روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

به این زودی سه شنبه شد؟

سلام

روزتون بخیر

امیدوارم پاییزتون طعم گس و شیرین خرمالو بده

خیلی پاییز را دوست دارم و فعلا ازش محرومم

هرچند بعضی چیزها ما بخوایم یا نخوایم در ما حلول میکنن....

روزگارم بد نیست... خوب هم نیست... اما من مثل همیشه راضیم به رضای پروردگار

صبح که بیدار میشم در آینه به خودم لبخند میزنم

هنوزم صبح ها بازی حباب و عطر دارم

هنوزم سعی خودم را در خوب کردن حال خودم میکنم...

رابطم همچنان در مه فرو رفته اما رویایی نشده...

امروز خیلی پوستر و کارت برای تحویل دارم  و میدونم رنگ بازی بدون روح رنگی رنگی خیلی سخته....


انرژیهاتون را دریافت میکنم و لبخند میزنم


دلم میخواد قصه بنویسم اما واقعا فرصت ندارم

ولی هرطوری شده ادامه ش میدم... قصه نباید از قلم بیفته

نظرات 7 + ارسال نظر
دخترشیرازی سه‌شنبه 4 آبان 1395 ساعت 10:57

سلاااااااااااااااااااام عرض شد خانم گل
خوبی عزیز دل؟
انشاالله روزگار عاااللللی بشه
ما که اصلا منتظر قصه نیستیم والا


سلام به روی ماهت

امیر سه‌شنبه 4 آبان 1395 ساعت 11:08

پاییز با همه شکوه و عظمتش می رود تا به نیمه نزدیک شود . پاییز فصل هزار رنگ و عروس فصول ، برا همه زیباست خصوصا برا تیلوی عزیز که دلش از حریر نرمتر و روحش از جنس خداست ....

گفتین روزهاتون مثل خرمالو شیذین و گس باشه اما من هم میخام زالزلک را هم که میوه پاییزی است به اون اضافه کنم روزهاتون مثل زالک روشن و دوست داشتنی باد

خدا را که روزگارت بد نیست، تکه نانی داری و تا دلت بخواد ذوق .

صبح که بیدار می شوی و در آینه نگاه می کنی ، لبخندی به لطف خدا بزن که شامل حالت شده و می شود...

انشالله که رابطه در مه فرو رفته ات آفتابی و تابان گردد.

قصه را یک بار تمام و کمال بنویس و همه را راحت کن

برایت همیشه و همه جا و هم موقع آرزوی توفیق دارم

سلام
سلام
سلام
چقدر تو خوبی

دخترشیرازی سه‌شنبه 4 آبان 1395 ساعت 12:21

خدایی کاملا مشخصه امیر شیرازیه
نوشته هاش رنگ شعر و ادب داره فراوون
موافقی؟

;کاملا
اصلا سبک گفتارش... نکته سنجیش... دقت نظرش... اینهمه احساسش... همه نشانگر همین امر هستش

امیر سه‌شنبه 4 آبان 1395 ساعت 13:18

سلام
ممنونم از اظهار لطفتون
اما من شایسته این همه تعریف و تمجید نیستم
من خیلی از شما کمتر و پایین ترم
بخدا به جان عزیزی هر دوی شما من خودم کمتر از شما می بینم
لطف و کرم و بزرگواری شما خیلی بیشتر من و امثال من هست

از این شکسته نفسی ها نفرمایید که اصلا بهتون نمیاد

دلژین سه‌شنبه 4 آبان 1395 ساعت 17:20 http://delzhin313.blogsky.com

امیدوارم زودتر برگردی به روزانه نویسی های پر از شور...
معلومه که حالت گرفته اس اما سعی میکنی حالت رو خوب نگه داری....
منتظر تیلوی همیشگی هستم...
ماچ ماچ ماچ

سلام خانوم دکتر
منم به شدت منتظرشم

دخترشیرازی چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت 08:20

سلام خانم گل
صبحت بخیر
روزت بخیر
روزگارت بخیر
می ماچمت

سلام عزیز دلم
خوشگل
بوووووووووووووووووووووووووس

سلام چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت 09:04

دوستت دارم تیلو جون

منم همینطور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد