روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

پست لازم

سلام

از دوندونپزشکی اومد

پست زیاد تو ذهنم دارم

اما الان لازم بود این پست را بزارم



یکی از خوانندگان خاموش لطف کرده بودن... روشن شده بودن و آدرس یک سایت دادن

برای طبع شناسی

http://www.tabaye.ir

برید داخلش زمان خیلی کمی نیاز داره

ولی نتیجه ی جالبی ازش دریافت می کنید....



پ ن 1 : یک کمی با دقت انجام بدین

یکی دو مورد را غلط بزنین به نتیجه غلط میرسین

من دفعه اول عجله کردم

دفعه دوم انگار صحیح تر هستش


 


مزاج فعلی شما تر است.
به لحاظ سردی و گرمی متعادل.
درجه تری : 1 از 4
مزاج شما غلبه تری خفیف دارد.
Test Result
توصیه هایی برای شما

فقط وقتی که گرسنه اید، غذا میل کنید. مصرف غذا، هنگامی که غذای قبلی هضم نشده، عامل رخت بربستن سلامتی است. پرخوری به دستگاه گوارش صدمه می زند و بدن را از مواد خوب و بد پر می کند و در مجموع، بدن، انبار مواد زاید می شود؛ آن وقت است که خستگی و سنگینی و کسالت خواهد آمد.

به اندازۀ کافی از مایعات استفاده کنید ولی بدون تمایل به نوشیدنیها از آنها استفاده نکنید.

حتماً به اندازۀ کافی فعالیت جسمی داشته باشید. پیاده روی و سایر ورزشهای مورد علاقه را فراموش نکنید. البته ورزش های سنگین برای شما توصیه نمی شود.وقت خوب ورزش حدود دو ساعت پس از مصرف غذا است؛ ورزش بلافاصله پس از صرف غذا موجب بروز بیماری می شود.

به اندازۀ کافی استراحت کنید و خواب به اندازه داشته باشید.

در هنگام پریود و یک ماه پس از زایمان از قرار گرفتن در محیط سرد و مصرف غذاهای سرد مزاج خودداری کنند.همچنین استراحت کافی داشته باشند و از اضطراب بپرهیزند.

ادرار و مدفوع خود را نگاه ندارید. این کار زمینه ساز یبوست و همچنین عفونتهای ادراری می شود.تعریق کافی نیز برای سلامتی مفید است.

ارتباط معنوی صحیح برای انسان – که دارای دو بعد مادی و معنوی است- لازم می باشد.ارتباط صحیح معنوی بر بعد مادی انسان و حفظ سلامتی تأثیر فوق العاده ای دارد. ارتباط معنوی و روشهای مربوطه را نباید از مکاتب نوظهور کسب نمود؛ زیرا آن ها خود عامل بیماری معنوی و مادی خواهند بود.

عواطف و هیجانات خود را سرکوب نکنید و آنها را با نزدیکان و دوستان شفیق در میان بگذارید. نگرانی، خشم و هیجان بیش از اندازه نیز نداشته باشند.

نظرات 7 + ارسال نظر
دخترشیرازی سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 12:11

عججججججب

اوهوم
امتحان کن ببین چی میشه

فرساد سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 13:18

عالی بود
ممنون

جدی خوب بود؟

شاذه سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 14:42 http://moon30.mihanblog.com

جالب بود

دندونت خوبه الان؟

به دردت خورد؟
خوبه فعلا که انگار مشکلی نداره

الا سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 18:37

عجـــب! هیچوقت فکر نمی کردم این چیزا واقعی باشن.

ولی انگار به شدت واقعی هستند
حالا امتحان کنین ببین نتیجه هاشون چطورین

سارا روزهای دورازخانه سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 19:57

سلام من باچندپزشک طب سنتی صحبت کردم و گوفتن این سایت دقیق نیست چون برای تشخیص طبع باید نبض گرفته شه و مشخصات ظاهری هم دخیله.

منم دیشب که دقیق تر خوندمش به نظرم دقیق نیومد

شاذه سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 21:30 http://moon30.mihanblog.com

جوابم عین مال تو بود. چقدر من و تو بهم شبیهیم آخه
از قبل هم می دونستم مزاجم تره

هورا
من و این خانوم نویسنده ی ماهر و حاذق و خوش قلم شبیه هستیم

شاذه چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 10:41 http://moon30.mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد