روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

معجون بعد از ناهار

سلام

ناهار را خوردم

حس رخوت اومدم سراغم

دیدم بهتره یه چیز خنک بزارم کنار دستم و آروم آروم مز مزه کنم

با آهنگ یه کوچولو حرکات موزون

تا هم کارم پیش بره

هم این رخوت از تنم خارج بشه

این بود که رفتم سراغ لیوان بزرررررررررررررگم

شما هم دارین از این لیوانا

میدونم

یک قاشق بزرگ عسل ریختم

یک کمی گلاب

یک کمی عرق کاسنی

یک کمی عرق بیدمشک

یک کمی تخم شربتی

یک کوچولو هم شکر قهوه ای....

در آخر یه کوچولو هم خاکشیر....

دوتا پر هم نعنای تازه انداختم روی همه ی اینا

نصفه لیموترشم را هم با برش زدم و با پوست بهش اضافه کردم

یخ به میزان لازم

و تا سر لیوان (همون بشکه ) آب



به به

جای شما خالی

الان که دارم باهاتون حرف میزنم

کوچولو کوچولو از این معجون میخورم

چاوشی هم داره برام میخونه : امیر بی گزندی تو....


و من دلم هوای آقای دکتر را داره...

آقای دکتری که الان گرسنه و تشنه توی علوم پزشکی به شدت درگیر یه کار اداری شده و داره حرص میخوره...



پ ن 1 : مید رینگم را باز گم کردم...

پ ن 2 : امروزم با تمام وسوسه ی موجود کفش غیرطبی نپوشیدم

پ ن 3 : آقای دکتر هم روزاش به شلوغی روزهای من هست... تصمیم گرفتیم توی شهریور قرار عاشقانه نداشته باشیم... طاقت میاریم؟

نظرات 17 + ارسال نظر
مینا دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 15:04

واااى ماشاالله چه مجهزى شما تو دفترتون یعنى حال میکنم نوشته هاتو میخونم ها سرشار ازانرژى مثبت وحس خوووووووبمیگم جدى جدى 9ساله بااقاى دکتر قصه عشقتون میگذره؟؟؟؟اخه چرررراااااا ازدواج نمیکنین اخه چرا تعریف نمیکنى ازاشناییتون ازاینکه چرانمیشه (کاره خدانشد نداره )،اصلا تاابد میخوایید مجرد بمونین؟ازخانواده کسى اطلاع نداره ؟ببخش فضولى کردم

عزیزمن
وقتی شما دوست منی هیچ سوالی اسمش نمیشه فضولی
میشه کنجکاوی دوستانه... چون نه ضرری به من میزنه نه قصد آسیب داری...
بعله 9 سال از این قصه میگذره و چه عاشقانه میگذره

حامد دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 15:05 http://hamed-92.mihanblog.com

اووووووووه اینهمه چیز تو یه لیوان چه معجونی بشه اون خب دفه خیار گوجه و پیاز سیب زمینی و ادویهم میزدی ش شعله قلمکار میشد

نوش جان
یکماه بدون قرار مگه میشه مگه داریم
مید رینگ اصلا مستعد گم شدنه نه اینکه خیلی دم انگشته ایشالا پیدا میشه

شاد باشی


البته خدایی خیار را اگه یادم بود حتما میزدم که خوشمزه میشه

چه پسر ماهی هستی
پسری که بدونه میدرینگ مستعد گم شدنه یعنی خیلی دقیق و نکته سنجه ها...
پسرا را چه به میدرینگ و اطلاعاتش... خوشم اومد
الان زنگ بزنم بگم آقای دکتر میدرینگم گم شده ... میگه وای ... اینا چیه هر روز به خودت آویزون میکنی... چرا گم شد... مگه چیکار میکنی... چرا حواس نداری...اصلا بعد میگه میدرینگ کدوم بود...

امیر دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 15:25

ناهار نوش جونت
با این چیزایی که قاطی کردی معجونی ساختی که همه طبایع را شامل میشه سرد گرم و سودایی و ... را داری اگه این لیوان را بخوری باید جرثقیل یا همون کرن تاوه ترا جابجا کنه لطفا دو تکه کوچ یخ هم اضاف کن تا تگری بشه یا بزار تو فرییزر تا نیم بسته بشه و تبدیل به یخ در بهشت شود وقتی می خوری پشت بندش آروغ هم بزن تا هوای درون معده خالی بشه و سبک شوی
چاووشی هم با اون صدای خاص و نازش ادمو حسابی شارز می کنم بخصوص اهنگ رفیقم کجایی ...

اگه دلت هوای... بدون اونم همین حس را داره
من مطمئنم که الان چرتت تبدیل به خواب میشه
من تو زندگی ام متوجه این موضوع شدم که هر گاه کارام زیاده همون موقع ها گرفتاری های جانبی هم بیشتره مثلا مهمان میاد مریض میشیم خلاصه هر کاری که باعث بشه وقت تلف بشه پیش میاد
الان منم گرسنه ام و یک آب نبات لیمویی گذاشتم دهنم و میخام تندی بعد برم خونه و حسابی ناهار و خواب

ممنون
اروغ که خیلی زشته؟ با من بودی؟
اصلا خوابم نگرفت
در ضمن خودم یخ اضافه کرده بودم
حسابی هم خوابم پرید
دارم مثل چی کار میکنم
تند و تند

هدی دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 15:32

سلام تیلو جان شم اسوه صبر هستید ان شاالله به زودی به هم برسید و این صبر به شیرینی تمام بشه
عجب معجون باحالی به به گوارای وجودت قشنگم
قرار عاشقانه میخواهیمممممممممممممممممم

سلام عزیزم
واقعا منه کم تحمل چطوری اسوه ی صبرم؟
جای همه ی دوستداران نوشیدنی خالی
منم میخوام
باهاتون موافقم

آروشا دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 16:08 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام تیلو عزیز
ان شاء الله ۲۳ آبان تبریک پیروزی کامل در چالشتون را بهتون میگویم تا آن روز خداحافظ و همیشه شاد و سلامت و موفق باشید ان شاء الله

من همیشه منتظرتم
هرچند این چالش به اون شکلی که من دوست دارم و انتظار داشتم پیش نمیره
ولی همین هم عالیه
و اینقدر قابل مشاهده و ملاحظه هست که حالا دیگه همه اطرافیانم متوجهش شدن

سلام دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 16:23

منو استخدام کن پیش خودت تیلو جون،وقتی از کارت با این همه انرژی صحبت میکنی پر از حس های خوب میشم

من از خدام هست استخدام یکی مثل شما
از خدامه یکی مثل شما را کنارم داشته باشم
فقط ازم حقوق و مزایا نخواه ... هرچی انرژی خواستی بهت میدم
خدا میدونه صبح تا شب همش بهمون خوش میگذره

گلشن دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 16:43

راستش تصور چیزی که خوردی رو نمیتونم کنم چه پیچیده بود
نوش جونت

خوبه چون وقتی قرار عاشقانه دتری میخوام بزنمت


نمیدونستم
حست یه طوری برام قابل درکه... اخه خواهرمم دقیقا همین حس را داره
یک کم شدیدتر
برای همین نمیزارم اصلا مطلع بشه
ولی بازم میفهمه

امیر دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 18:36

مهم نیست از کجا از هر جایی شروع کنی خوبه
خودت از هر جایی شروع کنی خوب یعنی از هر جا صلاح میدونی

میگن به یکی گفتن شعر ربلدی بخونی گفت اره
گفتند بخون
گفت بزمی باشه یا رزمی
گفتند رزمی
گفت حماسی باشه یا اسطوره ای
گفتند حماسی
گفتن از قدیم باشه یا معاصر
گفتند معاصر
گفت : شعر نو باشه یا کلاسیک
گفتند تا همین جا بسه
حالا شما از هر جایی دلت خواست بنویس معاصر یا قدیم رزمی یا بزمی حماسی یا اسطوره ای
تو گفقط بنویس


چشم مینویسم
از امروز شروع میکنم هر روز یکی مینویسم
حالا خیلی شلوغم
شاید شب از توخونه با تبلت نوشتم
ببینیم چی پیش میاد
ممنون از انگیزه ای که دادین

آروشا دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 18:39 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام تیلو عزیز
شما عالی پیشرفتید الحمدلله و با حفظ همین استقامت و قویتر پیشرفتن میتوانیم به طور کل این چالش را حذف نماییم و این زمان که تا ۲۳ آبان هست بسیار عالی برای اتمام این چالش هست ان شاء الله تیلو عزیز موفق میشود در چالششون من مطمئنم تیلوجان شما میتوانید موفق شوید و این چالش را بطور کل شکست دهید ان شاء اللهتیلو جان خیلی دوستدارم موفقیتتان و پیروزیتان بر این چالش را ببینم ان شاء الله پس با قدرت پیشروید که ان شاء الله موفق خواهید شد تیلو عزیزم


با اینهمه انرژی مگه میتونم این چالش را ادامه ندم
اصلا مگه ممکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ازت ممنونم
این چالش را همچنان مدیونتم

گیلاس سرخ دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 18:56

اگه امید داشته به قرارای مهرماه طاقت میاری

هیچ کدوم طاقت نمیاریم
میدونم که هروقت تصمیم میگیریم قرار را بندازیم عقب هر دو زودتر به سمت هم پر میکشیم

delaram دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 19:19

Karmand nemikhai?;)

شما که خودتون رئیسین...
سرکار خانم شما با اون نی نی خوشگلتون عزیزدل ما هستین

آروشا دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 20:02 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام تیلو عزیز
نفرمایید خواهش میکنم تیلو عزیزمن هم هستم ان شاء الله و این چالش را ادامه خواهیم داد تا پیروزی کامل ان شاء الله تیلو عزیزم

انشاله
به لطف خداوند
و با توجه به وجود دوستای خوبی مثل شما

دلژین دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 23:47 http://delzhin313.blogsky.com

چه معجووونی

جات خالی
من همش از این کارا میکنم

امیر سه‌شنبه 16 شهریور 1395 ساعت 07:31

سلام
شیرازی ها میگن بعد از ناهار هیچی نمی چسبه الا خواب
حالا که شما خواب را انتخاب نکردید یک لیوان بزرگ اب را انتخاب کردین پر از دارو و گیاهان عطاری. میخای مقاومت معده را در برابر داروهای گیاهی امتحان کنید. . اگه با این گالن بقول خودتان معجون و به قول من منبع آب سنگین فردو (خدا کنه رادار های امریکا اونو رصد نکرده باشند)
می خواستی تو معده ات اورانیم غنی شده 90درصد تولید کنی . جانم تو باید با سازمان انرزی اتمی هم هماهنگ کنی بعد آب سنگین تولید کنی . بی جهت نیست که اصفهون را گفته اند منبع مخ جهان است . حتی میگن انیشتین مادر بزرگش از اصفهان بوده و با مادر شاه عباس حشر و نشر داشته و در دربار صفویه کار می کرده . به هر حال این بار بخیر گذشت ولی بیشتر احتیاط کن


اون حشر و نشر واقعا جالب انگیز ناک بود

نازلی سه‌شنبه 16 شهریور 1395 ساعت 08:33

چه معجونی !
تصورش که کردم معده ام آه حسرت کشید


عاشقتم نازلی

دخترشیرازی سه‌شنبه 16 شهریور 1395 ساعت 10:37

هوووووووووووووووووووووم
تیلو یعنی حال می کنم که من توهم توهم منی والا
نوش جووووووونت خانم گل
..............................................................
میدرینگ دوست دارما اما انگشتام کمی تپل می باشند نمیتونم بیشتر از نیم ساعت نگهش دارم

عزیزمی که عین هم میباشیم

دست تپل همیشه انگشتر خوشگل تره

Meredith سه‌شنبه 16 شهریور 1395 ساعت 22:07

به به چه معجون خوووووووبی.نوش جونت
من فکر نمیکنم طاقت بیارید بلاخره همو میبینید

منم همین فکر را میکنم
برای معجون جای شما خالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد