روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

فیدیبوی مشترک

سلام

روزگارتون شاد و پر هیجان



دیشب خیلی خسته بودم

کمی دیرتر از هر شب هم رسیدم خونه

شام کوچولو خوردم و یه کمی تو اینستا چرخیدم و یه کمی با مامان و بابا حرف زدیم

طبق هر شب یه دمنوش کوچولو سه تایی خوردیم و نفهمیدم چی شد که کلا بیهوش شدم....

چشمام را که باز کردم ساعت 11 بود... شب بخیر گفتم و رفتم تو رختخواب

نای باز کردم چشمام را نداشتم

نماز نخونده بودم ولی اصلا نمیتونستم از خواب جدا بشم.... تو عذاب وجدان بودم

نیم ساعتی خواب بودم که یهو تلفن طبقه ی خودم زنگ زد

پریدم بالا... مغزبادوم بود

خوابم پرید

اول نماز خوندم ...

به گلدانها رسیدگی کردم

لباسهایی که شسته بودم و خشک شده بود را تو کمد سرجاشون گذاشتم

رفتم تو رختخواب و زنگ زدم به آقای دکتر

یه کمی حرف زدیم و لابلای حرف زدنها تاکید کردن از فیدیبو کتاب بخون.... به کتابهای صوتی گوش بده

منم گفتم کتابی که من دوست داشته باشم نخریدین....

گفتن مثلا چی دوست داری؟ گفتم : دختری که رهایش کردی...

چند دقیقه بعد از مکالمه زنگ زدن و گفتن برو کتاب را برات گرفتم

منم داغ داغ شروع کردم به خوندن... تا نزدیک ساعت سه ونیم یه نفس خوندم .... چه کتاب قشنگی....

و چه ترسهای زیادی در دلم ایجاد کرد

و چه حس هایی که ازشون میترسم

و ....



پ ن 1: خیلی وقته که ایشون عضو فیدیبو هستن و من هم کتابهاشون را میخونم

پ ن 2: از قدیم هم کتابهایی که من دوست داشتم با کتابهایی که آقای دکتر دوست داشتند زمین تا آسمان فرق داشت، اما هر دو میخونیم و بعد برای هم تعریف میکنیم و چه لذتی در این کار نهفته است

پ ن 3: ایشون قسمتهایی از کتاب را علامت میزنند، یا برام میخونند یا به اشتراک میزارن که حتما بخونم

پ ن 4: من بیشتر رمان دوست دارم و بعد از تمام شدنش با علاقه و دقت براشون تعریف میکنم... گاهی چند روز طول میکشه و دقیق تعریف میکنم

پ ن 5: شکل عاشقانه ها در طی سالها عوض میشه... کاش هر سال عاشقانه ای عاشقانه تر را تجربه کنید

نظرات 6 + ارسال نظر
نل دوشنبه 5 شهریور 1397 ساعت 09:47

جنس عشقتون دوست دارم
همیشه دوست داشتم کسی باشه که اینقدر اهل کتاب خوندن باشه..اهل تعریفها و گپ و گفتهای اینطوری...

انشاله که بهترین عشق دنیا از خوش جنس ترینها نصیبت بشه
میدونی دوست دارم در این مورد باشماها گپ بزنم... انسانها مجموعه ای از رفتارهای هستند، مسلما من هم رفتارهایی در اقای دکتر وجود داره که دوستشون ندارم و البته به طور متقابل ایشون از من.... مهم این هست که برآیندمون مثبت باشه
میدونی تو خیلی اهل گپ در این مورد هستی... دوست دارم یه پستی بزارم در موردش خیلی خیلی مفصل حرف بزنیم
اینکه ماها برای نوشتن هامون موضوعات خوب را پیدا میکنیم و خوبیها را بلد میکنیم و صرفا از چیزهای گل و بلبل میگیم

اذر دوشنبه 5 شهریور 1397 ساعت 09:52 http://azar1394.blogfa.com

سلام تیلو جان ...از دیروز کامنتام بهت نمیرسه ....
منم دوسِت دارم .
دختری ک رهایش کردی باید جالب باشه

سلام به روی ماهت
الان رسیده
گاهی از این اتفاقا برای کامنتها میفته

ممنون ... دل به دل راه داره

خیلی کتاب خوبیه
تمام بشه در موردش حرف میزنم

خاموش دوشنبه 5 شهریور 1397 ساعت 11:22

سلام عزیزم تیلو جون چقدر از این مدل دوستی ها خوشم میاد
چقدر خوب که به فکر ازدواج نیستید چقدر خوب که رابطه دوستی را تا یه حدی نگه داشتید و از اون فراتر نمیرید اینجور رابطه ها باید تو فرهنگمون جا بیفته . که همه بدونند قرار نیست هر دوستیی به ازدواج ختم بشه. ازمن میشنوی یا ازدواج نکن یا برید خارج از کشور با آقای دکتر باهم زندگی کنید .
موفق باشی عزیزم

سلام خاموش عزیز
متشکرم
ازدواج جایگاه خودش را داره
من دوست ندارم کسی بخاطر برداشت از حرفای من حس کنه که ازدواج نکنه بهتر هست
در شرایط و موقعیت درست ازدواج بهترین کار هست
د من موقعیت خارج رفتن دارم .. آقای دکتر هم .... اما واقعا دوست دارم تو کشور خودم زندگی کنم

رسیدن دوشنبه 5 شهریور 1397 ساعت 15:46

تیله جان عاشق
میشه بیشتر راجب این فیدیبو برام بگی چی هست . و چطور ایشون کتاب برا شما خریدن و شما تونستی کجا بخونیش

فروشگاه الکترونیکی فروش کتاب
اجازه خوندن و دانلود فقط در داخل خود اپلیکشین داده میشه و نمیشه کتابها را به سادگی برداری و به هرکی دلت خواست بدی
باید هزینه ی خواندن کتابهات را پرداخت کنی
این قابلیت را داره که شما نام کاربری و رمز عبور داشته باشی و کسی که میخوای بتونه همزمان از همون کتابخانه و کتابها با همان نام و رمز عبور استفاده کنه
نرم افزارش برای خواندن کتاب خیلی قوی و جامع هست
کتابها به نسبت کتابهای کاغذی ارزان تر هستند
کتابهای صوتی هم وجود دارند

بهامین دوشنبه 5 شهریور 1397 ساعت 16:20 http://notbookman.blogsky.com/

سلام
خوبی تیلو جان؟؟
همه ثانیه هات عاشقونه عزیزم

سلام به روی ماهت
ممنونم
شما خوبی؟>

شاذه سه‌شنبه 6 شهریور 1397 ساعت 17:08 http://http://moon30.mihanblog.com/

منم تازگی تو فیدیبو خوندمش :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد