روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

کفشای قرتی

سلام مجدد

نمیدونم چه حسی صبح به من گفت صرفا و صرفا با این تیپ کفش لژ دار....

نه کفش راحت

نه کفش تخت

نه عروسکی

نه ورزشی

صرفا لژدار مشکی....

Image result for ‫کفش لژدار‬‎


دقیقا این کفش بدون بندی که دور مچ بسته شده و خب البته من با شلوار پوشیدمش...


از صبح هم یکسره روی پا هستم و به شدت کار دارم....

الان دقیقا اومدم بشینم رو صندلی ، فکر کردم چرا من امروز سه برابر هر روز خسته ام

در حالی که هنوز ساعتهای زیادی از ساعت کاریه من باقی مونده

که چشمم خورد به کفشای عزیز....



پ ن 1 : من همیشه کفش راحت داخل ماشین دارم... نگران نباشید

پ ن 2 : پدرم یک آلرژی به رانندگی من با کفشهای پاشنه هوارسانتی دارن که نمیدونید

پ ن 3 : یک سابقه ی طولانی در پوشیدن کفشهای پاشنه دار دارم که نمیدونید

پ ن 4 : تقریبا یک سال و نیم بود که با کفشای اینطوری نمیومدم سرکار...

نظرات 18 + ارسال نظر
دخترشیرازی شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 11:56

منم از این کفشا خیلی دوست دارم بپوشم با فرم اداری خیلی شیک میشه
اما وقتی میپوشمش میشم نردبون دزد
برای همین همشه حسرتشو دارم

خب من قدم زیاد بلند نیست که
راحت میپوشم
تازه من همیشه سابقه ی طولانی در پوشیدن کفشای ناراحت دارم
اصلا تو همه ی کفشا راحتم
باورش سخته ها
اما امروز خیلی خسته شدم انگار

delaram شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 11:57

Che khoshgel o vasvase konande ast kafshe

اما برای خانومای باردار نه!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شما الان راحت و آرام و مطمئن بپوش
روزهای تو وسوسه انگیز ترین روزهای عمر یه خانومه
مراقب خودت باش

امیر شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 12:05

از قدیم خانم ها بر این باورند که خوشگل باشند به هر قیمتی و می گویند: "بکــــــــــــــش و خوشگلـــــــــــــــــــــــــم کن" یکی از مواردی که علیرغم توصیه بهداشت و دکتر ها مبنی بر اینکه "پای شما قلب دوم شماست " و باید مراقب باشیم ولی گوش خانم ها از این حرفا پر شده . و این توصیه را نه تنها پشت گوش بلکه پشت خونه و کوچه انداخته اند...

خوبه که اول صبح به اندازه یک روز کار خسته شدین
جای شکرش باقیه که کفش راحتی دارین و نگران نیستم
پدر حق داره از رانندگی نگران باشه چه با کفش پاشنه بلند و چه بدون پاشنه(اصلا رانندگی خانم ها استرس زاست)

لطفا منبعد کفش پاشنه بلند را امتحان نکنید چون ضرر آن بیشتر از نفع آن است
سابقه ای که با کفش پاشنه بلند دارید به عنوان سو سابقه در پرونده سلامت شما موجود است که باگانی شده ولی اگر مجددا استفاده کنید اون سو سابقه نیز بطور مضاعف به سلامتی شما ضربه وارد کرده و پنچر خواهید شد.

خوشتیپی جز واجبات هستش
نگو که نمیدونستی که دلخور میشما

قلب دوم را میزاریم تو کفش خوشگل که حال کنه

من زیاد کفش پاشنه بلند میپوشم ... پدرهم اصلا خوششون نمیاد

بعله کفش راحت همراهم هست

در ضمن رانندگی خانوما واقعا استرس زاست؟

دخترشیرازی شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 12:20

اتفاقا رانندگی با این کفشا خیلی راحتترم هست
آقایونم اگه نگران رانندگی خانما هستن برن برای خودشون 1 خیابون اختصاصی بسازن مقصر که ما نیستیم
والا

هورا
به افتخار تمام خانومای راننده ی بی حواس

دخترشیرازی شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 12:28

هووووووووررررررررررااااااااااا

بزن دست قشنگه را
هورا
هورا
هورا

امیر شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 13:13

من که عرض کردم شعار بکش و خوشگلم کن مصداق واجب بودن خوشگلی برا خانم هاست . گفتین قلب دوم را میزاریم تو کفش خوشگل ، کاش میزاشتی تو کفش راحتی که خوشگل باشه
اما معیار ما سیرت خوشگل است نه صورت خوشگل زیرا صورت خوشگل به تبی بند است اما سیرت خوشگل تا پایان عمر و حتی تا اخر دنیا (نام نیکی که همه جا ورد زبان است)
به راستی رانندگی خانم ها استرس زا نیست؟
دوست خوبمان دخمل ناز شیراز گفته آقایون برن برا خودشون خیابون بسازند خدمت شون عرض کنم همه خیابان ها ما شما خانم ها فقط پیاده رو را برا ما بزارین (البته هر روز چند ماشین به رانندگی خانم بره حریم ما مردها «پیاده رو» تجاوز می کنند و گه گاهی تا عمق مغازه ها هم پیشروی می کنند شاید برا کفش و لباس با خودرو تا ته مغازه میرند .....

البته اینو هم میدونم هر که با نسوان در افتاد ور افتاد


بیا دختر شیرازی جونم جوابشو بده

کفش راحت خوشگل چه معنی میده؟ کفش باید پاشنه داشته باشه ده سانت... لژ داشته باشه هوارسانت.... اونوقت راحتی کجا بوده؟
در ضمن ما هم صورتمون را خوشگل نکردیم... خوش تیپ... خوش تیپی اصلا یکی از واجباته

هدی شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 13:30

سلاممممممممممممممم
چقد قرتی


بهار شیراز شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 13:45

خوش تیپی از واجبات است
دو دست مانتو شلوار شیک دادم خیاطی ... جرات نمی کنم برم بگیرمش ... خوش تیپی خرج داره

اوه اوه
وحشتناک خرج داره
راضی هستین از مانتو دوختن؟
من هیچ وقت از اینکه چیزی بدم خیاط راضی نیستم
همیشه ترجیحم روی آماده خریدن هست

امیر شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 14:48

(این کامنت صرفاً مزاح و شوخی بوده و خواهش می کنم به دل، قلوه، کبد ، روده بزرگ و کوچک، معده ، لوزالمعده، پانکراس و .... نگیرید. )


شما چرا لقمه را چپکی دهن میزارین
به لطف ریمل و پنکیک و لنز و کرم پودر .... دیگهر هیچکس زشت نیست

خوشگل و خوش تیپ آن است که مادر زادی نباشد نه به لطف کفش لژدار و مانتوی مدل دار

قال امیر :
خوشگل آن است که طبیعی باشد نه آن که طبیبی باشد

بزرگی گفته است در سنه معاصر دختری از راسته نسوان که تا حدودی آب و رنگ و لعابی داشت ، در زیبایی نه شهره شهر بود و لیکن زشت هم نبود ، اما چون حس خیال پردازی و قوه تخیل اش بسیار قوی ، فلذا تمامی حقوق ابوی را تبدیل به تراول ساخته یا جملگی به عابر بانک خویش ریختی و سپس عازم بازار قیصریه و چهار سوق سینما سعدی شدی و در طول یکی دو ساعت همه سرمایه و حقوق یک ماهه را تبدیل به ماتیک ، پنکی و کرم پودر نمودی بطوری که فقط ته کیف پول به اندازه بلیط باقی ماندی آنگاه راهی خانه شدی و دور از چشم والدین در آینه چهره خویش آنقدر غرق انواع کرم ها نمودی که تغییر قیافه داده و از مامی و بابی و دادی(داداش) و ابجی خواسته که او را به جای کوکب ، کوکی و یا سوسن را سوزی صدا نمایند .
چندی بدین موال بگذشت اما دریغ از یک خواستگار ...
لذا قید مزدوج شدن را زده و نیت نمود که خانه ای کوچک و مفرح جهت خود دست و پا نموده و بقیت عمر را به جای شوهر داری ، دوست داری کند و ....

خخخخخ
داستانت خیلی قشنگ بود
اما من اهل سرخاب و سفیداب نیستم زیاد
خوشتیپی برام درجه ی اهمیتش بالاتره
تازه خودم خوشگلم
نیاز به اون چیزا که گفتی نیست...

بعدشم
مگه با این چیزا شوهر گیر میاد
ای دریغ
دست به دلم نزارین
دوست داری هم فایده نداره
نه شوهری
نه همسری

حامد شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 15:33 http://hamed-92.mihanblog.com

هیچوقت فلسفه ی این کفشهای پاشنه بلند که فقط به ستون فقرات آسیب میرسونه رو درک نکردم
حالا واسه دو ساعت مجلس عروسی باشه یکاریش میشه کرد

باید از جنس زن آفریده بشی تا بتونی فلسفه ی کفش پاشنه بلند را درک کنی
نیاز به پوشیدن این کفشا جزیی از وجودمون هست
من که دوستشون دارم شدید
البته گفتم نزدیک یک سال و نیمه که ترک این مدل کفش را کردم
و قصد دارم دوباره از اول شروع کنم

سلام شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 16:54

من عاشق کفش پاشنه بلندم ولی باهاشون راحت نیستم...تازه گاهی پیدا کردن سایز پام معضلیه

منم خیلی خوشم میاد
و اتفاقا جز اون سایزهایی هستم که نه تنها معضل نیست بلکه همیشه تو حراجی ها هم کلی چیزای خوب گیرم میاد...

جلبک خاتون شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 18:45 http://zendegiejolbakieman.blogsky.com/

هیییییچ رقمه نمیتونم کفش پاشنه بلند بپوشم ؛)))

اعصابم‌ خورد میشه !
ولی خیلی قشنگن تیلو.....دوس دارمشون :))

واقعا؟
اینقدر حس خوبی دارن
راه رفتن باهاشون که دیگه نگووووووووووووو
منم دوست دارم

امیر یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 07:33

از ما گفتن و از شما ها گوش نکردن . به هر حال آنچه که دلمان خواست گفتیم و آنچه دلتان خواست انجام بدیدن
اما اندر باب خوشتیپی و خوشگل بودن :
1- بعضی ها خوشگل اند و بعضی خوشتیپ بعضی هر دو را دارند و بعضی هر هیچ کدام .
2- عده ای خوشتیپ بودن را بر خوشگل بودن برگزیده اند و عده ای هم بر عکس
3- عده ای ذاتا و مادر زادی خوشتیپ بوده اند و عده ای هم با کمک کفش و لباس و .... مراحل خوشتیببی را کسب نموده اند یا در حال طی طریق هستند .
4- اصولا خوش تیپ بودن نسبی است یعنی ممکنه است کسی از صد درصد خوشتیبی 85 درصد را داشته باشد یکی هم چهل درد و یکی هم پنج درصد
5- اصل مهمتر این است که خوشتیپی معیار و ایکن خاصی برا سنجش ندارد . مثلا ممکنه اونی که من خوشتیپ می بینمش برا شما نه تنها خوشتیپ نبوده بلکه تیپ اونو افتضاح هم ببینید.
6- عده ای خوشتیپی را در قد بلند و اندام متناسب می بیننند هده ای هم ممکن است این معیار ها برایشان فاقد ارزش بوده و معیار خاصی برا خودشان داشته باشند مثلا لباس برزانده و کفش و چتر و پالتو و ....
7- عده ای می گویند این قد و قواره و لباس با یه تصادف از بین می بره مهم اخلاق و انسانیت و منش افراده که جز خوش تیپ و ید بد تیپ باشه
8- عده ای تند روی کرده و اعتقاد دارند که اصلا بد تیپ وجو ندارد چون همه مخلوق و آفریده خدا هستند و خدا هم ذاتا زیباست و زیبایی را دوست داره و جز زیبا خلق نمی کنه پس همه زیبا هستند.
9- اما من معتقدم که چه خوشتیپ و چه بد تیپ باید در مسیر تعالی و پیشرفت قرار بگیرند و حرکت رو به جلو داشته باشند حتی اگه در راه خوشتیپی و خوشگلی باشه
حالا یه لطیفه می نویسم جهت نشاندن لبخند بر لبتان
می گویند مردی بود که دست ه و پاهایش فلج و دندان نداشت و کچل هم بود و از طرفی چشمانش لوچ و نابینا بود اندامش نا متناسب و در ضمن بسیار فقیر بود . تو از هر چیزی که زشت ترین باشد برایش فرض کنی اون این خصلت را داشت و دائم ذکر خدا را می گفت و سپاس و حمد خدا را بجا می آورد شخصی از ایشان پرسید خداوند چه به تو داده که شکر می کنی و سپاس می گویی....
گفت : این ذکر و سپاس من از هزار فحش خواهر و مادر برایش بدتر است ....

لطیفه هه اصلا یه وضی بودا....

با موارد یک تا نه هم موافقم صددرصد

امیر یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 07:34

سلام صبح بخیر دوست خوبم من امروز یک سری کارای شخصی دارم و مرخصی هستم خواستم در جریان باشید و اجازه بفرمایید که امروز در جوارتان نباشم

سلام صبح بخیر
اجازه نمیدم
باید لابلای کارای شخصی بیاین به من سربزنید
شما در برابر کسایی که اهلی میکنید مسئولین

دخترشیرازی یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 08:15

خدمته امیر آقای خودمون عرض کنم که اگه خانم ها با ماشینشون برای خرید تا ته مغازه ها میرن به خاطر اینکه عقلشون کار می کنه و خودشونو دوست دارن و به خودشون اهمیت میدن
بعدشم این آقایون عزیز نباید زیاد به حال خودشون رها کرد حتی اگه 1 کره ی زمینه دیگه مخصوص اقایون باشه بازم باید به اونجا سرکشی کرد
دیگه چه برسه به 1 خیابون اونطرفتر


عالی بود
عالی

امیر یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 11:18

با گوسی هستم اما در جواب دختر شیرازی عرض کنم شما خانما سی خودتون ما هم سی خودمون اصلا نسل:ل حوا را از نسل ادم جدا می کنیم پس شما دیگه ادم نیستید فرشته اید

هورا
هورا
ولی من با جدا سازی موافق نیستما
گفته باشم

خاله ریزه دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 14:43 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

عاششششششششششششق این کفشام.. منم چند سری از اینا داشتم... اصلا هم سیرمونی ندارم از کفش پاشنه بلند

پس اپیدمی هستش
منم عاشق پاشنه بلندم

Meredith سه‌شنبه 16 شهریور 1395 ساعت 22:10

وااااای چه کفش های قرتی گونه ی خوشگلی.دل آدم ضعف میره براش

واقعا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد