مشارکتی ماهی دیدمت و اومدم بگم ک میخونمت و روشنم ازین ب بعد



برات آرامش میخام از خدای بزرگ
انشالله که مبارک باشه

سلام عزیزدلم
دوست جدید خیلی خوبه
متشکرم عزیزدلم
امیدوارم دوستای خیلی خیلی خوبی بشیم

امیر چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 08:19

سلام و صبح بخیر دوست خوبم

سلام عمرتون به خیر و شادی

امیر چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 09:38

سلام
امروز تشریف نیاوردین تیلو جان

اینقدر دیر و گرفتار که اصلا نا نمونده
همین الان کم آوردم

امیر چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 10:01

تو که خود تیلوی مایی زچه رو دیر میای؟
تو که خود آرامش جانی چه رو دیر میای؟


خدا نکنه کم بیاری
نکنه باک ات را پر از انرژی نمی کنی
ما اینجا به شما و انرژی هاتون نیاز داریم

ما هر وقت کم میاریم از شما قرض می گیریم وای به روزی که تو کم بیاری

من که خودم هر روز صبح اول میام خدمت شما تا شارژ بشم

امیر چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 10:05

امروز نه دیروز عصر با اس جویای حال و احوالش شدم و به شما خیلی خیلی سلام رسوند و گفت وقتی امدم مفصلا براتون تعریف می کنم و بخاطر تیروئیدش بستری شده

وای عزیزدلم
خیلی خیلی نگرانشم
الهی زودتر خوب بشه

حامد چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 10:11 http://hamed-92.mihanblog.com

الخیر فی ما وقع

ایشالا هرچی خیره اتفاق میافته بسپرش به خدا

سپردیمش به خدا... این بهترین و عاقلانه ترین کار دنیاست

امیر چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 10:30

خدا را شکر بهتر شده
و اونم دلش برات تنگ شده است
به من گفت امیر شیرازی است تا من نیستم اونو به جای من داشته باش که بوی منو میده



خدا را شکر که بهتره
دل به دل راه داره
خب حالا که گفته دیگه کاریش نمیشه کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد