روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

آغاز پروژه

سلام

روز بخیر

امروز مراسم هفتم خان دایی پدر جان هست...

این مراسم تو شهرهای مختلف شکل ها و مدلهای متفاوتی داره؟

مراسم هفتم در اصفهان بعدازظهر برگزار میشه و بعد از اون به سر مزار مرحوم میرن... و قضایای شام و دعا و زیارت عاشورا و ...

برای همین امروز هم تا ظهر سرکار هستم و بعد هم باید برم دنبال مراسم

الانم شلوغم

از دیشب هم قضایای مربوط به ازدواج داداش کلید خورده... باشد که رستگار شویم

اینقدر همش شوغیم

هی مهمون میاد... مهمون میره... یکی میاد ... یکی میره... خسته شدم

صبح هم خواب موندم

نظرات 8 + ارسال نظر
حامد یکشنبه 5 دی 1395 ساعت 10:13 http://hamed-92.mihanblog.com

سلام و صبح بخیر تیلو خانوم
خدا رحمتشون کنه ایشالا
ایشالا بعد این مجلس ختم تو خانوادتون مجلس شادی باشه اونم خاستگاری و عقد و بلعه برون و ایشالا عروسی
زندگی همینه دیگه غم و شادی باهم هستن

زندگی همینطوری قشنگه

اذر یکشنبه 5 دی 1395 ساعت 11:33

وایییی عروسی. چه عالی .
خدا رحمت کنه دایی رو


خدا همه رفتگان شما را هم بیامرزد

امیر یکشنبه 5 دی 1395 ساعت 12:12

خدا رحمت کنه دایی را انشالله پشت پاش خیر و عاقبت بخیری باشه و انشالله که زودتر پروژه خواستگاری و عقد و ... کلید بخوره و تو هم کارگردان آن باشی. و البته اگه بخای می تونم دستیار کرگردان باشم و در طراحی صحنه و لباس هم مشورت بدم . همچنین در فیلمبرداری و نور پردازی و میکس فیلم هم بی تجربه نیستم . اگه عاقد دیر کرد می تونم خطبه را هم بخونم بشرطی که عروس نرفته باشه دنبال گل و گلاب و زیر لفظی زیاد نخاد . به هر حال تخصص ام بیشتر در چای دم دادن هست. و جلوی پای عروس و داماد هم می تونم گوسفند قربانی را ذبح کنم . ختم کلام اینکه همه فن حریفم

بادا بادا بادا ایشالله مبارک بادا
جنگ جنگ ساز میاد و از بالوی شیراز میاد
خوش به حال خانم تیلو داداشت با ناز میاد ...

رسیدن یکشنبه 5 دی 1395 ساعت 20:38

سلام تیلو خیلی دلتنگتم. امیدوارم یه روزی بیات از برنامه ها و رفت و آمدهای مربوط به مراسم ازدواج خودت برامون بنویسی و خوشحال مون کنی

فدای شما
منم دوست دارم شما از روزهای شادت بنویسی.... روزهایی که یه روزی آرزو بودن برات

mahee یکشنبه 5 دی 1395 ساعت 21:04

چشمت روشن برادرت اومده
خدا همه امواتو بیامرزه

ممنونم
الهی آمین

جین دوشنبه 6 دی 1395 ساعت 01:44

خدا رحمتشون کنه

متشکرم

امیر دوشنبه 6 دی 1395 ساعت 07:37

:گل:سلام و صبح بخیر تیلوی گل گلی

سلام صبح بخیر

بهار شیراز دوشنبه 6 دی 1395 ساعت 12:00

اون خوشبخت عالم کی هست که تو خواهرشوهرش میشی؟


همش سعی میکنم خوب باشما
اما فکر میکنم وقتی میشیم خواهر شوهر ناخودآگاه بد میشیم...
حالا بزار برم ... بشم خواهر شوهر ... ماجراهاش را تعریف میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد