روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

یکشنبه ای از جنس نور

سلام

امیدوارم روزتون دلپذیر باشه


اونایی که تیلو تیلو را خوب میشناسن میدونن تیلوتیلو عاشق بازی نور و سایه و نسیم هست

امروز صبح وقتی داشتیم میومدم دفتر، تو مسیر هی آفتاب میشد هی ابر میشد و این بازی نور و سایه منو مست کرده بود

پنجره ماشین را کشیدم پایین و نسیم اول صبح خنک پاییزی خورد به صورتم و .... دیگه حالم نگفتنی بود

آهنگی که این روزها هزاران بار گوش میدم و ازش سیر نمیشم ، آهنگ «علیه سرکار» اگه اشتباه نکنم ماله گروه مدار هست....


روزگارتون قشنگ

سعی میکنم سختی ها و مشکلات و غم ها را کمرنگ ببینم

عوضش بهانه های کوچولو کوچولو پیدا کنم و لبخند بزنم

از آخرای شهریور یهو هوس کردم هسته ی خرما سبز کنم

خب مسلما میدونید که جز سخت دانه ها هست و به سادگی سبز نمیشه ... اما در یک پروسه نفس گیر وسط یه عالمه کار و سختی ، به مدت 10 روز داخل آب خیساندم و روزی چند بار آبش را عوض کردم و بعد هم داخل دستمال ریختم و داخل پلاستیک زیپ دار گذاشتم و بعد از حدود 10 روز در کمال ناباوری ریشه داد....

پدرجان رفتن و دوتا گلدون خیلی خوشگل برام خریدن و کاشتیمشون و حالا هر روز عین مادری که منتظر تولد بچه شه زل میزنم به گلدونام و منتظرم تا جوانه هاش را ببینم ....

و البته خدا نکنه تیلو به یه کاری گیر بده... الان سری دوم خرماها داخل دستمال هستند و منتظر ریشه دادن....

میخوام این سری دوم را به آقای دکتر و خواهرا و للی هدیه کنم....



پ ن 1: آرام آرام کارهام سبک میشه و هر روز یه گوشه از دفتر را مرتب میکنم و نگاه کردن بعد از اون شلوغی و ریخت و پاش به مرتبی و تمیزی حالم را خوب میکنه

پ ن 2: یه لیست از هدیه هایی که میخوام بدون دلیل برای اطرافیانم بخرم تهیه کردم و دیدنش حالم را خوب میکنه

پ ن 3: با مغزبادوم اوریگامی تمرین میکنیم و نگاه کردن به دست سازه های کج و کوله اون فسقلی حالم را خوب میکنه

پ ن 4: دیشب به آقای دکتر میگم بیشتر از یکماه هست که توی تلگرام حتی یه سلام هم برام ننوشتی، صبح که بیدار میشم یه پیام عاشقانه که خودش نوشته تو تلگرام دارم و این حالم را خوب میکنه

پ ن 5: خواهرم داره لحظه شماری میکنه برای نی نی تو راهش و کل ناملایمات زندگی را بیخیال شده و این حال منو خوب میکنه

پ ن 6: اون یکی خواهر داره یواشکی خیاطی میکنه و نمیدونم چه سوپرایزی در راهه و این حالم را خوب میکنه

پ ن 7: دخترخاله جانم داره ازدواج میکنه و خیلی خوشحاله و این خوشحالی حال منو خوب میکنه

پ ن 8: حال شما را چی خوب میکنه ... ؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
رسیدن یکشنبه 6 آبان 1397 ساعت 11:47

حال منو دوستای خوبم بهتر میکنن .
حال منو پرواز و رهایی خوب میکنه
مثل همیشه پر انرژی و سالم باشی

تو دوتا بال قدرتمند داری برای پرواز .... هنرمندی... مهربانی... فداکاری .... الهی همیشه شاد باشی

رسیدن یکشنبه 6 آبان 1397 ساعت 11:48

.حال منو دوستای خوبم بهتر میکنن .
حال منو پرواز و رهایی خوب میکنه
مثل همیشه پر انرژی و سالم باشی


دوبار دوبار ... به به .... امان از بلاگ اسکای

روشن یکشنبه 6 آبان 1397 ساعت 21:29

خیلی چیز ها
از جمله تو....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد