روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

شما به یه روز پر مشغله چی میگید؟

سلام دوستای عزیزم

خوبین؟

خوشین ؟

سلامتین؟

از صبح که اومدم اصلا وقت نکردم سر بزنم... در این حد شلوغ

یکی دوتا کار عجله ای راه انداختم...


پدرجان من خیلی بدشون میاد که در موقع خرید دقت نکنی... بعد بخوای بری جنس را عوض یا مرجوع کنی

منم روز خرید از بازار یه کمی بی دقتی کردم و یکی دو قلم از اجناس اون چیزی که باید از آب در نیومده بود

این بود که امروز صبح....

خب اول عصبانی شدن... ولی بعد قبول کردن و رفتن

بهر حال وسط اونهمه شلوغی... یکی دوتا اشتباه چیز زیاد مهمی نیست... البته از نظر من نه از نظر پدرجان

یکی از بسته های اتدی هم که خریدیم و گرون تومنی هم بود... یکی کم داشت... که این یکی را هیچ جوره پدر زیر بار نرفتن که برن و به فروشنده بگن....



ایتالیا دو ساعت و نیم  با ما اختلاف زمانی داره

شبها تا دیروفت میشینیم تو گروه تلگرام خانوادگیمون و با داداش حرف میزنیم...

دهکده ی جهانی همه چیز را ساده میکنه... اما دلتنگی را برطرف نمیکنه...


پ ن : غیبت های منو ببخشید

نظرات 13 + ارسال نظر
دخترشیرازی سه‌شنبه 9 شهریور 1395 ساعت 10:33

نمیشد قایمکی بری؟
..............................................
خایا داداش همیشه موفق باشه بهترینارو بزار سر راهش
آمین

خودشون را فرستادم
چرا قایمکی برم؟
خخخخخخ
من پررو هستم

حامد سه‌شنبه 9 شهریور 1395 ساعت 10:41 http://hamed-92.mihanblog.com

بابای خدا بیامرزم هم اینجوری بود میگفت چیزی که خریدم بزن بشکن ولی نگو عوضش کنم

ولی من امروز مجبورشون کردم
خدا پدرتون را رحمت کنه
امان از دست بچه ها... میبینی آدم را به چه کارا مجبورن میکنن

دخترشیرازی سه‌شنبه 9 شهریور 1395 ساعت 11:08

برای بابا...

امیر سه‌شنبه 9 شهریور 1395 ساعت 11:24

سلام
حق با پدر هست که نباید اشتباه کنی
حالا اشتباه در خرید کاغذ و اتود و دفتر و ... شاید قابل برگشت باشه اما نباید سر سری از کنار همین ها هم گذشت . گاهی اشتباه ها قابل برگشت نیستند . همیشه وقت خرید و معامله در یک کلام در زمان "انتخاب" با چشم باز و فراغت خیال انتخاب کن هیچ وقت نزار کم بود وقت باعث انتخاب عجولانه بشه . دو روز برو خرید اما با دقت بالا . این موضوع را در همه امور زندگی مد نظر قرار بده انشالله که هیچ وقت اشتباه نکنی .
میگن شکست مقدمه پیروزی است . ولی من این جمله برام سخت هست و شاید به نوعی سر خودمون کلاه گذاشتن است و گول زدن خودمون. و شاید هم برا تبرئه خودمون از محکمه وجدان

در مغازه ها نوشته : در انتخاب دقت کنید که جنس فروخته شده پس گرفته نخواهد شد. وقتی برای خرید یک لباس یا ... اینطور باشه پس چه دقتی لازمه انتخاب برای امور مهمتر است
پس با چشم باز گوش شنوا و آرامش فکر و دقت شش دانگ پیش بسوی انتخابات زندگی ....

البته که باید دقت کنیم که اشتباه نکنیم
اما اشتباه کاملا از جانب من نبود... یکی دوتا از اقلام را فروشنده ها بی دقتی کرده بودن ... یکی دوتا از اقلام هم وقتی بسته بندی هاشون باز شد و با چیزی که انتظار میرفت جنسشون یکی نبود... و ...
البته در مورد بعضی از اجناس کلا همینطوری هست... اما در باره کاغذ و مقوا شما حتی بعد از چند سال در صورت آک بودن بسته ها میتونی ببرین بازار و با اجناس دیگه عوض کنی... بخصوص برای کسایی که عمده خرید میکنن

delaram سه‌شنبه 9 شهریور 1395 ساعت 11:29

Salam
E, dadash torkie naraft? Movagh bashe deltangi ro tahamol mikone

سلام عزیزم
ترکیه که رفت و برگشت و کلی عکس سوغاتی هم گذاشتم
الان رفت دیگه سر درس و زندگیش

امیر سه‌شنبه 9 شهریور 1395 ساعت 13:12

در کارها عجله نکن
کاری که با عجله باشه یقیناً همراه با کمبود و نقص هست پس مجبوری اصلاح و دوباره کاری کنی پس عجله نکن
خوبه که با داداش تو گروه تلگرام هستی و از این طریق دلتنگی ها تا اندازه ای برطرف میشه .
نوشتین دهکده جهانی همه چیز را ساده می کنه اما دلتنگی را ...
باید خدمتتون عرض کنم میزان دلتنگی را کم میکنه اگه مثل سابق هر دو سه ماه یک نامه از طریق پست می آمد ( تازه اگه مرتب نامه بنویسه و خصلت اصفهانی بودن را رها کنه و هزینه زیاد پست را متقبل کنه ) یا مثل بعضی ها فقط به کارت پستال ایام عید بسنده می کرد چی می خواستین بگین.......؟
قبول کن امروزه نسبت به قبل حجم دلتنگی ها کم تر شده و ادما دیگه مثل سابق دلواپس نیستند

هی حالا به این اصفهانیا چیز بگو
منم مظلوم
هیچی نمیگم

سلام سه‌شنبه 9 شهریور 1395 ساعت 16:26

میگیم یه روز پرمشغله...

mahee سه‌شنبه 9 شهریور 1395 ساعت 18:48

عه، برادرت ایتالیا رفته؟ یه هو یاد حمید معصومی نژاد، واحدمرکزیه خبر، رم..افتادم!!

ماهم هی یادش میفتیم

امیر چهارشنبه 10 شهریور 1395 ساعت 08:04

سلام دوست عزیز .
از قدیم گفته اند در مثل مناقشه نیست و هر قومی به کاری معروف شدند و کاری هم به صحت و سقمش ندارند . اگر اصفهانی ها حاتم طایی شوند به اقتصادی معروفند و اگه شیرازی ها زرنگ و سحر خیز هم که باشند باز به تنبلی یاد می شوند لر ها اگه همه کلک باز و دغل باشند به سادگی و صداقت اشتهار دارند . اگه رشتی ها در طول عمرشون ماهی نخورند باز به اونا میگن کله ماهی خور
قزوینی به چیز دیگه یزدی به چیز دیگه مشهدی و .... هر کدام به خصلتی از اونا نام می برند

اما من منبعد به احترام گلروی شما دیگه به اصفهانی ها چیزی نمیگم


حالا من کی گفتم به اصفهانی ها چیزی نگید
بگید راحت باشید

امیر چهارشنبه 10 شهریور 1395 ساعت 10:00

سلام
این جواب کامنت شما بود

پاسخ:
هی حالا به این اصفهانیا چیز بگو
منم مظلوم
هیچی نمیگم

حالا شما گفتین به اصفهانی ها چیزی نگو یا نه؟

نه
گفتم من مظلومم شما هم بگو

امیر چهارشنبه 10 شهریور 1395 ساعت 10:15

در خرید و فروش درصدی را به عنوان ضایعات در نظر میگیرند مثلا در میوه میزان ضایعات و وزن سبد را مثلا 5 درصد حساب کرده اجرت حمل باز از میدان تره بار تا مغازه و میزان سودی را که در نظر دارند به پول هزینه شده اضافه می کنند شما هم مدادی که کم بود را به عنوان ضایعات در نظر بگیر و پول اونو به قیمت تمام شده اضافه کن ...

انشالله تا درس تمام بشه تو هم زبان ایتالیایی یاد گرفتی و غذاهای ایتالیایی می پزی از جمله اسپاگتی

خب البته میشه قیمت ضایعات را کشید روی اجناس
ولی من تمام سعیم رو میکنم که در این گران بازار روزگار کمترین قیمتها را در نظر بگیرم که همه بتونن استفاده کنن

دخترشیرازی چهارشنبه 10 شهریور 1395 ساعت 10:52

سلااااااااااااااام بر تو ای تیلوی عزیز

سلام به روی ماهت دوست خوب و عزیز من

اذر چهارشنبه 10 شهریور 1395 ساعت 11:05 http://azar1394.blogfa.com

سلام
سوسکه چی شد؟

مامان خانومی اومدن جمعش کردن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد