روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزهای کوتاه

سلام

روزتون پر از انرژی و لبخند

تا اومدم دور و برم را جمع و جور کنم و کارهای دم دستی را مرتب کنم شد الان... شد ظهر

ای بابا

روی دور تند هم باشیم با این روزهای کوتاه همش وقت کم میاریم

عوضش با این شبهای بلند کلی میشه عشق کرد... کلی میشه دور همی و مهمونی های طولانی داشت... میشه یه عالمه خوابید و انرژی ذخیره کرد

من که همش کمبود خواب دارم

دیشب تا برم توی رختخواب ساعت از 1 و نیم هم گذشت

همه ی دیروز را درگیر کلاس زبان پدر بودم

مشکلات مربوط به کلاس آنلاینشون ، راحت نبودن با گوشی جدید ، برنامه های تازه مربوط به کلاس، تکالیفشون و ....

خلاصه که تا پاسی از شب هی کلمه و جمله تکرار کردیم و خندیدیم و کلی فان بود

آخر شب هم که استاد پشتیبان پدرجان مجبورش کردند که بره تو یه اتاق تنها بشینه و کلاسش را به تنهایی ادامه بده ، من و مامان بساط میوه و آجیل را چیدیم روی میز و دوتایی کلی حرف زدیم

تازه آخر شب آقای دکتر دلشون تنگ شده بود، احساساتشون برآشفته شده بود و خلاصه یکساعتی هم اونجا حرف زدیم

صبح با بوسه های کوچولوکوچولوی مغزبادوم بیدار شدم

از باباش خواسته بود قبل از اینکه بره سرکار بیارتش خونه ما

همچنان مدرسه ها تعطیله

خلاصه که صبحانه خوردیم و کلی اصرار داشت که امروز نیام سرکار

ولی باید میومدم



پ ن 1: براتون گفتم للی وارد نتورک شده

ماهیانه باید یه خریدایی بکنه ، سعی میکنم حتما یکی دوتا از محصولاتش را هر ماه بخرم تا فشار روش کم بشه و ببینه توی این کار میتونه به خوبی پیشرفت کنه یا نه

فعلا که از جلسات و کلاسهاشون خیلی راضیه


پ ن 2: پست یکی از دوستام دیروز بدجوری ذهنم را درگیر کرد

به قول خودش کبود شدم


پ ن 3: سفر را کنسل کردیم تا اسفند

بخاطر کلاسهای پدرجان

چقدر از اینکه با این ذوق و شوق و هیجان و پشتکار دارن کاری را میکنن که خیلی دوستش دارن ، خوشحالم....

نظرات 2 + ارسال نظر
لیلی۱ سه‌شنبه 3 دی 1398 ساعت 11:34

گندم جانم بهتره شما و مادرجان هم از فرصت استفاده کنید و زبان را مرور کنید اینطوری خیلی جالز تر میشه و انگیزه هم بیشتر میشه
ی وقت دیدی پدرجان زبانشون عالی شد و قالتون گذاشتن رفتن دیار کفر!!پیش پسر و عروسشون هااا

ما خواسته یا ناخواسته در حال مرور دائم هستیم با این صدای بلند و فیلم های 24 ساعته آقای پدر

پیشاگ سه‌شنبه 3 دی 1398 ساعت 14:52 http://bojboji.blogfa.com/

قدر تک تک لحظاتی که کنار پدر و مادرت هستیو بدون
ماشالا به پشتکار پدر

ممنون
بله باید قدر همه عزیزانمون را بدونیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد