روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

شکستن ناخن

سلام

این روزها باید اسم وبلاگم را به صفحه حوادث تیلو تیلو تغییر بدم

بعله از عنوان پیداست

ناخنم شکست

حالا نه که فکر کنید من اهل مانیکور و لاک و قرتی بازی هستما

حتی اهل یه ذره ناخن بلند هم نیستم

دوست دارم همیشه ناخن های مرتب و تمیز در حد یکی دو میلیمتر داشته باشم

نه کوتاهتر نه بلندتر

ولیییییییییییی

این شلوغی باعث شده که اصلا یادم بره ناخن هام را کوتاه کنم و الان چیزی حدود 5 میلیمتر هستند

البته که اگه یکی از ناخن ها نمیشکست اصلا توجه نمیکردم به اندازه شون

شاید هم به چند سانتی متر می رسید

بعله

اومدم کاست دستگاه کپی را باز کنم که داخلش کاغذ بزارم...

دستم گیر کرد به دستگیره و آخخخخخخخخخخخخخخخخ

ناخن جان شکست...



پ ن 1: به مهر نزدیک میشیم... ناخن هاتون را کوتاه کنید وگرنه از نمره انضباطتون کسر میشه

پ ن 2 : وسط اینهمه شلوغی و کار ، پست گذاشتن یعنی هنر کردن....هورا من هنرمندم... هورا

پ ن 3: من در اندازه گیری اشتباه کردم یا خط کشمون خوب کار نمیکنه پس چرا لبیل ها اینقدر نابه هنجار شدن

نظرات 4 + ارسال نظر
نیلی یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 17:08 http://niiliia.blogsky.com

گفتی ناخون شکسته، یاد اخرین سری که ناخونم شکست و باعث شد بقیه رو از بیخ و بن بگیرم افتادم
ناخونام حسابی بلند شده بود و حسابی بهشون میرسیدم و مراقبت میکردم، شب خواب بودم، پتوم از روم افتاده بود اونوری، سردم شد توی همون حالت خواب و بیداری اومدم با شدت پتو رو بدم رو خودم، انگشتم زااارپی خورد به دیوار کنارم ناخونم شیکست... انقدم خوش خوابم ک نگا نکردم ببینم چی شده، تخت خوابیدم تا صب..
صبحش ک پا شدم دیدم اندازه 4 میلیمتر از رنگ و گچ دیوار کنده شده، خون هم قشنگ پاچیده روش
مامانم فهمید دیگه نذاشت ناخون بلند کنم. میگه تو توی خواب هار میشی یه بلایی سر خودت میاری


چقدر با حال

صحرا یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 20:35

وای از شکستن ناخون خیلی بدم میاد. منم بلند نمیکنم مگر یادم بره کوتاشون کنم!

عروس خانوم شما که همتا نداری
عزیزی

دخترشیرازی دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 09:43

من عاشق ناخن بلند مرتب شده و لاک و لاک بازیم
وقتی ناخنام میشکنه و مجبور میشم بقیشوهم کوتاه کنم انگاری تعادلمو از دست میدم
مثل این گربه ها هستا


منم خیلی لاک دوست دارم
اما ...
اما....

امیر دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 09:57

سلام
معضل ناخن بلند متاسفانه در بین خانم ها شایع هست و باز هم متاسفانه واگیر یعنی بگم بصورت اپیدمی مزمن در آمده . هر ناخن بلندتر ، کلاس و پرستیژ بالاتر

اینطور تصور می کنند : دخترانی که ناخن کوتاه دارند و از لاک های مدل دار و رنگ های نامتعارف استفاده نمی کنند امل و دهاتی و عوام هستند

استفاده از ناخن مصنوعی که از اهم واجبات است. ته کیفش پول بلیط اتوبوس نیست اما دو جین لاک و سه جین روژ لب و ماتیک و ریمل و کرم پودر هست . اینقدر دو لب از زیر بینی تا چونه را رنگ نا متعارف می کنند که ادم فک می کنه از فضا امدند پایین . پلک را هفده رنگ می کنند موهای سرشان را سه هزار نهصد هفت و هشت رنگ مختلف کرده اند.
گاهی به زور تاتو ابرو را چنان نازک و کمانی کرده و مژگان را آنقدر ریمل کشیده اند که گویی پیکانی است که با کمان ابروان به قلب مردمی که آنان را می ببیند و آنقدر با طنازی و دلبری و ادا و اطوار راه می روند که گویی خداوند فقط آنها را آدم افریده

البته همه اینطور نیستند . دخترانی هستند که آنقدر مرام و معرفت در وجودشان هست آنقدر خوب و با ادب هستند که نمیشه با هیچ چیزی اونا را مقایسه کرد. از جمله همین دوستان با معرفت خودمون


اگه تند روی و اغرااق شد ببخشید

خاک بر سرم ... امل و دهاتی و عوام شدم ... وای وای
ناخن مصنوعی راکه کلا متنفرم
خخخخخ
چقدر تو محله شما خانوما رنگین کمانند
هورا
خوب شد تهش یه ذره ما رو تحویل گرفتین....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد