روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

مرداد هم به نیمه نزدیک میشود...

سلام

روزتون لبریز از شادی و خوشی

زندگی تون پر از هیجان و سلامت

اینقدر زندگیم روی دور تند هست که نمیرسم حتی یک لحظه را مزمزه کنم

عوضش این دور تند باعث میشه غم ها هم لحظه ای بیشتر دوام نیاورند

ترس ها هم همینطور

چالشم داره تند تند روزهاش را سپری میکنه.... چه اهمیتی داره اگه گاهی خیلی سخت میشه؟

لحظه ها و روزها شدن عین قطرات آب

دلم میخواد تو دستم نگهشون دارم... اما نمیشه

انگشتام را سفت حلقه میکنم تا حتی یک قطره را هم که شده برای خودم نگه دارم ... اما شدنی نیست

پس بهتره هرچقدر میتونم از همین گذر سریع لذت ببرم

واقعا به هیچ کاری نمیرسم

میخوام سریال جدید شروع کنم وقت ندارم

میخوام رمانم را تموم کنم وقت ندارم

به مغزبادوم قول یه دونه از این حلقه های هولاهوپ کوچیک را دادم وقت ندارم

میخوام ژاکت مغز بادوم را شروع کنم که تا به زمستون نرسیدیم تمام بشه وقت ندارم

میخوام به مادربزرگم سر بزنم ...

میخوام یه سر به عمه جانم که مریضه بزنم

میخوام قرآن هام را بخونم

میخوام نامه های عاشقانه ی آقای دکتر را بنویسم

میخوام برم یه خرید جانانه و برای همه هدیه بخرم

میخوام یه تولد سوپرایزانه برای پدرم که مردادی هست طراحی کنم

کارهای دفترم مونده

و زندگی روی دور تند ادامه داره.....




نظرات 20 + ارسال نظر
دخترشیرازی چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 09:00

خوبیش همینه که زیاد متوجه نمیشی چی شد

اوهوم
ولی این گذر عمر هستش

دخترشیرازی چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 09:13

دندونت در چه حاله خانم گل؟

باید برم بکشمش
احتمالا شجاعتم را جمع میکنم برای هفته بعد

دخترشیرازی چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 09:32

آفرین


کلمه احتمالا را دیدی؟

شکیبا چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 09:58 http://sh44.blogsky.com

سلام
زندگی برای همه رو دور تنده
تولدشون مبارک باشه این یه کار رو لطفا در الویت قرار بده پدرها خیلی با ارزشن

ما تقریبا هر سال یه تولد کوچولو هم شده برای هر یک ازاعضای خانواده برگزار میکنیم

سارا چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 10:29 http://binahayat313khodamahboobeman.blogsky.com

سلام تیلو عزیز
خیلی ممنونم عزیزم
خواهش میکنم, مرسی از نگاهتون و توجهتون , خیلی ممنونم
تیلو عزیز بنده برای انگیزه و امید و راهنمایی به قرآن کریم رجوع مینمایم و ابیات زیبا که مفهوم زیبا و مدنظر رو به زیبایی بیان مینمایند بسیار دوستدارم و به تفکر در آیات الهی و اشعاری که به مفاهیم آنها پرداخته اند علاقه مند هستم و بهترین راهگشا و حرفی که میتوان گفت هستند برای همین از آنها برای انگیزه چالش ایجاد شده و ادامه مسیر زندگی به سمت خداوند و خوبیها و موفقیت استفاده مینمایم , اما تخصصی به یادگیری آنها نپرداخته ام بلکه هرآنچه زیباست وقتی واقعا حواسمون بهش باشه و خوب گوش کنیم و تفکر نماییم زیباییش به دل میشینه و در خاطر میماند و من هم از آنچه بردلنشسته و در خاطرم مانده است برایتان بیان نمودم , من 18 ساله هستم و وبلاگ دیگری ساخته ام که اگر یادگیری کاربا آن تمام شود آدرس جدیدم را برایتان خواهم نوشت ان شاء الله و همچنین اسمی دیگر خواهم داشت چونکه در وبلاگهای دیگر دوستان گاهی اسامی دیگری برای نظردهی داشتم و میخواهم با درست شدن وبلاگم با یک نام حضور داشته باشم , خیلی ممنونم که اجازه دادید تا باشما صحبت نمایم و برایتان از اندک زیبایی های دانسته ام توضیح دهم و خداوند را سپاسگزارم که بیان بنده برایتان خوب و دلنشین بوده است و اینکه مرا با دوستان عزیزی آشنا کرده اند
راستی به غیر از نظرات مربوط به چالش و انگیزه ایه چالش آن نظری که برای تبریک روز خواهر بود هم بنده برایتان فرستاده ام


اینقدر پخته و زیبا حرف میزنی که اصلا به سن و سالتون نمیاد
خدا را شکر که اینهمه دقت و توجه داری
افرین بر شما
افرین بر مادری که دختری چون شما تربیت کرده
منم از دوستی با شما بسیار خوشحالم

اتشی برنگ اسمان چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 11:40

همه اون کإرهای خوب رو که قراره انجام بدّی انجام میدی انقد که دل بزرگ و مهربون داری

شما به من لطف دارین
ممنونم

نی نی خوشگل در چه حاله؟

سارا چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 14:36

سلام تیلو عزیز
خیلی ممنونم ،ممنون از لطف شما

سارا = آروشا چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 14:59 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام تیلو عزیز
این همن وبلاگی هست که ساختم که دیگه با یک نام در وبلاگ دوستان اگر نظر گذاشتم باشم و دیگه این اسم و آدرس رو مشخص شده قرار میدم ، البته وبلاگم خالی و بدون متن هست و فکر نکنم پست بزارم ، با اجازه در بخش پیوند دوستان وبلاگتونو قرار دادم،میشه؟، همیشه موفق و سلامت و شاد باشید ان شاء الله

آروشا یعنی چی؟
من خوشحالم که باهات دوستم سارا جانم

طلوع ماه چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 15:33

سلام
منم همین حس دارم اصلا نمیفهمم چ جوری روزها با این سرعت میگذرن
فک کنم این خاصیت دوران جوانیه در حالی که تو کودکی و نوجوانی و
میانسالی و پیری فک کنم ادم همچین حسایی نداره...

سلام دوست خوبم
خوشحالم که میای و سر میزنی
نمیدونم ... شاید خاصیت این سن باشه...

Meredith چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 20:50 http://san-antonio.blogsky.com

منم هولاهوپ میخوام خخخ

ارزونه
یکیش را بخر
حتی اگه یه هفته برات جذاب باشه می ارزه

گلشن چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 21:55

الا پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 03:56

چقدر خوبن اینطور روزها :)

دخترشیرازی پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 08:14

سلام و صبح بخیر
قرار عاشقانه نیست؟


سلام عزیز دلم
نه تنها امروز قرار عاشقانه نیست
بلکه یک پنجشنبه پر کار و شلوغ و مسخره هم هست

دخترشیرازی پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 08:27

ای بابا این که نشد که بشه
ای چه وضیشه

میبینی خواهر

دخترشیرازی پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 08:28

روزتم مبارک گلی

ممنونم عزیزدلم
بابا تو یه کانالی عضو هستند ... بعد دیشب میتونستن عکس دختراشون را با خودشون بزارن و تبریک بنویسن
برداشتن عکس خودشون را با مغز بادوم گذاشتن و تبریک نوشتن
تا تونستم غرغر کردما

آروشا پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 08:34 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام تیلو عزیز
آروشا : درخشان ، نورانی باهوش ، نام دختر داریوش سوم
من هم خیلی خوشحالم و خیلی ازتون ممنونم متشکرم از لطفتون

چه اسم زیبایی
به به
ممنونم

دخترشیرازی پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 08:40


کاملا درکت می کنم

واقعا؟

دخترشیرازی پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 08:43

آره
منم 1 دختر خواهر دارم 6 سالشه که شده خانم بزرگه خونمون

آروشا پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 08:49

سلام تیلو عزیز
خیلی ممنونم
میلاد حضرت معصومه (س)مبارک باد
روزتون مبارک


امروزه؟ یا دیروز بود؟

آروشا پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 09:15 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

امروز هست تیلو جان ، تبریک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد