روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

قبل از خواب

سلام دوستای عزیزم

قبل از خواب یادم اومد فردا صبح نوبت دندانپزشکی دارم

گفتم شاید از دیر آمدنم نگران بشین

گفتم در جریان باشید...


پ ن ۱ : بی دلیل از روکش کردن دندون بدم میاد، اما فعلا سرم اومده

پ ن ۲ : یادم اومد یکی از دعاهایی که شب قدر امسال کردم در حال اجابته...و من یادم نبود...اجابت چقدر نزدیکه

نظرات 13 + ارسال نظر
الا دوشنبه 4 مرداد 1395 ساعت 23:54

ممنون بابت خبر دادن :)


وظیفه م بوده

نازنین سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 00:44 http://khalvate-man.blog.ir/

سلام عزیزم

روکش دندون خیلی بده من ک خیلی هم دردم اومد
کلا همه ی کارای دندون پزشکی بده.. :|

اصلا دندونپزشکی کلا بده
از جلو مطبش هم رد بشم حالم بد میشه
ولی چاره ای ندارم

مدادرنگى سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 00:46

برا اجابتِ دعات خیلى خوشحالم تیلو
انشالله که خیرِ

ممنونم عزیزدلم
انشااله

Maryam h سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 08:33 http://words-world.blogsky.com

سلام
الهی..
من خیلی خیلی درک میکنم دیدن اجابت چقدرررررر لذت بخشه.عالیه

چقدر خوبه که یادمون نره
باور کن یادم رفته بود این آرزوم بود و دور از دسترس
الان تو دستامه و یادم رفته چقدر براش دعا کردم

دل آرام سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 08:41

خدا رو شکر که اجابت شد:)

الحمدلله
کاش همه اجابت ها همینقدر نزدیک و به موقع باشن

دلژین سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 08:41 http://delzhin313.blogsky.com

تا صبح خواب میدیدم ک یه ادم ناشی واسم داره ارتودنسی میکنه اخرم سیمش شکست
به سلامتی بری و بیای

واااااااااااااااااااااااااااااااای
من همینطوری فوبیای دندونپزشکی دارم
میشینم روی یونیت میخوام بمیرم

حامد سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 08:53 http://hamed-92.mihanblog.com

گاهی یک بودایی در تضرع خود کنار مجسمه بودا از یک بیماری لاعلاج شفا می‌گیرد یا یک سرخپوست با توسل به روح آهو بر طبیعت غلبه می‌کند .چرا؟

در قانون دعا ،یک چیز است که به فرد برای نزدیک شدن به اجابت سرعت می‌دهد آن چیز هم باور و ایمان اوست .وقتی کسی باور کند که اجابت کننده‌ای هست که قدرت نامحدود دارد و می‌تواند حتی غیر ممکن‌ها را هم ممکن سازد

دقیقا
اجابت کننده میتونه همه ی غیرممکن ها را ممکن کنه
خداوند در ظن ماست و هرچیزی طلب کنیم بهمون عطا میکنه

حامد سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 08:59 http://hamed-92.mihanblog.com

گاهی یک بودایی در تضرع خود کنار مجسمه بودا از یک بیماری لاعلاج شفا می‌گیرد یا یک سرخپوست با توسل به روح آهو بر طبیعت غلبه می‌کند .چرا؟

در قانون دعا ،یک چیز است که به فرد برای نزدیک شدن به اجابت سرعت می‌دهد آن چیز هم باور و ایمان اوست .وقتی کسی باور کند که اجابت کننده‌ای هست که قدرت نامحدود دارد و می‌تواند حتی غیر ممکن‌ها را هم ممکن سازد

امیر سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 09:15

سلام
اول صبح بخیر دوم اینکه خیلی منتظرت هستیم دیر کنی غیبت غیر موجه برات نوشته میشه که باید بعد با ولی ات بیایی

من از عصب کشی دندان بدم میاد وقتی با دریل خرابی دندان را پاک می کنه احساس می کنی الان دریل وارد فک ات خواهد شد و از همه بدتر آمپول بیحس کننده ای است که میزند .
تازه حقوق یک ماه را باید بدی برا ترمیم یک دندان
خداوند سی و دو تا دندان خوب داده بدون یک ریال که بخاد بگیره و ما قدر نعمت سلامتی را نمیدونیم
من دندون اسیابمو عصبی کشی کردم و الان داره حسابی درد می کنه و اذیتم می کنه دکتر رفتم دارو نوشت و گفت از لثه است که التهاب داره الان هم درد دارم ولی کمی تا قسمتی تحمل می کنم و گه گاهی هم آه و ناله دارم خصوصا وقتی که کاری به من محول بشه که انجام بدم (البته تو خونه)

انشالله که همه دعایت هایت مستجاب بشه خصوصا یکی که از همه دعاهات اختصاصی است زودتر از همه مستجاب بشه

التماس 2A

سلام
روزت بخیر
فکر کنم باید ولی بیارم
چون دیگه ظهر شده

وای
متنفرم از همه کارهای دندونپزشکی
همش حس بد داره
اما چاره ای نیست
محتاجم به دعاهای دوستای خوبم

دخترشیرازی سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 09:32

مواظب خودت باش خانم گل

چقدر خوب استجابت دعا لذت خاصی داره


خیلی حال خوبی داره

بانو سین سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 09:42 http://our-lovely-life-92.blogsky.com/

دخترشیرازی سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 11:16

دخترشیرازی سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 11:55

سلام

سلام به روی ماهت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد