روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

توضیح اضافه

سلام

شنبه تون آرام



اینجا وبلاگ روزانه نویسی های من هست

منی که اینجا سعی میکنم در کنار دوست هایی که پیدا کردم زندگی را تمرین کنم و مهارت زیباتر زندگی کردن را یاد بگیرم

اینجا هیچ وقت از اعتقادات مذهبی و سیاسی هیچ حرفی به میان نیامده

هیچ وقت نگفتم من چی را قبول دارم و چی را قبول ندارم ، حالا این قصه چه مذهبی باشه و چه سیاسی

من زندگی اجتماعی را اینجا کنار شماها تمرین کردم و مهارتهای زیباتر زندگی کردن را ازتون یاد گرفتم و باهاتون به اشتراک گذاشتم

شاید برعکس چیزی که به نظر میاد خیلی آدم سطحی نگری نیستم و عقاید و موضع های خودم را با دقت و وسواس و فکر و اندیشه و مشورت و مطالعه پیدا کردم و هیچ چیزی را بدون دلیل نپذیرفتم

یکی از اخلاقیاتی که با تمام قوا تمرین میکنم و همیشه به همه گوشزد کردم این هست که کسی را قضاوت نکنم و الان بازم میگم به سادگی دیگران را قضاوت نکنید

اینکه چندتایی دوست از راه میرسن و میخوان ببینن من چرا مطابق میل اونها در این برهه حساس از زمان رفتار نکردم... یا چرا نشستم و کاری نمیکنم و یا هزاران چرای دیگه، جوابش یک کلمه هست، من به روش خودم زندگی و مسیرم را انتخاب میکنم و وبلاگ من ، اینجا، صرفا و صرفا روزانه نویسیهای دختری هست که انرژی و انگیزه ش را با دوستاش به اشتراک میزاره و شادیهاشون را به همه هدیه میدن

ما اینجا از شادیهای کوچک و بزرگ قلمه های سبز و خوشرنگ میگیرم و دوباره میکاریم و ازشون گیاه های خوشگل درست میکنیم و میدونیم که شاد بودن حق ماست و نیاز به تمرین و تکرار داره....

حالا خوب یا بد من همینم. انتخاب شماست که اینجا را بخونید یا نه...



پ ن 1: برای مامان رافائل دعا کنید


پ ن 2: فندوق کوچولوی ما روز به روز شیرین تر و دوست داشتنی تر میشه و فعلا این یکی از زیباترین قسمت های زندگی من هست


پ ن 3: مغزبادوم کلاس دومی ما روز به روز عاقل تر و دوست داشتنی تر میشه و داره سعی میکنه دنیای اطرافش را با شکل و شمایل تازه بشناسه


پ ن 4: هوا سرد شده و من ترسیدم نازهای روی لبه ی تراس یخ بزنن

این بود که دیشب با پلاستیک به جنگ سرما رفتم

ولی گلهای توی سرسرا هنوز حالشون خوبه


پ ن 5:قسمت عمده ی حسن یوسف های داخل فلاورباکس جلوی در را قلمه زدم

اما اونهایی که موندن سرما زده و بدشکل شدند


پ ن 6: یک آلوئه ورای خیلی بزرگ توی پارکینگ داشتم

دیشب متوجه شدم که مدتها قبل شکسته و من نفهمیدم و تقریبا نصف گلدان خیلی بزرگ تقریبا از دست رفته


پ ن 7: باید کمی تغییر کنم و تغییر رویه بدم

همیشه بزرگ شدن نیاز به تلاش و سختی کشیدن داره



نظرات 9 + ارسال نظر
مادر شنبه 2 آذر 1398 ساعت 09:20 https://n1393.blogsky.com

ینی میشه یه روز دنیا انقد کش بیاد برام که ببینم خاله زنکی تموم شده و همه دارن متشخصانه زندگی می کنن حتی خودم اگه جایی خاله خامباجی شدم

همه گاهی یه ذره خاله خانبانجی میشن ... تا جایی که به کسی ضرری و آسیبی نمیرسونه و دیگران را اذیت نمیکنه طوری نیست ولی روی اعصاب همدیگه قدم بزنیم خیلی بده

لیلی1 شنبه 2 آذر 1398 ساعت 10:28

سلام گندم جان خدا رو شکر که خوبین همه
عزیزم نت اونجا مگه وصله؟
از چه مرورگر فارسی استفاده میکنی؟
ما که بیچاره شدیم از قطعی اینترنت اینجا اه
الانم فقط توی دانشگاه اینترنت رو وصل کردن
مراقب خودت باش گلم

سلام به تو لیلی قصه های عاشقانه
والا نت که نه ... فقط داخلی... اینترانت
اصلا از هیچی نمیتونم استفاده کنم ... کلا دستم مونده تو پوست گردو

الهام شنبه 2 آذر 1398 ساعت 10:31 https://im-safe-in-your-arms.blogsky.com/

سلام،
تیلو تیلو همین دختری که هستی بمون همیشه لطفا چون خیلی خیلی زندگی توی دلت داری


سلام به روی ماهت
نوشته هات حرف ندارن
به من کلی انرژی و انگیزه میدن
هردفعه میخونمت حرفی برای گفتن توی ذهنم نقش میبنده

soly شنبه 2 آذر 1398 ساعت 10:39 http://www.soly61.blogsky.com

زنده باد تیلوی عزیزم.
اندکی هستند که متاسفانه میان به زندگی آدم تیکه میندازن و نظرات خیلی ناجوری میدن. من مخالفم با این کار . انگاری میخان نمره بدن به زندگیت. خوب و بدی رو که خودشون با عقایدشون سازگار هستش رو به کسانی میچسبونن که خوب و بد طرف مقابل هم جور دیگه هست تو زندگیش. میخام بگم ای کاش تیکه نندازن به زندگی کسی که نمیشناسنش.

زنده باد همه ی دوستای بینظیرم
چی بگم... باید از این آدمها درس بگیریم و خودمون اینطوری نباشیم

رسیدن شنبه 2 آذر 1398 ساعت 11:03

منم هیچ وقت تو زندگی م چیزی رو به کسی دیکته نکرده و نمیکنم هرکس راه خودش رو میره ، درست و غلطش هم با خودش . شاد و سلامت باشی

درستش همین هست ساره جان
ما نباید کنترلگر دیگران باشیم
هرکسی مختار هست که راه و زندگیش را انتخاب کنه

متین شنبه 2 آذر 1398 ساعت 11:48 http://antideppression.blog.ir/

سلام تیلو جان.
من همیشه میخونمت اما متاسفانه خاموش...
فقط خواستم بگم من عاشق نوشته هات و توصیفات از لخظه ها و زندگی هستم. عاشق اینم که ببینم چطور یه چای خوردن ساده رو عاشقانه توصیف میکنی.... و اینکه ما فقط بلدیم همو مقصر کنیم... مخالف انتقاد نیستما، ولی میگم کاش به جای اینکه به یه نویسنده وبلاگ گیر بدیم، از خودمون و اطرافیانمون شروع کنیم، قطعا اینجوری میزان تنش ها هم کمتر میشه

سلام دوست خوبم
ممنونم از اینهمه لطفی که بهم داری
به نظر هرسخن جایی و هر نکته مکانی دارد... وبلاگ من روزمره نویسی های ساده است ... هیچ کاری به سیاست و دیانت هم نداره... هرچند گاهی نمیشه مرز کشید و گاهی حرفهایی زده میشه

نل شنبه 2 آذر 1398 ساعت 13:48

سلام عزیزم

ما تو رو میخونیم حالمون خوب میشه..هر طور که بنویسی..حضورت برای کل جهانیان لازمه...


قلب من از کار ایستاد با این کامنت

هدی شنبه 2 آذر 1398 ساعت 14:48

سلام تیلیوی دوست داشتنی تو بهترینی


سلام به روی ماهت

فرشته یکشنبه 3 آذر 1398 ساعت 00:06 http://femo.blogfa.com

تو یکی از منابع بزرگ وغظیم انرژی هستی برای من


وای چقدر خوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد