روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

صبح چهارشنبه

سلام

صبح بخیر

چه صبح خوبی

پانصد قدم امروزم را راه اومدم

ولی نه بیشتر

از این کپسولای ویتامین ای کانادایی هست، از اینا صبح زدم به پوستم

قراره یه چند وقتی بزنم

بعدا بهتون تاثیرش را میگم

قراره روی پوستم معجزه کنه

: )


میدونین فهمیدم یکی از چیزایی که بیماری من را تشدید می کنه کتاب خوندن توی شب هست

و من هر شب دارم کتاب میخونم

و دامن میزنم به ....




پ ن 1 : سادات چهارشنبه ها اخلاق ندارن ... امروز مراقب من باشین

پ ن 2 : خواهرانه هام دوباره عاشقانه شد...

نظرات 2 + ارسال نظر
ح مثل ... چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 09:14

سلام حالت چطوره بهتری ؟ دلم میخوات یه روز بیام با خیال راحت و بدون عجله بشینم پای وبلاگت و همه چی رو برام تعریف کنی از خودت البنه صد در صد اگه خودت دوست داشته باشی حرف بزنی.

سلام
چقدر تو لبریز انرژی مثبتی دختر
چی بهتر از اینکه یکی بیاد بشینه و به حرفهای آدم گوش بده
منم از خدامه که به حرفات گوش بدم
همین که میخونمت هم کلی خوشحال میشم

سحر الف چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 09:19 http://sin-alef.blogsky.com

عزیزم ...صبحت بخیر

صبح شما خانوم خوشگل هم بخیر
امروز چطوری؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد