روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

غم مگی غم همه بلاگستان است...

منم برای مگی خیلی خیلی ناراحتم

از خداوند براشون صبر و آرامش طلب میکنم

این سوختن رو خاموشی نیست....



منم چند سال پیش دختر عمه ی جوانم را (23 ساله)

که فقط شش ماه بود ازدواج کرده بود از دست دادم


به فاصله کوتاهی عمه ی جوانم را هم از دست دادم (30 ساله)

که دوتا بچه ی کوچولو داشت

و این داغها هرگز سرد نمیشوند


برای تمام رفتگان طلب خیر و آمرزش کنیم

اگه براتون مقدوره فاتحه... صلوات و حتی به یک خدایش بیامرزد ... دل کسانی را که دستشان از دنیا کوتاه است شاد کنیم...


نظرات 4 + ارسال نظر
دلژین سه‌شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 16:39 http://delzhin313.blogsky.com

خدا صبرشون بده هیچی نمیشه گفت عصن

سارا سه‌شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 17:33 http://binahayat313khodamahboobeman.blogsky.com

خداوند همه رفتگان را رحمت کند ان شاالله جاشون بهشت برین باشه
خیلی سخته منم عمه ایم که بین عمه هام کوچیکترین بودن رو و 30 سالشون بود و در شرف اقدام برای تخصص پزشکی بودن از دست دادم و اینکه هرگز ندیدمشون خیلی تلخ و ناراحت کنندست برام و همیشه بغضم میگیره مثل الان که گریه ام گرفت خدا همه رفتگان را رحمت کند .

دخترشیرازی چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 08:41

خدا صبرشون بده
من تازه خوندم وبلاگشونو
چه سخت

شاذه چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 23:56 http://moon30.mihanblog.com

خیلی سخته. ما هم این روزا عزیزی رو از دست دادیم.
پدر یکی از دوستان عزیزم هم حال خوبی ندارن. امروز مشغول دلداری دادن بهش بودم تا شب حالم بد بود. خدا به همه صبر بده...

وای از دست دادن عزیزان خیلی خیلی سخته
خداوند به همه صبر عنایت کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد