روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

و همچنان در دست تعمیر....

سلام

روزتون زیبا

روزگارتون خوش

صبح رفتم باشگاه هرچند دلم میخواست یه ساعت دیگه هم به ورزش کردن ادامه بدم ولی الان چنان بدنم خسته ست که گفتنی نیست

شاید ماله این باشه که دو جلسه از باشگاه به خاطر مسافرت مربی کنسل شده بود و یه هفته بود ورزش نکرده بودم



پریشب بالاخره یه تکنسین بعد از هزار و هفتصد تماس من از طرف سام سرویس فرستادن خونمون

اومد یه نگاهی کرد

یه کمی دور و بر یخچال راه رفت

و بعد یه حس «نمیدونم چشه» توی صورتش موج میزد

گفت احتمالا باید یخچال را بیارین نمایندگی!!!!!!!

یا خدا

اخه مگه یخچال را میشه از طبقه چهارم رسوند به نمایندگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدایا این دیگه چه کاریه؟

وقتی حال دگرگون شده منو دید گفت که صبر کنید من یه گزارش میفرستم نمایندگی و باز دوباره میام قطعات را چک میکنم

میدونم دیگه داره کار بیخود میکنه

گفتم: کی تشریف میارین... گفت فردا!!!!!!!!

دیروز صبح با خاله و اطلسی قرار گذاشته بودیم که آلاله را برای تولدش سوپرایز کنیم

مغزبادوم را هم برداشتیم و ساعت 9 پشت در خونشون بودیم

تولد تولد خوندیم و از خواب بیدارشون کردیم

بعد هم دیگه دور هم بودیم تا شب

باز زنگ زدم به تکنسین ...

صبح گفت عصر میام

عصر گفت که نمایندگی هنوز بهش جواب نداده و فردا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

گفتم بیخیال نمایندگی بشم

زنگ زدم یه تعمیرکار یخچال که خاله شماره ش را داد

بعد از شنیدن حرفای من اقای تعمیرکار گفت که کار ایشون نیست

ولی خودش یه شماره دیگه داد

به اون شماره زنگ زدم و ایشون نظرشون این بود اینکه معطل نمایندگی بشم ارزشش را داره

باز یه شماره دیگه داشتم که بهش زنگ زدم ولی بازم نشد که نشد

و تمام دیروز را توی تولد حرص خوردم و حرص خوردم

نهایت شب برگشتیم خونه و خوابیدیم

صبح دوباره مادرجان را رسوندم خونه خاله جان تا ادامه بدن مهمانی را ...

خودم رفتم باشگاه

مروارید جون از مسافرت اومده بود و کلاس در خلوت ترین حالت خودش بود

کلا 6 نفر بودیم

ورزش کردیم و انرژیم تخلیه نشد... ولی ساعت تمام شد

در نهایت اومدم سمت دفتر و سرراه به دوتا تعمیریخچال سرزدم و هرکسی یه چیزی گفت و به هیچ نتیجه ای نرسیدم

فعلا صبر میکنم ببینم چی میشه





پ ن 1: یکی از دوستای وبلاگی برای هدیه به یکی از عزیزانش از میناکاریهای من خرید کرد

من ذوق میکنم وقتی با دوستای وبلاگی در تعاملم


پ ن 2: از میناکاریهایی که از کوره اومده بود یه جا شمعی خوشگل هدیه دادم به خاله

خاله جان هم برای من عروسک خریده بودند

دل به دل راه داره؟


پ ن 3: اون خاله از اون یکی خاله میپرسه چطوری به ذهنت رسید برای تیلوتیلو توی این سن عروسک بخری؟

میگه تیلوتیلو برای من همون دختربچه ی کوچولوی دو سه ساله ست ...

یهو یادم اومد منم هیچوقت حس نمیکنم مغزبادوم داره بزرگ میشه


پ ن 4: یادم باشه حتما عکس عروسکم را براتون بزارم

کنار کیک تولد ازش عکس گرفتم که تولدش با تولد آلاله یکی بشه


نظرات 7 + ارسال نظر
ربولی حسن کور چهارشنبه 1 شهریور 1402 ساعت 11:37

سلام
آخرش باید یخچالو عوض کنین!


سلام جناب دکتر
حتی شوخیش هم برای من گریه آوره
یه یخچال الان حداقل بالای صد میلیون تومن هست
و این خیلی برامون سنگینه...

سارا چهارشنبه 1 شهریور 1402 ساعت 20:04 http://15azar59.blogsky.com

ای بابا چه تعمیرات عجیبی شده واقعا اعصاب ادم خرد میشه حالا خدا کنه درست بشه و به قول دوستان نیاز به تعویض کل یخچال نباشه
.
تیلو منم هنووووز عاشق عروسکم واای مخصوصا ایناییکه لباس پرچین و پرنسسی ساتن دارن و موااشون لوله ای و فر هست و کلاه فرنگی دارن چرا انقدر عروسک خوبه اخه

نمیدونم در نهایت نیاز به تعویض یخچال هست یا نه... ولی مادرجان فعلا تصمیم ندارن تعویضش کنن
میفرمایند که این یخچال خوبیه... حالا انگار اگه یخچال بخریم ، یخچال بد میخریم

وای ... منم خیلی دوست دارم ...
ولی خیلی کم پیش میاد تو این سن و سال کسی بهمون عروسک هدیه کنه

میترا چهارشنبه 1 شهریور 1402 ساعت 20:04

سلام وقتتون بخیر انشالله حالتون خوب باش
در مورد یخچال من یه تجربه دارم گفتم بهتون بگم شاید مورد مشابه باش ساید ما هم یه مدت سرد نمیشد یخچالش و تعمیرکار اومد و سنسورش و عوض کرد باز درست نشد و همسرم از داخل یخچال باز کردن و مشخص شد المنت داخل یخچال سوخته بود و باعث میشد فنش یخ بزن و یخچال کار نکن یکم پیچیده توضیح دادم ولی این مورد هم چک کنید بد نیست

سلام عزیزدلم
متشکرم که تجربه تون را بهمون گفتید
والا تکنسین مربوطه فرمودند نشتی گاز هست و باید لوله ها تعویض بشن

سعید چهارشنبه 1 شهریور 1402 ساعت 20:09 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دخترعمو
خوبی؟
دوقلو ایرانی خوب در حد 50 تومن هم هست با امکانات کامل

سلام پسرعموجان
بله هست ... همه جوری هست ...
ولی با مادرجان چکار کنیم که فعلا نمیخوان یخچال را عوض کنند

رضوان پنج‌شنبه 2 شهریور 1402 ساعت 05:57 http://nachagh.blogsky.com

آدرس بدین با همسر بیاییم

چقدر مهربونید شما...
همسرتون تعمیرکار یخچال هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چقدر من اینجا دوستای بینظیر دارم

لیلی پنج‌شنبه 2 شهریور 1402 ساعت 14:26 http://Leiligermany.blogsky.com

وسایل برقی که خراب میشن عذاب آور است درست کردنشان

واقعا همینطوره... اخه هیچ پشتیبانی درستی هم ندارن که

مانی شنبه 4 شهریور 1402 ساعت 06:51

تیلو جان
صد آفرین که ورزش می کنی
ورزش تواناترت می کند و صبرت را برای “پروژه” تعمیر یخچال بالا می برد.

اما…امیدوارم که فریزر یخچال درست شده باشد و صبر بیشتر لازم نباشد

تولد آلاله جان و عروسکت مبارک
همیشه به شادی دور هم باشید.

متشکرم
ورزش حال دلم را خوب کرده ... بهم حال خوب میده
به همه توصیه میکنم ... به همه
فعلا که نیاز به تلاش بیشتر... خیلی بیشتر... بازم بیشتر ... داره
متشکرم بابت تبریک هاتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد