روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

پنجشنبه های بدون قرار عاشقانه را دوست ندارم....

سلام

روزتون بخیر

صبح خیلی زود بیدار شدم

از آب بازی و حباب و رنگ و نور که بگذریم ..

رفتم بانک و یه پولی را که خیلی هم دیر شده بود واریز کردم

بعدش بدو بدو اومدم دفتر

سریع بطری آب را گذاشتم کنار دستم تا فایل مورد نظرم را باز کنم و با سلام و صلوات کارم را شروع کنم...


هنوز فایل را باز نکرده یاد اینجا افتادم....

بزار اول یه سری به عزیزای دلم بزنم... درسته که نمیتونم بیام وبلاگ هاتون

اما از محبتهاتون دور نیستم...



پ ن 1 : برای تولد خواهر دوتا تونیک بی نهایت خوشگل خریدم (یکی طرح جغد... یکی طرح سنتی) یک لگ طرح لی هم براش خریدم

پ ن 2 : از حراجی های آخر فصل لذت می برین؟ من که وقت خرید ندارم

پ ن3 : شب ها باید با یه عالمه حرف و قربون صدقه به خواب برم وگرنه صبح ها بد اخلاق بیدار میشم.... اصلا هم لوس نیستم

نظرات 11 + ارسال نظر
گلشن پنج‌شنبه 11 شهریور 1395 ساعت 08:56

فهمیدم! منم واسه همین هر روز بداخلاق بیدار میشم پس!


فکر کنم همین باشه

شاذه پنج‌شنبه 11 شهریور 1395 ساعت 09:01 http://moon30.mihanblog.com

پنجشنبه بدون عاشقانه؟ مگه میشه؟ مگه داریم؟


میبینی
اصلا خوب نیست
از صبح سحر بیای بشینی یه پژوهشی بنویسی که واقعا حال به هم زنه...

دلژین پنج‌شنبه 11 شهریور 1395 ساعت 09:07 http://delzhin313.blogsky.com

سلااااام
من یه بار صبح رفتم حمام برا هفت پشتم بس بود ::))))) خوابم میگیره خب
روز خوبی داشته باشی

سلام خانوم دکتر
خوبین؟
واقعا؟
من سرحال میشم در حد تیم ملی....

رسیدن پنج‌شنبه 11 شهریور 1395 ساعت 09:14

سلام عزیزم حال و احوال چطوره ؟
خدا قوت . همیشه سلامت.

سلام به روی ماهت
خوبی؟

دخترشیرازی پنج‌شنبه 11 شهریور 1395 ساعت 09:48

سلام بر تو ای همدم جان
با دوش اول صبح موافقم شدید
تولد خواهری مبارک
من عاشق این حراجیا هستم و مطمینم این هفته کاملا وقتم آزاده برای رفتنه 1 خریده توووووووپ
فقط 1 مشکلی هست
پول که ندارم

دخترشیرازی پنج‌شنبه 11 شهریور 1395 ساعت 10:40

نخند خواهر من نخند اینا مشکله 1 دختر جوونه 15 سالست
تو این سن کم((15 سالگی))

ای دختر جوان میبوسمت....

دخترشیرازی پنج‌شنبه 11 شهریور 1395 ساعت 11:56

منم میماچمت هم سن و سال

پ ن پ
فکر کردی من ننه بزرگتم
معلومه که هم سنیم

دخترشیرازی پنج‌شنبه 11 شهریور 1395 ساعت 12:51

مینا پنج‌شنبه 11 شهریور 1395 ساعت 13:23

سلام گلى خوبى عزیزم تولده خواهریتم مبارک ایشاالله 1000ساله بشه چه خوبه که خواهر دارى... عزیزم انشاالله این قربون صدقه هاى شبانه به زودى حضورى بشه تاابد

سلام عزیزم
ممنونم

من قربون صدقه حضوری میخووووووووووووووواممممممممم
مسئولین رسیدگی کنن

حامد پنج‌شنبه 11 شهریور 1395 ساعت 14:59 http://hamed-92.mihanblog.com

روز هجران و شب فرقت یار آخر خواهد شد

اینم فال امروز شما
شاد باشی

خداوندااااااااااااااااااااااااا
کاش این روز هجران و شب فرقت را پایان بود
امان
امان
نه پایانی هست ... نه روشنایی ای... انگار در این دور مداوم گرفتار شدیم...

mah چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 16:52

منم شبا باید تو بغل به خواب برم هرچی بغل محکم تر خواب بهتر البته بماند که هروقت صبح بیدار میشم کلا پشتمه به همسرم . راستی تیلو تیلو میدونی من یکم افسرده شدم بعد از یه اتفاق تو زندگیم و خیلی با همسرم سرد بودم البته اون اتفاق ربطی به همسرم نداشت ولی از وقتی وبلاگ شمارو میخونم انگار یاد دوران دوستیم با همسرم میوفتم و خیلی خیلی بیشتر عاشقش شدم مخصوصا اون قسمت قرار مکان زیارتی کاملا شبیه حسو حال خودم بود . ممنونم که بهم یاداوری میکنی با عاشقی کردن زندگی خیلی زیباتر میشه دوست خوبم و بوووووووووس

خوشحالم که دوباره داری عاشقی میکنی
عاشقی کردن بهترین حسهای زندگی را به آدم نشون میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد