روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

تقدیم به نازلی

  

نازلی عزیزم

تو یکی از بهترین و عزیزترین دوستای وبلاگ من هستی

چرا باید ازت دلخور بشم؟

مگه جز مهربونی من از شماها چی میبینم؟

اولا با خجالت بی نهایت اینکه هرچی گشتم آدرست را پیدا نکردم....

خیلی خیلی شرمنده ام

بزار پای شلوغی های بی نهایتم

بزار پای اینکه این روزها حتی برای کوچکترین کارهام هم وقت ندارم

و شاید خونده باشی حتی قرار عاشقانه ی این ماهم را کنسل کردم

به همه ی دوستای عزیزم هم گفتم و باز هم میگم ...من شرمنده ام که بهتون سر نمیزنم

روزهام به شدت شلوغه... بعدا انشاله اگه عمری باقی بود حتما جبران خواهم کرد....


لطفا دوباره آدرست را برام بزار...

لطفا همگی منو ببخشید که نمیتونم سر بزنم

لطفا منو تنها نزارید و بهم سر بزنید


با تشکر تیلوتیلو

نظرات 9 + ارسال نظر
بانو سین چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 10:58 http://our-lovely-life-92.blogsky.com/

مگه میشه سر نزنیم ؟


چقدر شماها مهربونین
ممنونم

دخترشیرازی چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 11:08

من دیگه سر نمیزنم به شمو اصلا به هیچ وجه دیگه اینجارو دوست ندارم دیگه برام جالب نیستی
الکی مثلا من دیگه دوست ندارم


الکیم بگی من گریه میکنم
نباید بگی
تو عزیزه منی
تو دوست منی
دلخوشی وبلاگم شمو هستی

دخترشیرازی چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 11:17

نننننننننننننننه گریه نکن که منم گریه می کنما
قربونت برم بخند برام

فدای مهربونیات

مینا چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 11:26

هدی چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 12:17

دوستای من یکی از یکی بهترن
و این یعنی خدا منو خیلی دوست داره که شماها را سرراه من قرار داده

نازلی چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 13:02

سلام
هوووووووورررررررررررررررررااااااااااااااااااااااا
چقدر مهم شدم من واسم پست میذارن
فدای تو تیلو مهربونم
منظور من سرنزدن نبود فقط نگران رنجش د.وست خوبم شدم همین
عاقااااا ببین هرچی میخوای کنسل کنی بکن اما قرارهای عاشقانه با دکتر نکن

سلام
هورا به خودت که بهترینی
مهم بودی
ممنونم دوست جون
من از شما برنجم؟ واسه چی؟ تو که جز خوبی کاری بلد نیستی
اخ اخ دست به دلم نزار

امیر چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 13:10

سلام
ممنونم که با همه این شلوغی و ترافیک و انباشته شدن کارهات باز هم جواب ها را میدین . الهه عشق (خداوند) ترا به معشوق برساند و سالیان متمادی با عشقی که هر روز شدت و حدت آن بیشتر شود زندگی کنید ( اتشفشان عشقتان مدام در حال فوران باشد)

سلام به روی ماهتون
این تنها دلخوشی و زنگ تفریح من هست
ممنونم
چه دعای خوشگلی

mahee چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 14:40

اگه مخاطبتو مشخص نمیکردی چندتا کامنت میگرفت این پستت؟!!!
ما همه یه نازلی درونمون داریم!

راست میگی... قبول دارم
همتون برام عزیز هستید

دختر گندم چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 20:09 http://azar1394.blogfa.com

این پست واسه نازلیه.چرا همه ریختین تو

این پست ماله نازلیه درون تمام دوستای منه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد