روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

امروز....

پاشدم برای خودم یک بشقاب انجیر آماده کردم

یک نقل بادوم هم بهش اضافه کردم

tk4z_photo_2016-08-04_11-12-26.jpg


با یه ژست خیلی فعال و ساعی...

مثلا امروز که اومدم میخوام خیلی کار کنم

میخوام کل کارهای عقب مونده را در امروز سر و سامان بدم...



... تلفنم زنگ خورد... پدرجانم بودن...

فرمودن: پنجشنبه ای برا چی رفتی سرکار؟ برای ظهر میام دنبالت....

و من اصلا بی ظرفیت نیستم که با شوق بی حد پذیرفتم....

نظرات 7 + ارسال نظر
دخترشیرازی پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 11:29

نوووووش جونت
جالترش بشقابه گل سرخو هست که عشقه منه


میدونی من عاشق این لهجه ی تو ام
من عاشق این حرف زدنتم
میدونی دفتر کار من بیچاره انبار چیزهای نخواستنی شده
به جای اینکه برن چهارتا بشقاب خوشگل بخرن برام
اینا را نخواستن بهم دادن
ولی ناگفته نمونه من عاشق چینی های گل سرخی هستیم
خیلی خوشگلن

دخترشیرازی پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 11:58

عزیزوم شکمو گلی
این چینیا حرف ندارن
خیلی خوشکلن

صحرا پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 12:33

چه انجیرهای خوشمزه ای

جای شما واقعا خالی بود عروس خانوم

دلژین پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 17:38 http://delzhin313.blogsky.com

به به نووش جووون

عزیزمی خانوم دکتر

رسیدن پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 22:13

نوش جونت عزیزم

جای شما خیلی خالی بود خانومی

The Conqueror Worm جمعه 15 مرداد 1395 ساعت 01:40 http://lunacy.blogsky.com/

به به چه انجیرهای وسوسه انگیزی، نوش جان


کاش میشد دور هم بخوریم

پرپر چهارشنبه 20 مرداد 1395 ساعت 10:10 http://timeforlife.persianblog.ir

وای انجیررررر. منم می خوام. معلومه یه رگ ترشی توشون هست. نه؟

نه
عسل هستند
از شیرینی
محشرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد