روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

تیلو روی دور تند زندگی...

سلام عزیزای من

شهریورتون لبریز از خوشی

امیدوارم شاد شاد باشین


همونطور که مستحضرید تیلوتیلو روی دور تند داره زندگی میکنه...

اینقدر که باور ورود به شهریور براش سخته... چه برسه به اینکه اینهمه روز هم از شهریور گذشته....


راستی .... روز اول شهریور تولد دختر خاله مصادف بود با مهمانی داداش من... هدیه اش را که یه کیف خوشگل و خوشرنگ بود کادو کردم و وقتی میخواستن خداحافظی کنن و از مهمونی برن بهش دادم... و کلی سوپرایز شد...


دیروز با پدر جان رفتیم بازار

خرید برای دفتر

درسته که من دفتر تایپ و تکثیر دارم

اما یه خرده ریزه هایی هم برای فروش دارم... علاوه بر اینکه لوازم کارخودم را هم باید بخرم

خلاصه که لابلای خودکار و مداد و مداد رنگی ها صفا کردم

یه عالمه مقوا و کاغذای رنگی و طرح دار خریدم

یه عالمه قیچی و شابلون

یه عالمه دفتر و ....

تا نزدیکای عصر دستمون با پدر بند بود


پ ن 1 : هر روز با داداش در تماس اینترنتی هستیم و حالش خیلی خیلی خوبه

پ ن 2 : روزهای شلوغ و خیلی شلوغم را دوست دارم

پ ن 3 : یه سوسک توی اتاقم مرده... همیشه داداشم این موجودات پلید را ازم دور میکرد... و حالا دو روزه سوسکه اون گوشه مرده...

پ ن 4 : هر روز صبح لقمه های خوشگل و خوشمزه برای داداش میگرفتم و حالا نیستش...

پ ن 5 : از وقتی دارم کالری میشمارم ...هرچی میخورم کوفتم میشه

نظرات 20 + ارسال نظر
بانو سین دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 08:43 http://our-lovely-life-92.blogsky.com/

جای داداشت خالی نباشه ... ایشالا همیشه شاد باشی این بدو بدو ها هم خوووبه .... من عاشق لوازم تحریرم ... کارمند نمیخوای

ای جان
شما که رئیس تشریف دارین...
حسش عالیه
هر بار خرده ریز برای دفتر میاریم یه عالمه ش ماله خودم میشه

سلام دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 09:14

چه کار دوست داشتنی داری
وای آره...وقتی کالری میشماری خیلی بدهتازه یه کوچولو که بیشتر بخوری عذاب وجدان میگیری

عالیه
شغلم را همیشه دوست داشتم و دارم
اصلا کالری شمردن خر است... بابا چه کاریه همه چی کوفت آدم میشه

farzad دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 09:18 http://ma2ta11.blogsky.com

سلام دوست من
وب جالب و دوست داشتنی دارید
به منم سر بزنید خوشحال میشم
متشکرم

سلام دوست خوبم
فعلا شما بهم سر بزنید که این روزها شلوغه
بعدا انشاله خدمت میرسم

شاذه دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 09:26 http://moon30.mihanblog.com

خدای من! کالری نشمار تیلو! دشمن اعصابه! بی اعصابی هم که...
برو زیباتر دات کام عضو شو. ایمیلهای مجانی مهدی خردمند رو بگیر. قول میدم نظرت درباره ی رژیم عوض بشه

عزیزمی شما که همیشه بلدی حال همه را خوب کنی...
چشم میرم
نمیدونم در چه حدی شلوغم که

رسیدن دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 10:00

سلام تیلو جان خوبی عزیزم .خسته نباشی از این همه کار . ایشالا همیشه خوش باشین و البته سلامت .

سلام عزیزدلم
ممنونم
در کنار دوستای خوبی مثل شما

ملی دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 10:03

کالری شماری خیلی خوب جواب میده . من بهمن شرو کردم و اول ماه رمضون هشت کیلو کم کرده بودم. بهتره در شروع چیزایی مث تنقلات شور و شیرینی پر کالری رو دورشو کلا خط بکشی. بنظرم اینطوری بهتره نمیخوری و در نتیجه کوفتت هم نمیشه اینا رو بزار برا سه ماه بعد که خوش تیپ شدی ب خودت جایزشون بده البته کم کم نه یهویی. برو وبسایت چی نپوشیم و مجموعه مطالبشو تو ارشیو که در مورد رژیمه بخون. من از رو همون توصیه ها این وزنو و البته سایزمو کم کردم اونم در یک زمان متعادل .

من اصلا تنقلات شور و شیرین تو برنامه روزانه ام نیست
و البته هیچی بیسکوییت و از این جور چیزا
و همین کار را سخت میکنه
فقط نون را عاشقانه دوست دارم
و البته میوه ها

حامد دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 10:17 http://hamed-92.mihanblog.com

از این پستت بوی خوب اول مهر و بوی کتاب و دفتر نو و پاکن رنگی و مداد میاد
خدا رو شکر کن بخاطر اینهمه شلوغی که اگه نباشه زندگی تعطیله

یه دستمال کاغذی بنداز رو سوسکه بگیر بندازش بیرون دیگه

بوی مهر اینجا همیشه یه بوی خاصه
دلم میخواد میشد بوها و طعم ها را به اشتراک گذاشت
دلم میخواد میشد حسها را ذخیره کرد و فرستاد تا بدونین اینجا چه خبره

سوسک با دستمال؟
من با جارو خاک انداز هم نمیتونم برم سراغش
حتی با مگس کش هم
و حتی تر با هیچی....
اونوقت با دستمال لمسش کنم
حتی فکرش هم کابوسه

امیر دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 10:29

سلام
با شروع ماه شهریور ، استشام بوی پاییز حال ها را دگرگون می کند ، عده ای سرمست از رنگ های زرد و نارنجی درختان، عده ای در حال و هوای امتحانات و تجدیدی و پروژه مهر و طرح آراستگی مدارس، عده ای دیگر در انتظار هفته دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، و عده ای هم عاشقانه فصل هزار رنگ پاییز را انتظار می کشند ، عشاق غم خزان را از هم اکنون احساس می کنند . عده ای هم بیخبر و بیخیال همه ایام برایشان یکسان است اما یکی هم مثل حالتی دارم که قابل توصیف نیست . شاید ترکیبی از همه موارد بالا باشد . بی قراری و بیتابی ، دلشوره و اضطراب ، بیخوابی و کم حوصلگی همه وجودم را فرا گرفته است ....

پروژه ی مهر را میشناسی چه حس خوبی

امیر دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 10:48

یا نکن با پیل دوستی یا بساز خونه ای در خور فیل
هر کس خربزه بخوره پای لرزش هم باید بنشینه
دوست گرفتن آسان است و دوست نگهداشتن مشکل
اینا ضرب المثلی است که عوام و خواص می گویند هر کس دوست گرفت دندش نرم و چشمش عینکی ، باید مراعات و آیین دوستی را رعایت کند.
منم چشمم کور و دندنم نرم ، در همه حال و همه وقت وظیفه شرعی ، قانونی، اخلاقی و ... است که به یاد دوست باشم و بهش سر بزنم

تعداد دوستانم اندک اما پرمایه و عالی هستند و من خاک پای همه آنان بوده و هستم . فدای همه ان ناز نینان و مه جبینان

هورا
هورا
الان دارم به خودم افتخار میکنم

آروشا دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 11:11 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام تبلو عزیز
به به واقعا لوازم تحریر و کار باهاشون عالیه طراحی لوازم تحریر و نوآوریهاشونو خیلی دوستدارم اصلا یکی از علاقه هام تاسیس لوازم تحریری هست ان شاء اللههمیشه پر انرژی و شاد و موفق و سلامت باشید ان شاء الله تیلو عزیز

سلام عزیزدلم
عالیه
حرف نداره
راه بنداز که مطمئنم هر روز موفق و موفق تر میشی

امیر دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 11:15

سلام
چقدر دوست دارم ادمایی را که می تونند با حداقل امکانات سرگرمی و دلخوشی را برا خودشان خلق کنند مثلا فقط با یک برگ کاغذ مثلا یه کشتی درست کنند و در خیال با آن به عمق اقیانوشس ها سفر کنند یا موشک بسازند و اونو به هوا شکیک کنند و تا جایی که زمین می خوره اونو با چشم دنبال کنند یا با اون بادبادکی بسازند و با نخی اونو در جهت مسیر باد حرکت دهند و خود را سرگرم سازند یکی از این ادما تیلوی خوب خودم است که با حوصله با کاغذ رنگی و ذوق هنری که خداوند به ایشان عطا کرده خالق اثری زیبا و دوست داشتنی باشند . می گویم خدایا به کسی که ذوق هنری دادی چه ندادی و به کسی که عشق و ذوق و هنر ندادی چه دادی....
خوش به حالت تیلوی هنرمند

من هنرمند نیستم
اما عاشق رنگ و طرح و کاردستی هستم

دخترشیرازی دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 11:20

خوشحالم که داداشی خوبن
...........................................
منم دلم لک زده برای 1 خرید تووووووووووپ
............................................
باید بگم با افتخار من هفته ی پیش 2 تا سوکس کشتم
به من افتخار نمیکنی؟
.................................................
کالری شمردن خر است گاو من است

ممنونم
وای خرید عالیه
محشره
حرف نداره
بهت افتخار میکنم
چطوری اینکارو کردی؟
مگه میشه؟
وای گاو و خر و الاغ و خروس است...

امیر دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 11:28

تیلوی عزیز !!!!!
درسته در دور تند دارین حرکت می کنید اما این نکات را به یاد داشته باشین :
1- خیلی تندِ تند نرو ، کمی آهسته تر تا ما با حرکت لاک پشتی خیلی عقب نمونیم .
2- سرعت خیلی بالا را پلیس جریمه کرده و گاهی نیز اتومبیلش را توقیف می کنند
3- شاعر میگه : رهرو آن نیست گهی تند و گهی خسته رود/ رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود.
4- میخام بگم که: چون می روی بی من مرو / ای جان جان بی تن مرو . پس دوستان عقب مانده از کاروان را دریاب که : کاروان رفت ما در خواب و بیابان در پیش ....
5- تند رفتن خطر تصادف با ناملایمات زندگی را در پی دارد پس سخت مراقب باش و بی هوا تند مران که جاده زندگی سخت لغزنده و پر از دست اندازی است .
6- تند رفتن باعث میشه از دوستان و سایرین سبقت بگیری و جلو بری و ممکنه در پیشروی زیاد تنها بمونی ...
7- این روزا بحث تند رو و کند رو و میانه رو زیاد هست مراقب باش در پیچ و خم تند و کند و میانه گم نشین
8- تند روی زیاد باعث میشه که به تند راندن عادت کنی و نتونی هماهنگ با سایرین باشی.
9- موقع حرکت و تند روی آیت الکرسی فراموش نشه تا ضمن اینکه خدا یار و پشتیبان و محافظ ات باشه خودت نیز خدا همواره مد نظر باشه ...
10- ...

نکات خوبی هستنا
1- شما اصلا به من کاری نداشته باشین... راه خودتون را برین.. من بعدا عین خرس به خواب میرم و شما همچنان دارین ادامه میدین
2- پلیسا با من دوستن
3- خب من رهرو نیستم... تیلوتیلوهستم
4- بی شما که اصلا جایی نمیرم
5- خطر ماله منه... من با خطر زاده شدم
6- من پیروی میکنم نه پیشروی
7- چشم
8- من هیچوقت با دیگران هماهنگ نبودم و نیستم
9- آیت الکرسی عشقه منه... بیشتر اقای دکتر برام میخونن

مینا دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 12:47

سلام عزیزترازجانم مدت طولانى هست که برات نظرنزاشتم یادته بهت گفتم برامراسمه عروسیم استرس دارم خداروشکر تموم شد واینجانب نزدیک دوماهه که خانم خونه شدم وتازه نتم رو وصل کردم ویه روزه تموم نشستم نوشته هاتو خوندم گلم ایشاالله که بهترین هابرا داداشت پیش بیاد خانمى خیلى ازت انرژى مثبت میگیرم ودوست دااارم

واقعا یه روز وقت گذاشتی؟
ازت ممنونم
خیلی خوشحالم که دوستایی مثل تو دارم
عزیزمی
باورت نمیشه چقدر خوشحالم کردی

امیر دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 12:48

چقدر خوبه که امکانات پیشرفته است که جهان به دهکده کوچکی تبدیل شده است و راحت با داداش می تونی ارتباط برقرار کنی در مورد کادو دادن به خاله هم باید بگم مثل همیشه غیر قابل پیش بینی هستی و سوپرایز می کنی ....
اینکه تعداد کالری را بشماری یا نشماری به نظر من کاری سخت و نیازی هم نیست که بشماری چون نگران بودن استرس زاست و همین از کیفیت رژیم می کاهد . سعی کن نون را به مقدار کم و در دفعات بیشتر مصرف کنی و نون از نوع سبوس دار باشه و نون سفید و شیرمال و ... استفاده نکن .
اینکه روزای شلوغ را دوست داری بیانگر این مطلب هست که شاد و پر انرژی هستی و این خیلی خوب هست و می تونه کالری سوز باشه
در مورد سوسک مرده : از دختری که این همه شجاع و پر توان هست برام غیر قابل باور هست که نتونه سوسک مرده را حتی با خاک انداز به سطل زباله بندازه
خیلی خوب هست که با پدر دوستی و دوستانه به خرید میرید و با هم مشورت و هم فکری دارید. و این صمیمیت عالی است ...
من در میز کارم چیزای شخصی مثل خودکار های متفاوت و سی های مختلف ، یک بسته کامل فال حافظ و .... دارم

جهان یک دهکده ی کوچیک شده ... اما حجم دلتنگی همونیه که بوده
کادو رو هم یادتونه که یک هفته قبل آماده کردم
میدونستم سرم خیلی شلوغ میشه
من اصلا نون سبوس دار را عاشقم... اما...
من همیشه پر از شادی و شورم... بروز دادن و ندادنش بستگی به حالات محیط داره
واااااااااااااای
در مورد سوسک هیچی از من نخواه
من و پدرم همیشه دوستیم... نه رابطه دختر و پدری... رفیق
چقدر شما با احساسین
کاش عکس میز کارتون را به من نشون میدادین
دلم میخواد ببینم وسایلتون را

امیر دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 12:53

بوی پاییز میدهد

این روزهای تابستان

غلط نکنم

"شهریور"

عاشق شده است ...


چقدر زیبا بود
محشر بود

گندمکی حوالی دریا دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 13:41

اخ جوون چیزای رنگی رنگی اصن ی حس خوشایندی داره لمس کاغذ ووسایل رنگارنگ
ان شاء الله ک داداشیت هرجا هست حالش خوب باشه...
آقوو من میخوام بیام از دفتر شما دیدن کنم


حسش بینظیره
به دعای شما عزیزان انشاله
مگه نمایشگاهه؟ البته قدم شما روی چشمای من ... ولی زیادم جالب نیست

اتشی برنگ اسمان دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 14:53

جای داداش خالی نباشه
واسه اتاقت و سوسک ها اسپری کامن بزن عالیه

مامان حساب سم پاشی کردن و هیچ سوسکی زنده دیده نمیشه
اما من میترسم جسدش را جمع کنم

آروشا دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 15:42 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام تیلو عزیز
خیلی ممنونم ازتونان شاء الله

سلام عزیزدلم
خواهش
خواهش
خواهش

قلک بانو دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 15:51 http://gholak-banoo.persianblog.ir

پی نوشت ۵ حرف دل من بود.


دل به دل راه داره آخه بانو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد