روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

پنجشنبه ای بدون قرار عاشقانه...

سلام عزیزای دلم

امیدوارم دلتون گرم به عشق باشه

خب از پنجشنبه ای که توش قرار عاشقانه نیست هیچی ننویسم بهتره

نه تنها در این پنجشنبه هیچ قراره عاشقانه ای در کار نیست، بلکه هیچ برنامه ای برای پنجشنبه های بعدی هم نداریم....

خب گریه نمیکنم

غر نمیزنم

نق نق نمیکنم

قراره خوب باشم

ولی قول نمیدم.....




پ ن 1 : نگران نباشید اقای دکتر خودشون بلدن چطوری منو گول بزنن....

نظرات 11 + ارسال نظر
دلژین پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 08:43 http://delzhin313.blogsky.com

جمله ی اخر عااالی :))
مهم دلاتونه ک ب هم نزدیکه


گاهی لازمه زل بزنی تو چشمای طرف
چی میگی دلا نزدیکه
دلم تنگ شده براش

دخترشیرازی پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 08:45

مگه میشه مردها برای کاراشون دلیل و منطق حاضر و اماده نداشته باشن؟
جالبیشم اینجاست با اینکه واقعا دلیل و منطقاشونو درک نمی کنیم اما تظاهر می کنیم که متوجه ایم و اصلا قلبمون نمیسوزه

تازه تاییدشون هم میکنیم
پس تقصیر خودمونه خواهر

نازنین پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 08:47 http://laxwriting.blogsky.com/

سلام
جمعه هم برای قرارهای عاشقانه خوبه ها
خوشحالم که با وبلاگتون آشنا شدم

اصلا یه چیزی در گوشی بگم
هر لحظه و ساعت برای قرار عاشقانه عالیه

گلشن پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 09:00

ببین مل کل عمرمون بی قرار عاشقانه گذشت هنوز زنده ایم!

خب خیالم راحت شد
پس منم زنده می مانم...

رسیدن پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 09:08

عشق رو به همه روزهات تقسیم کن و فقط به پنجشنبه ها محدودش نکن . خودت رو شرطی نکن . ناراحتی هم برات خوب نیس یادت نره عزیزم.


چقدر تو خوبی
اولا که مجبورم شرطی باشم چون روز قرار پنجشنبه اس
عشق تو خونه آدم جاری میشه
نیازی نیست کسی تقسمیش کنه
خودش به تک تک سلولها میرسه
واقعا ناراحت نیستم... فقط عادت کردم غر بزنم

دخترشیرازی پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 09:09

شک نکن که مقصر اصلی خودمونیم

ای بابا
خودمون اینطوری بگیم خواهر جون اونا چی میگن
بیا بگیم اونا مقصرن

اذر پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 09:38 http://azar1394.blogfa.com

بی خیال بابا
گول بخور حالت خوب شه

اتفاقا همین الان گول خوردم

دخترشیرازی پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 09:43

ها؟؟؟راس میگیا
همش تقصیر اوناست
عجب آدمایی هسنا


عاشقتم
من از دست تو چیکار کنم
چقدر خوبی تو

گیلاس سرخ پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 10:09

اره بابا یهو دیدی یه پنج شنبه پشت در و زنگ میزنه میگه تیلو جان بپر بیرون

وای خدایا
پرواز میکنم برای اون پنجشنبه

طلوع ماه پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 10:15

:سلام
صبح پنج شنبه تون به خیر و شادی
طوری نیس فدای سرت
به قول خودت اقای دکتر بلده چ جوری درستش بکنه
حواست به چالش هم باشه ما منتظر نتیجه ش هستیما

سلام عزیزدلم
ممنون که هوامو دارین
چالشم داره عالی پیش میره
ولی گاهی خیلی سخت میشه و من به خاطر قولی که اینجا دادم دارم به سختی مبارزه میکنم

شاذه پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 10:38 http://moon30.mihanblog.com

اینجوری خیلی سخته. کاش زودتر بهم برسین


نه
همینطوری خوبه
بزار در بیم و امید باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد