روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزهای سخت

سلام

دو روزی هست که به سختی با چالشم کنار میام

مدام دستام به سمت موهام میره و باز قبل از خطا به خودم میام

دوباره و دوباره و دوباره....

هر لحظه میبینم دستام به سمت موهام رفته

دیشب خواب بودم که آقای دکتر از سرکار برمیگشتن...

بهم زنگ زدن

وقتی از وسط خواب بیدار میشم... دستام ناخودآگاه میره به سمت موهام...

فقط چیزی که بود شال را بسته بودم به موهام

صبح هم که بیدار شدم دستام به سمت موهام بود....

خلاصه روزهای سختی را دارم سپری میکنم

به سادگی نیست که فکر کنید یه عادت ساده بوده و داره تموم میشه

هر لحظه دارم براش میجنگم

تو بعضی از لحظات کم میارم

دلم میخواد بگذرم از این چالش...

اینکه باید اینجا بنویسم... اینکه دوست ندارم از شکستی که خودم باعثش بودم بنویسم... اینکه دوستای عزیزی دارم که حواسشون بهم هست... بهم قدرت میده

انرژی میده

یکی دوتا از دوستای وبلاگیم درگیر مرگ عزیزانشون هستن... این ذهنم را به هم ریخته

یکی دوتا از دوستای وبلاگیم....

در عوض دهها دوست دارن به طور مداوم بهم پالس های انرژی مثبت شدید میدن

و من میدونم که میتونم....

نظرات 8 + ارسال نظر
amir سه‌شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 15:29

طراحی قالب اختصاصی وبلاگ و وبسایت با کمترین هزینه (فقط 15 هزار تومان)
id telegram: amirs2h - 09183937955

خیلی گرونه
15 هزار تومن؟

دلژین سه‌شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 16:04 http://delzhin313.blogsky.com

این فوق العاده اس که با همه ی این وسوسه ها تو خطا نکردی تیییلو...
متاسفم برا مگی خیلی ناراحتن... خدا صبرشون بده

ممنون از تعریفت
منم براشون ناراحتم بخصوص که یه همچین موردی را از نزدیک تجربه کردم

اذر سه‌شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 18:04 http://azar1394.blogfa.com

تیلوی عزیزم همینجور که دستت میره بالا سمت موهات ببرش بالاتر سمت خدا .بزار تو دست خدا و ازش مدد بگیر
تیلو دوست دارم


ممنووووووووووووووووووووون

الا چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 03:39

موفق باشی تیلو جان :)

دخترشیرازی چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 08:55

ای تیلوی قهرمان
بازم طاقت بیار

با امیدایی که شماها بهم میدین حتما طاقت میارم

سارا چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 12:25

چ چالشیه؟؟؟
اخرش کشیدی با نه؟؟

چالش مبارزه با بیماریم
نه نکشیدم

شاذه چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 23:54 http://moon30.mihanblog.com

ما می تونیم تیلوجان ما می تونیم
به منم داره خیلی سخت می گذره. گاهی می برم. بعد به خودم میگم اگه سخت نبود که چاق نمیشدی! اسمش چالش نبود اون وقت! سخته ولی مثل یه بازی کامپیوتری. گاهی مدتی پشت در مرحله بعدی می مونی و بعد یهو می گذری انشاءالله.
میشه ما می تونیممممم


یاد یه برنامه افتادم. بچگیهامون پخش میشد. یادته؟ ما می توانیم!
بقیه اش یادم نیست چی بود. فقط آهنگ ما می توانیم تو ذهنمه

منم آهنگش اومد تو ذهنم
راست میگی برای همین چالشه که سخته
که دارم روح و روان و همه چی را با هم به فنا میده

پرپر چهارشنبه 20 مرداد 1395 ساعت 09:59 http://timeforlife.persianblog.ir

تیلو تیلو تو می تونی. چرا نتونی. وقتی بخوای که الان می خوای می تونی.
وقتایی که عصبی هستی یا ذهنت درگیره یه ناراحتیه ببین چه خوراکی هایی یا چه برنامه هایز یا چه کتاب و مجله هایی حالتو بهتر می کنن برو سراغشون

وای دیگه همینم مونده که من چاق و چله برای جایگزینی این عادت برم سراغ پرخوری... نگو تو رو خدا
ولی سعی میکنم کنترلش کنم
چقدر تو خوبی دختر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد