روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

عصر مریضانه

هنوز لبریز از تب هستم

قدر سلامتی در این مواقع دست آدم میاد

حتی برای جا بجا کردن چند تا برگه حالم بد میشه

سرگیجه

حالت تهوع

گلو درد

و شدیدا تب....

اصلا نفهمیدم چی شد که سرما خوردم

دارم آموکسی کلاو میخورم

البته طبق تجویز خودم نه نانا

و نانا گفته فقط آبلیمو عسل - آویشن دم کرده - لیمو شیرین بخور

و من از دیدن خوردنی هم حالم بد میشه....

نظرات 2 + ارسال نظر
تبسم یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 23:50 http://tabasomshadi.blogsky.com

سلام
شرمنده شرمنده شرمنده
نت ام خیلی قطع و وصل میشه.
حتی جواب نظراتم به سختی میدم.
نازنین خانم به خودت خیلی برس.
مواظب خود نازنینت باش.
:))) مریض شی لپ قرمزی می شی . به شدت خوردنی می شی ها
از من گفتن :***

سلام
دشمنت شرمنده باشه
انگار نت همه جا همینطوریه
فعلا که شکل زامبی ها شدم
خیلی خیلی هم زشت شدم
خدا را شکر میکنم نانا منو تو این شرایط نمیبینه
افتضاح شدم

ح مثل ... دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 08:55

خدا بد نده عزیزم . امیدوارم بهتر بشی. مرافب خودت باش.

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد