روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

مناسبت امروز....

بازم سلام

من اصلا نمیدونستم روز دختر هست...

یادم نبود ... دقت نکردم .. هرچی

دیروز رفتم برای مغز بادوم یه حلقه هولاهوپ خریدیم

و از همونجا بهش زنگ زدم و گفتم

از ذوق نمیدونست چیکار بکنه

تا من برسم خونه

اونم مامان و باباش را زور کرده بود و رسیده بود

تمام دیشب تا نصفه شب دوتایی حلقه میزدیم... من حلقه داشتم از قبل

ذوق میکرد

بلد نبود

سعی میکرد

خلاصه .....

چقدر همه چیز میتونه به سادگی زیبا و هیجان انگیز بشه...

گاهی چیزای کوچیک میتونن لحظه های بزرگی برامون درست کنن

مراقب لحظه های کوچیکی که از دست میدین باشین... گاهی این لحظه های بعدها حسرت های بزرگ خواهند شد....



پ ن 1 : پنجشنبه است رفتگانمون فراموشمون نشن

پ ن 2 : همه در اطرافمون مریض هایی داریم که چشم به راه یه لحظه عیادت هستند تا حال دلشون زیر و رو بشه

پ ن 3 : روزهای تند ... گاهی یادمون میبره که برای چی تو این دنیا هستیم

پ ن 4 : چیزی زیباتر از دوست داشتن و دوست داشته شدن در این جهان هست؟

نظرات 5 + ارسال نظر
mahee پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 10:48

تیلو
روزت مبارک

ای جان
مممممممممممممننننننننننننننننننننونم

دخترشیرازی پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 11:05

نیست

خاله ریزه پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 14:19 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

روزت مبارک دخملی

حامد شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 09:01 http://hamed-92.mihanblog.com

سلااااام منو ببخشید که نبودم چون ماموریت بودم

روز دختر رو با تاخیر خدمت تیلو خانوم عزیز تبریک میگم ایشالا روزگارتون به عشق

بالاخره درک میکنیم کار دارین
سرتون شلوغه
ممنونم
بابت همه مهربونیای شما دوستای خوبم ممنونم

امیر شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 15:04

سلام دختر خوب این انجیری را که تو باز کردی نارس و سفت می باشد و زبانت را زخم می کند

سفت؟
نارس؟
این انجیر رسیده و بسیار شیرین و بسی بسیار نرم میباشد
این انجیر باغچه ی خودمان است و یه نوع انجیر فوق العاده خوشمزه و سبز رنگه که از شیرینی دومی نداره
هر سال عده ی زیادی میان ازش شاخه برای پیوند و کاشتن میبرن


جای شما خالی
این انجیر به قدری درشت و شیرین و نرمه که برای اینکه له نشه با کارد قسمتش کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد