روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

یکشنبه ای در انتظار الطاف پروردگار

سلام

صبح بخیر

امروز کلی انرژی دارم در روح و روانم

اما بدنم خسته س

دیشب که با کفشای لژ دارم خرد و خمیر رسیدم خونه....مغز بادوم خونه مون بود

بازی کردیم تا جان در بدن داشتیم...

ساعت حدود 11 و نیم بیهوش شدم

صبح زود که بیدار شدم همه ی بدنم خسته و دردناک بود

اما با انرژی کامل اومدم و شروع کردم به کار

هورا

هورا

هورا


پ ن 1 : منتظر بازنویسی امروز توسط امیر آقا هستیم

پ ن 2 : امروز کل تیپم را عوض کردم و اصلا طرف کفشای لژ دار نرفتم... الان با کفشهای عروسکی فوق العاده راحتم در خدمتتونم

چیزی خیلی شبیه به این با رویه ی کوتاهتر و دقیقا همین رنگ

  Image result for ‫کفش عروسکی سرمه ای با سگک‬‎

پ ن 3 : جدیدا مغزبادوم به ماها زور میگه... میخواست دفتری که داخلش برای آقای دکتر نامه مینویسم را ازم بگیره و ببره خونشون

پ ن 4 : از اینکه بهتون سر نمیزنم و بهم سر میزنید متشکرم

نظرات 7 + ارسال نظر
دخترشیرازی یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 09:57

سلام ملیکم
تنوع هایت درون حلقم
منم امروز انرژی داشتم با دیدن پسر عمم جلو در شرکت بعد از مدت های دور بیشتر انرژی گرفتم
امیر ظاهرا امروز گرفتاره
این مغز بادوما کلا کارشون همینه


سلام دختر گل
شمو هم مثل من فامیلا را میبینی ذوق میکنیا
منم از دیدن فامیلا انرژی میگیرم
همه را کلا دوست دارم

گرفتاره اما من میدونم که بهمون سر میزنه

امیر یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 11:29

خوبه خودت اقرار می کنی که با کفش لژ دار خرد و خمیری خوبه که فقط یک روز پوشیدی خرد و خمیری اگه یه یه ماه بپوسی خاکشیر میشی پس قبل از خاکشیر شدن توبه کن و جلوی ضرر را از هر حا بگیری نفع است قبل از اینکه عینک ته استکانی بزنی ترک کفش کن راحتی بپوش و عمر دو برابر با سلامتی را تضمین کن

اشتباه نکنید
این روزهای فوق العاده شلوغه منه
یعنی حتی یه دقیقه در طول چهارده ساعت کار وقت استراحت ندارم
برای همین خرد و خمیر شدم
بعدا که همه چیز آروم بشه و همش رو صندلی نشسته باشم و پا بندازم روی پا... حتما دوباره میریم سراغش... البته همین الانم آوردمش تو ماشین... شاید لازم بشه

طلوع ماه یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 12:15 http://mmnnpp.blog.ir

سلام تیلو جان
خوب نمیشه یه نفررو بیاری کمکت کنه؟
کسی نیست؟

هورا به من که اینهمه تک رو هستم
هورا به من که هیچکس را نمیارم کمک
تازه هرکی هم میخواد بیاد کمک حس میکنم این که کاری نمیتونه کمکم کنه

هدی یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 12:48

سلام خوبی جیگرو
قرار عاشقانه داریم یا نداریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نوچ
نمیشه
پدر جان اجازه جیم زدن بهم نمیدن... روزای شلوغی دارم

آقای دکتر میگن دلشون تنگ شده و طاقت ندارن و بی مقدمه خواهند اومد...

soly یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 15:02 http://www.soly61.blogsky.com

کفشای جدید مبارک

جدید نیستن....
همون کفشای قدیمیم هستند

سلام یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 16:26

کفش قشنگ

Meredith سه‌شنبه 16 شهریور 1395 ساعت 22:09

من فقط اسپورت میتونم پا کنم.وگرنه از کمر درد و پا درد و لگن درد می میرم.آخه کف پام صافه

آخیش
خدا هیچ دختری را از این نعمت محروم نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد