روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

خبری در راه است...

سلام

صبح روز یکشنبه تون اونم در اواسط پاییز پر از رنگ و نورهای شاد

خوبین؟

میشه هرکی رفت روی برگای پاییزی راه بره منو یاد کنه؟


امروزم را صبح خیلی زود شروع کردم و الان دو سه ساعتی هست که مشغول کار هستم

ولی نمیدونم چرا این خمیازه ها دست از سر من برنمیدارن



صبح خیلی زود توی خواب و بیداری... خبری شنیدم که خیلی خیلی عجیب بود... گفت میخوام یه قرارعاشقانه سوپرایزانه ی دوشنبه ای برات جور کنم، موافقی؟

نظرات 14 + ارسال نظر
سلام یکشنبه 9 آبان 1395 ساعت 09:31

به به...چه قدر قرار عاشقانه
اصلا قرار عاشقانه وسط هفته اونم دوشنبه عالیه

به ندرت ممکنه پیش بیاد همچین چیزی

دخترشیرازی یکشنبه 9 آبان 1395 ساعت 09:53

اووووووووووووووووووو آفرین برادر دکتر
فکر کنم برادر دکتر قصد دارن جبران کنن اوهم از نوع خوبو
بعد اونوقت جواب شمو چی بود؟

گفت میخواد یادآوری بشه بهم... گفت یادم رفته که چقدر دوستم داره... خیلی چیزا گفت... و جواب من یه لبخند گنده بود

امیر یکشنبه 9 آبان 1395 ساعت 11:40

پاییز همیشه زیباست این فصل که به عروس فصل ها معروف شده و باید هر کسی به روی برگ های زرین قدم بزند باید همه را یاد کند ولی دوستان همیشه و همه جا به یاد دوستان باشند نه فقط در فصل خزان و روی برگ های خشک و زرد رنگ

من راه رفتن تو برگای زرد را خیلی دوست دارم
اما اصلا قسمت نمیشه

گیلاس سرخ یکشنبه 9 آبان 1395 ساعت 11:41

دستش درد نکنه آقای دکتر.
داره پاییز رو عاشقونه تر میکنه.

اما گیلاس میدونی چیه... یه غمی ته ته دلم هی خودنمایی میکنه

mah یکشنبه 9 آبان 1395 ساعت 11:45

وااااااااای به سلامتی دیدی ادم خوب میشه با طرفش یهو چقدر خوش میگذره همش کارای عشقولانه تحویل میدی عشقولانه تر تحویل میگیری


خوب بلده حال دلم را خوب کنه

امیر یکشنبه 9 آبان 1395 ساعت 11:48

برای تو که همه قرار هایت عاشقانه است :

کاش همه قرار ها ، قرار عاشقانه باشد ...



وقتی تو نیستی ...

شادی کلام نامفهومی ست !

و " دوستت می‌ دارم " رازی‌ ست ،

که در میان حنجره‌ ام دق می ‌کند !

و من چگونه بی‌ تو نگیرد دلم ؟

اینجا که ساعت و آیینه و هوا ،

به تو معتادند ...


واقعا همینطوریه

امیر یکشنبه 9 آبان 1395 ساعت 11:55

برای تو و قرار های عاشقانه ات:

میشود یک شب خوابید

و صبح با خبر شد

غمها را از یک کنار به دور ریخته اند ؟

که اگر اشکی هست

یا از عمقِ شادمانیِ دلی بی درد است

یا از پس به هم رسیدن های دور

یا گریه کودکی

که دستِ بی حواسش ، بادبادکی را بر باد می دهد

کاش می شد

یک صبح

کسی زنگِ خانه هامان را بزند

بگوید

با دستِ پر آمده ایم

با لبخند

با قلب هایی آکنده از عشق های واقعی

از آنسوی دوست داشتن ها

آمده ایم بمانیم و هرگز نرویم

هیچکس نمی داند

چقدر جایِ شادمانی های بی سبب در دل نسلِ ما خالیست
(نیکی فیروز کوهی)

چقدر این شعر شکل حرفای خودتون بود
من حس کردم خودتون گفتین

امیر یکشنبه 9 آبان 1395 ساعت 12:22

خب حرفای دلتنگی همه از یک نوع است ... فقط ممکن است کلمات جابجا بشوند

دلتنگی حرف ندارد....

بغض دارد ،

غم دارد ؛

دق دارد و ...

اخ اخ
همه را یکجا دارد

لیلی یکشنبه 9 آبان 1395 ساعت 12:49 http://www.leili1988.blogfa.com

وای تیلو کی بیام عروسی ؟
وای من چی بپوشم لباس ندارم که

عزیزمی
بیا مهمونی... عروسی نداریم... ما دوتا عاقل نمیشیم به این سادگیا

اذر یکشنبه 9 آبان 1395 ساعت 14:34 http://azar1394.blogfa.com

سلام
راستی بقیه داستان چی شد؟

واقعا چرا بقیه این داستان را نمینویسم من؟

امیر یکشنبه 9 آبان 1395 ساعت 19:46

نوشتین ما دو تا عاقل نمیشیم
اگه عاقل میشدین دیگه عاشق نبودین
دنیای عشاق بهتر از دنیای عقلا هست ...
حکومت دلها بر همه حکومت ها برتری داره

ولی من به تجربه بهتون میگم که عاشق نباشی خیلی زندگی برات ساده تره

mehra یکشنبه 9 آبان 1395 ساعت 21:11 http://paeize-por-rang.blog.ir

طرف ما...تو پاییز درختا برگ نمیریزن....تازه بهارشونه پاییز:)
عخییی...قرار عاشقانه ی دوبل خوش بگذره:دی

امیر دوشنبه 10 آبان 1395 ساعت 07:38

نگاه مهربونتون
در این روز زیبای پاییزی
گل را برای زندگی تان
و کوتاهی عمرش را برای غم هایتان
لبتان غنچه امید
و دلتون شاد
و روز و روزگارتان بر وفق مراد باد

چقدر شما خوبین

امیر دوشنبه 10 آبان 1395 ساعت 09:48

سلام نوشتی قدم زدن بر روی برگای خشک برام فراهم نمیشه
یه روز عصر تشریف ببرین خیابان چهار باغ تا دلت بخاد برگ چنار زرد و نارنجی زیر پاهات خش خش می کنه یا برو باغ پرندگان هم پرنده ها را ببین و هم پاییز را

سلام عزیزدل
میدونم که کجاها میشه برگ پیدا کرد... وقت ندارم
وگرنه الان بهترین زمان چای خوردن و آتش روشن کردن در باغچه است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد