روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

عصر پنجشنبه از جمعه هم دلگیر تر...

سلام

عصر پنجشنبه است

دفتر هستم ... یه عالمه کار ریخته سرم

من عادت ندارم پنجشنبه ها بیام سرکار... دیگه عصر پنجشنبه که دیگه هیچی

اگه قرار عاشقانه داشته باشم که....

اگر نه هم باز نمیاد سرکار و برای خودم یه کار مفرح دست و پا میکنم

امروز شلوغ بودم

دست بر قضا پدر هم اینجا هستن

آقای دکتر هم رفتن که با خانواده یه مسافرت کوچولوی نیم روزی انجام بدن...

و من ...

و من....



اصلا هم دپرس نیستم

خیلی هم خوبم

برای خودم سویا آجیلی آوردم کنار دستم

هلو هم قاچ کردم

آهنگ قر دار هم گذاشتم

آب هم به میزان فراوان یا یخ کافی...

فایده نداره ... دلگیره

کوچمون اینقدر خلوته که انگار وسط یه بیابون هستیم...

نه کسی رفت و آمد میکنه ... نه ....

خلاصه که عجب عصر پنجشنبه ای داریم....

نظرات 3 + ارسال نظر
ایدا پنج‌شنبه 11 شهریور 1395 ساعت 18:52 http://codein.blogsky.com

دومین وبلاگی که تو نیم ساعت گذشته خوندم و پست گذاشتن عصر جمعه ی نسبتا دلگیر و خسته کننده ای دارن

واقعا؟
ولی الان که عصر جمعه نیست
من عصرای جمعه حالم خوبه

ایدا پنج‌شنبه 11 شهریور 1395 ساعت 19:22 http://codein.blogsky.com

اخ اصلا حواسم نبود...میخاستم بنویسم عصر پنجشنبه اما نمیدونم چرا نوشتم عصر جمعه!!
بله وبلاگ شما ووبلاگی دیگه که ادرسشون رو بخاطر ندارم

آغلاما شراگیم شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 07:52

پنج شنبه ها فقط قرار عاشقانه .... نه چیز دیگری

اوهوم
موافقم
اونم صددرصد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد