روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزهای شبیه هم

سلام

امیدوارم شاد و سلامت باشید


اونقدر روزها شبیه هم شدند که یادم میره توی چه تاریخ و روزی هستیم

در یک تلاش موفق، تقریبا اینستاگرام را ترک کردم

به جاش بیشتر کتاب میخونم

این خوندنهای کوچولو کوچولو و ذره ذره و عادت به دیدن عکسها داره ذائقه خوندن را در من عوض میکنه

یواش یواش نگاه میکنیم دیگه حوصله نداریم هزار صفحه کتاب را بخونیم برای فهمیدن یک داستان

بعدش هم از انبوه اطلاعاتی که صحیح و غلط بودنش خیلی مشخص نیست خسته شدم

این شد که خیلی محدود و کم سر میزنم و اتفاقا خیلی هم راضی هستم

امروز صبح دوستم بهم گفت بلک فرایدی هست و یه سری تو پیچهای اینستا بزنم

یه سر کوچواوی چند دقیقه ای زدم و دیدم حوصله ش را ندارم

بخثوص که چیزی هم لارم نداشتم

وقتی نه از خونه بیرون میرم و نه با کسی رفت و آمد داریم کلا احتیاجاتم تعییر کرده

نیاز به کفش ک کیف و بوت و کاپشن و بلوز و شال و... ندارم

بخصوص که همش را از پارسال توی کمد نگه داشتم

بعضا هنوزم چیزهایی توی کمدم هست که اصلا استفاده نشدند

با این بیرون نرفتن نیازم به کرم و عطر و ... هم خیلی خیلی محدود شده

خلاصه که حوصله گشت و گزار توی پیچها را نداشتم

یکی دوساعت بعد، خواهرجان زنگ زد و گفت بلک فرایدی هست و اگه چیزی خریدی به منم بگو....

منم گفتم چششششم

در عوض گشتن تو پیچها و سایتها، آب ماهی ها را عوض کردم و تنگ شون را برق انداختم و سنگهای کف اون را حسابی تمیز کردم

یه تنگ بزرگ هم روی کانتر دارم که داخلش گیاه برگ انجیری نگه میدارم

دوستایی که از قبل منو میشناسن میدونن که کلا با آوردن خاک و گلدون داخل خونه مخالفم و برای داخل خونه از گیاههایی استفاده میکنم که بشه مدت زیاد داخل آب نگهشون داشت..برای همین یه تنگ بزرگ روی کانتر دارم که تهش شن رودخانه ریختم و داخلش قلمه گیاه برگ انجیری نگه داری میکنم

وقتی چندماه میگذره قلمه یه عالمه ریشه میده و شروع میکنه به قد کشیدن و برگهای تازه دادن و منظره ی بینظیری داره

البته باید زود به زود آبش را عوض کنیم و تنگ را حسابی بشوریم و برق بندازیم... 

بعدش هم ناخنهام را کوتاه کردم و یه دوش حسابی گرفتم

بعد هم یه دامن پاییزه و یه بلوز پاییزه پوشیدم و نشستم توی مسیر آفتاب پاییز به بافتنی کردن....

کتاب جدیدم از نوشته های جوجومویز هست اما جذبم نکرده و به زور دارم میخونمش، اما طبق قولی که توی سالهای نوجوانی به خودم دادم، قصد ندارم بزارمش کنار...


امروز عصر دلم سروصدای فسقلیا را میخواست

دلم یه عصر جمعه شلوغ با آش رشته و سروصدا و هیاهو میخواست

اما در سکوت سه نفریمون کیک و چای خوردیم و هرکدوم برای خودمون وقت گذروندیم


نظرات 10 + ارسال نظر
نمکی شنبه 8 آذر 1399 ساعت 01:08 http://zendegie-shahrivari.blogfa.com/

چقدر دلم از این عصرها با اش رشته میخواد

آخیش
برات از همین عصرها آرزو میکنم
کنار عزیزانت

پیشاگ شنبه 8 آذر 1399 ساعت 08:21

برعکس تو من زیاد تو اینستا میگردم
خوب هم پیجایی هست که بهت یه سری چیزایی رو یاد بده هم پیجایی که فانه و ادم سرگرم میشه
ولی در حال حاضر من بیشتر وقتم برای کارای پیج خودم میگذره و برام دعا کن خوب پیش بره

منم برای یادگیری بافتنی و قلاب بافی خیلی از اینستا کمک میگیرم و دیدن مدلها
دعاگوت هستم اگه لایق باشم

پری از شیراز شنبه 8 آذر 1399 ساعت 09:01

سلام عزیزم
خیلی از طرز فکرت و استفاده از تک تک لحظاتت کیف میکنم.
کاش منم بتونم اینستا را کم کنم.
برات سلامتی و آرامش در کنار عزیزانت آرزو دارم.

سلام دوست شیرازی
من دوستای شیرازی بینظیری دارم و از داشتنشون بینهایت به خودم میبالم
اگه بخوای میتونی

سعید شنبه 8 آذر 1399 ساعت 10:05 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو
صبح قشنگ پاییزیت به خیر
ممنونم که اومدی وبم
نظرت برام مهمه
ترک کردن فضای مجازی و زندگی در دنیای حقیقی یه موفقیت بزرگه بهت تبریک میگم
زنده باشن فسقلیا

سلام پسرعموجان
متشکرم
بهم لطف داری
زندگی در دنیای مجازی در کنار دنیای واقعی این روزها اجتناب ناپذیره

بلاگر شنبه 8 آذر 1399 ساعت 10:19

پس کی خوابیدی؟؟؟ دو مرتبه خواندم که ببینم کی و در چه وضعیتی بخواب بعدازظهر رفتی ، زیر آفتاب پاییزی،زیر ابر پاییزی ، زیر آفتاب و ابر پاییزی؟ پتوی چهل تیکه کشیدی یا همونجا رو مبل چرت زدی ؟ اگر نخوابیدی ، الان حالت خوبه، میتونی راه بری؟ (لبخند)
***
هیچوقت جذب اینستا نشدم ، فقط به یک علت ، همه چیزشو مصنوعی میدونم ، از ظاهر آدما تا تخفیفاش و فروش کالا !
ضمنا اینجا حراج واقعی نداریم ، معلوم نیست قیمت اولیه بر چه مبنایی تعیین شده که بعد روی اون مثلا فلان درصد تخفیف میدن !


حالا خوبه من یه مدت بیکار شدم که هی ساعتهای خواب من را بشمارید
تا بود همه غر میزدید زیادی فعالی، زیادی بدو بدو میکنی...
دقیقا همینطوره

سهیلا شنبه 8 آذر 1399 ساعت 11:10 http://Nanehadi.blogsky.com

سلامی چو بوی خوش آشنایی.منم به سرم زده بود اینستا رو دی اکتیو کنم.دیدم ارتباطم رو با خیلی از دوستان از دست میدم.به جاش خیلی از پیج ها رو آنفالو کردم وسوسه نشم.دیروز هم موفق شدم هیچ خریدی نکنم.فقط پسر بزرگه ادوکلن میخواست دو تا براش گرفتم.هورا.سربلند بیرون اومدم

سلام دوست جانم
خب پس فعلا عین همدیگه ایم

صحرا شنبه 8 آذر 1399 ساعت 17:51 http://Sahra95.blogsky.com

چه پاییزانه های آروم و خوشرنگی داری گندم

عزیزمی

الی شنبه 8 آذر 1399 ساعت 20:46 https://elimehr.blogsky.com

منم امروز کیک درست کردم و با چای توی بالکن زیر بارون حسابی بهم چسبید


البته کیک رو نبردم زیر بارون

نوش جانت عزیزم
امروز اینجا هم بارونی بود

نسترن یکشنبه 9 آذر 1399 ساعت 15:45

سلام تیلوتیلو جان
عزیزم من سوالی داشتم ممنون میشم راهنماییم کنی
شما پیج عمده فروشی بدلیجات و اکسسوری میشناسی معرفی کنی؟ یا عزیزان خواننده و اطرافیانتون میشناسن؟ ضروریه

سلام نازنبنم
نه نمیشناسم
انشاله دوستام بشناسن و کمکت کنن

نسترن دوشنبه 10 آذر 1399 ساعت 14:08

ممنونم ازت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد