روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

آیت الکرسی

بهش زنگ زدم... بعد از یه دلهره ی خیلی بزرگ

براش تعریف میکنم

بعد وسطای تعریفم میرسم به یه جایی و میگم تو این لحظه ی حساس نمیدونم چرا یهو دلم آروم گرفت....

میگه آخه من اون موقع داشتم برات آیت الکرسی میخوندم....



پ ن1: مگه عشق معنی دیگه ای هم داره؟

پ ن 2: فکر نکنید هیچکدوم از ما بیکاریم... هر دو سخت مشغول روزمره های خودمونیم

پ ن 3 : اگه خداوند بخواد از فاصله ها کاری ساخته نیست...

پ ن 4 : هر کاری را به خداوند واگذار کنید به بهترین شکل انجام میشه

پ ن 5 : گاهی خیلی دیر حکمت ماجراهای روزمرمون را میفهمیم... ولی کاش همیشه بفهمیم ... این حکمتها خیلی زیبا هستند.

نظرات 11 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 15:12

نمیدونم از رابطه تله پاتی چیزی میدونی یا نه؟ (البته بیشتر در مورد افراد دوقلو هست) یا چقدر حس ششم را قبول داری؟ در زندگی چیزایی هست که با هیچ مقیاس و معیار مادی و تجربی قابل سنجش نیستند. اما وجود دارد زمانی که تو دلت هوای کسی را دارد می بینی یهویی سا وارد می شود و یا زنگ میزند و خودت تعجب می کنی

از چیزی خوشت آمده میری خونه تا اونو برات خریدند از تعجب شاخ در میاری.

مگه قرآن نگفته : الا بکذر الله تطمئن القلوب : چرا وقتی برای تو آیت الکرسی را می خوانند تو ارام نگیری؟

خوشا آنان که الله یارشون بی خوراک لوبیا ناهارشون بی

گفتین مگه عشق معنای دیگه ای هم داره؟
نمیدونم ... واقعا عشق مجهول و ناشناخته است .
نمیدونم چند نوع عشق وجود دارد
فرق عشق دو دلداده با عشق مادر و کودک چیست؟
شدت عشق را با چی اندازه می گیرند؟
مرز بین عشق و دوست داشتن کجاست؟
عامل نابودی و روال یا حداقل افول عشق چیست؟
چطور می توان عشق سره را از عشق مخلوط و ترکیبی یا به اصطلاح بازار مشترک و چینی تشخیص داد؟
خصوصیات فرد عاشق چیست؟
آیا فرد عاشق همون فردی است با احساسات لطیف و با شدت درجه بالا
آیا عشق زمینی و افراد با هم شبیه عشق به خدا و اولیا الله هست؟

انواع عشق و انواع دوست داشتن کدامند و چه رابطه ای با هم دارند؟ آیا یکی هستند یا دو مقوله جدا از هم؟
آیا دلتنگ شدن و هوای کسی را کردن بیانگر عشق به آن شخص است؟
آیا ترس از جدا شدن و ترک کسی که دوستش داری که سبب می شود نتونی به وصال و ملاقات دوست بری نشانگر عشق است یا چیزی غیر از آن....

واقعا نمیدونم و برام سخته که حدود و ثغور عشق و دوست داشتن و ... را تعیین کنم خوشحال می شوم که دوستان در این زمینه منو کمک کنند.

گاهی غروب خورشید باعث بغض و گریه من میشه . دیدن شخصی موجب میشه ساعت ها به نقطه ای خیره بشم طوری که رهگذران خیلی به من نگاه می کنند و براشان عجیب است این کار من علتش چیه؟
منتظر راهنمایی های شما هستم

من که به تفکر فرو رفتم
بقیه را نمیدونم
شما اخه چیزی از خودتون و روحیاتتون نمیگید.. ما چی بگیم؟
ولی در مورد خصوصیات و اینا من هم واقعا نمیدونم چی باید بگم؟
اصلا نمیدونم هرکسی میتونه به خودش بگه عاشق یا نه

مینا دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 15:13

واى اى جووونم چه عاشقانه حدابراى هم نگهتون داره

بهار دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 15:13

این که کاری نمیکنیدک بهم برسید خیلی مسخره ست
ببخشید فقط اعصابم خرد شد...


حس کردم که تو دلت چی گذشت....
ولی واقعا هیچ کاری نمیکنیم... انگار نشستیم عمرمون تمام بشه

امیر دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 15:28

به نیابت از شما فالی برایتان گرفتم این غزل آمده که آن را بدون هیچ گونه دخل و تصرفی برات می نویسم

باغبان گر پنج روزی صحبت گل بایدش
بر جفای خار هجران صبر بلبل بایدش

ای دل اندر بند زلفش از پریشانی منال
مرغ زیرک چون به دام افتد تحمل بایدش

با چنین زلف رخی بادش نظر بازی حرام
هر که روی یاسمن و جعد سنبل بایدش

رند عالم سوز را با مصلحت بینی چه کار
کار ملکست آنکه تدبیر و تامل بایدش

تکیه بر تقوی و دنش در طریقت کافری است
راهرو گر صد هنر دارد توکل بایدش

نازها زان نرگس مستانه می باید کشید
این دل شوریده گر آن جعد کاکل بایدش

ساقیا در گردش ساغر تعلل تا بچند
دور چون با عاشقان افتد تسلسل بایدش

کیست حافظ تا ننوشد باده بی آواز رود
عاشق مسکین چرا چندین تحمل بایدش

در زندگی رنج زیادی کشیدی . اگر میخواهی به مراد دلت برسی باید سختی ها را تحمل کنی تا موفق شوی . به ظاهر کسی توجه مکن از عبادت خدا دور مشو

یک دنیا سپاس
یک دنیا تشکر
به چه زبونی میزان ذوقی که کردم را میتونم بیان کنم
عالی بود... متشکرم

اذر دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 15:36 http://azar1394.blogfa.com

کاش حکمتها رو بفهمیم.دقیقا

کاش
ولی گاها بی توجهیم

آروشا دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 15:47 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام تیلو عزیز
این موضوع حقیقته واقعاخیلی قشنگ نوشتید تیلو جاندعا اثر دارد و خداوند شنوای دعاها هستند و اسمع السامعین هستند و همه امور حکمتی دارند و باید همیشه به خداوند توکل داشته باشیم ان شاء الله

وای یکی از اسمایی که عاشقش هستم همینه
انشاله که توکل را فراموش نمیکنیم

آروشا دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 15:56 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام مجدد تیلو عزیز
در ادامه کامنتم : وای که چقدر قشنگ و فراتر از آنچه که تصور کنیم خداوند استجابت دعاهامونو نشانمان خواهند داد اگه صبور باشیم و توکل به خداوند داشته باشیم و استوار در راه هدف گام برداریم ان شاء الله

تارا دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 17:06

سلام تیلو جان.خوبی؟
نمیدونی چه حسی خوبی دارم از خوندن این عاشقانه ها
ایشاالله سالیان سال در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنید
حس های من و آقای یارمم خیلی به هم نزدیکه
من مثل شما نمیتونم از عاشقانه های الانم لذت ببرم.... هر روز و هر لحظه این غصه تو دلمه که نمیتونیم همیشه با هم باشیم و لذت ها و عاشقانه هام رنگ غصه میگیره:-(
ولی شما همیشه و همیشه اینجور سرحال و پرانرژی باش

من دارم در لحظه های حال زندگی میکنم
نفس میکشم و لذت میبرم
اصلا کی میدونه چقدر زنده است...

شاذه دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 18:29 http://moon30.mihanblog.com

ای جاااااانم
عاشق خوندن عاشقانه هاتم
تنت سالم، دلت عاشق، همیشه شاد باشی


تو با اون قلم زیبات چطور نوشته های منو میخونی؟

دخترشیرازی سه‌شنبه 9 شهریور 1395 ساعت 10:42

هووووووووووم همیشه از این لذت ها پر باشی همدم جونم
عشقتون پایدار مستدام

الهی آمین
خیلی وقته از آقای عشق چیزی نگفتیا

شاذه سه‌شنبه 9 شهریور 1395 ساعت 15:18 http://moon30.mihanblog.com

چی میگی؟ خیلی قشنگ می نویسی

واقعا؟
اگه شما ازم تعریف کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد