روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

فراموشی

اونقدر این روزها درگیر و شلوغ بودم که یادم رفته یکی از روزهای مرداد

یکی از روزهای آخر مرداد

وبلاگم سه ساله ش تمام شده و وارد سال چهارم شده

... شاید روز و تاریخ را فراموش کرده باشم

اما هیچ وقت یادم نمیره چه دوستای خوبی اینجا پیدا کردم

هیچ وقت یادم نمیره چقدر بهم انرژی و انگیزه دادین

هیچ وقت یادم نمیره چه زمانهایی بود که هیچ نیرو و شوقی نداشتم اما به خاطر شما لابلای همه ی روزهای سخت یه چیز خوشگل برای نوشتن پیدا کردم

یادم نمیره که چه وقتهایی دلم خوش شد به دعاهاتون ... به حرفاتون ... به امیدهایی که دادید

یادم نمیره خیلی وقتا وسط روزمره های شلوغم یاد یکی از شماها میفتم و لبخند میزنم

خیلی چیزها توی دنیای واقعیم هست که شما دوستای مجازی را یادم میاره

و دوستایی که دیگه مجازی نیستند و از هر حقیقتی ... حقیقی ترن...

دوستایی که به درد دلهام گوش دادید ... تحملم کردید و نور امیدی شدید در دل و جانم




دلم میخواد زیر این پست بهم ایراداتم را گوشزد کنید

دلم میخواد بهم بگید به نظرتون کجاها راه را اشتباه میرم

دلم میخواد اخلاقای بدم را بهم گوشزد کنید

دلم میخواد اگه سوالی هست که دلتون خواسته ازم بپرسید و نپرسیدید (به هردلیلی) حالا ازم بپرسید

دلم میخواد یه نصیحت خوب بهم بکنید

دلم میخواد از خاموشی در بیاین و برای یک بار روشنانه یه چیزی برام بنویسید




پ ن 1: ناهید جانکم اگه اینجا میای برام پیام بزار... دلتنگتم

پ ن 2: خانم دکتر پرژین، اگه ازین جا رد شدی بهم خبر بده خیلی دلتنگم

پ ن 3 : خیلی خوشحالم که پرنده گولو دوباره مینویسه

پ ن 4: دلم میخواست جین و مردیت و الی عین قدیما بیشتر و بیشتر و بیشتر باهام حرف میزدن

پ ن 5: از داشتن بهاربانو ، نازلی ، عاطفه ، آزاده، ساره  به خودم میبالم

پ ن 6: دعاگوی بابای نازلی جون هستم

پ ن 7: دعاگوی پریسا جون هستم و برای زندگیش آرزوهای خوب خوب دارم

پ ن 8: نل ازت متشکرم

پ ن 9: سپیده جان - روشن عزیز - آناهیتا جان - سلی عزیز - الی جان - لاندای عزیز - آذرجان - رها جان - دل آرام  عزیز- عروس بانو رافائل - صحرا دختر فعال-خاله ریزه جان - رابعه جان- مخمور عزیز - بهامین جان - هدی عزیز - لیلی قصه های عاشقانه - ریحانه جان - امیرآقا - دندون دوست قدیمی - ماهی جان- 7 عزیز - شاذه جان- رابعه خوبم - اقای فرساد - دریا جان - فرشته عزیز - أتشی برنگ اسمان (اسمتون چیه) و همه دوستای خوبم خیلی خیلی برام عزیز هستید

پ ن 10 : اگه کسی را جا انداختم دلیل نمیشه که برام عزیز نیستید... فقط و فقط حافظه م یاری نکرد

پ ن 11: ترتیب نوشتن اسامی اتفاقی هست...

پ ن 12: اسم کی را باید اضافه کنم؟

نظرات 27 + ارسال نظر
ستاره شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 19:01

تیلوی عزیز سلام
من یکی از همون خاموش هام
وبلاگتونو دوست دارم
هر روز هم براتون سر نماز دعا می کنم


سلام عزیزدلم
فدای مهربونیات
ممنونم از دعاهات

نل شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 20:08

تیلوی نازنینم.برات ارزوهای خیلی خوبی میکنم و پر از انرژیهای مثبت و عالی.
امیدوارم روزبه روز زندگیت رونق‌و‌عاشقانه تر‌ و اصن همههه چی تمام باشه
من خیلی دوست دارم بیام باغچه اتون و تورو بین اون گل و گیاه و سنبل که طراوت دارن‌مث خودت ببینم و یک‌ دمنوش‌دبش باهم بخوریم و حسابی از عاشقانه هات گپ بزنی و‌من با دست زیر چونه لذت ببرم‌از برق چشمهات

آرزو برجوانان عیب نیس

چقدر پر انرژی هستی دختر
با کلمات جادو میکنی
انشاله که یه روزی میرسه که مهمان باغچه باشی... و من با یه عالمه عشق ازت پذیرایی کنم

عاطفه شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 21:45

تیلو جان تو هم برای من خیلی عزیزی، امیدوارم هر روز توی وبلاگت از عاشقانه هات بنویسی

ممنون دوست خوبم
لطف داری
امیدوارم به زودی با خبرهای خوب و عاشقانه برامون برگردی

رابعه شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 23:46

عاشق انرژی مثبتت هستم و خوشبین بودنت

ممنون
لطف داری بهم

گوجه گیلاسی یکشنبه 4 شهریور 1397 ساعت 09:29

دختر تو چه دل بزرگی داری .
خدارو شکر که هنوزم آدمایی مثل تو پیدا میشن.
یکی یه دونه ای .

شما به من لطف داری عزیزدلم
منم یه آدم معمولیم ... مثل خیلیای دیگه

اسم شما منو یاد یه دوست قدیمی انداخت... که یهو رفت... دلم براش تنگ شده

الی یکشنبه 4 شهریور 1397 ساعت 11:01 http://elhamsculptor.blogsky.com/

تولد وبلاگت مبارک عزیزم
امیدوارم تمام روزهای زندگیت پر از عاشقانه و وصال باشه

مرسی عزیزدلم
منم امیدوارم همه لحظاتت پر از شادی و سلامت باشه

روشن* یکشنبه 4 شهریور 1397 ساعت 11:02

سلام تیلوی عزیزم،ایامت پر ازشادی وآرامش
من هم اعتراف میکنم که توی این همه سال وبلاگ خوانیم شما جزء معدود دوستانی بودین که جواب کامنترها رو بامحبت وعشق میدین،من یکی که ،از جواب هایی که به کامنت هام میدی کلی کیفورمیشم و اگه بهم نخندی همون حجم محبت وعشق رو از کلماتت دریافت میکنم
ان شاءالله که خداوند شما وعشقتون رو برای هم حفظ کنه وعاشقانه هاتون پایدارباشه،
الهی که خداوند وجودنازنین عزیزانت خصوصا پدر ومادرگلت رو حفظ کنه وسال های سال با دلخوشی وسلامتی کنارهم زندگی کنین.
ان شاءالله به حق این ایام عزیز خصوصا عیدی برگی که درپیش داریم خدا همه ی دعاهای مثبت وقشنگی که آدما درحق همدیگه میکنند رو درحق تو وعزیزانت مستجاب کنه.
ودعای آخرم ان شاءالله خداوندبه خواهرت ومهمون دلش کمک کنه که ازبحران های زندگی شون به خوبی وبدون آسیب جسمی وروحی عبورکنن وخواهرت به سلامتی کوچولوش رو به دنیا بیاره،ان شاءالله قدمش خوب وپرروزی باشه وباباش ان شاءالله ازرفتارای اشتباهش دست برداره،کمی تاقسمتی حال خواهرت رو درک میکنم چون شرایط مشابه ایشون داشتم خدابهش آرامش وصبربده ان شاءالله.
دیگه ببخش وحلال کن این قدر روزه درازی کردم ،فرصت وبعضی اوقات دل ودماغ کامنت گذاشتن مرتب برات رو ندارم ولی وبت رو هرموقع اومدم نت حتما میخونم.درسایه ی توجهات حضرت حق وائمه علیهم السلام شاد وتندرست ودر آرامش باشی تیلوی مهربانم

سلام به روی ماهت
اول بگم طاعات و روزه هات قبول
الهی که به حاجت قلبیت برسی و هرچی میخوای خداوند بهترینش را نصیبت کنه
این دعاهای خوبی که کردی انشاله اول در حق خودت مستجاب بشه و انرژی مثبتش اول بیاد تو زندگی قشنگت و هر روز زیبا و زیباتر بشه
ممنون که اینهمه خوبی
اینهمه بهم انرژی میدی
و اینهمه دوست و همراه هستی

نازلی یکشنبه 4 شهریور 1397 ساعت 11:03 http://www.n-nikan.blogsky.com

ایراد ؟!!!! واقعا هیچ ایرادی پیدا نکردم . صادقانه بگم دوست داشتم خودخواهی وجودیت (که همه ما داریم و کم و زیاد داره ) بیشتر بود . اسمش ایراد نیست شاید بشه گفت پیشنهاد

اشتباه؟ به نظرم هیچوقت نمیشه گفت شخص دیگه ای صددرصد اشتباه میکنه . چون شرایط ، خواسته و تفکر آدمها متفاوته و هرشخصی هر تصمیمی میگریه ( هرچقدر بد و تبعت داشته باشه ) قطعا بهترین تصمیمیه که اون مقطع به ذهنش رسیده . اما من کلا تورو آدم کم اشتباهی میبینم . هیچ انسانی هم هنوز کشف نشده که اشتباه نکنه

سوال : به قول یکی از کامنترهام " تو چنین خوب چرایی؟ "

یکی از بهترین و لذتبخش ترین چیزهایی که درونت وجود داره مهربونی بی قید و شرطه . مهربونی همیشه به قربونت برم و عزیزم گفتن و شنیدن نیست ، تو بی محابا و بی قید و شرط مهربونی و بشدت این اخلاقتو دوست دارم . در رابطه هات گروکشی و قضاوت هیچوقت ازت ندیدم .

صحبت با تو ، انتقادهات ، راهنمایی هات و انرژیت و نگاهت به خییلی مسایل برای من جایگاه خاصی داره . اینارو صادقانه گفتم نه بخاطر اینکه دوستمی . مطمئن باش اگر جایی هم نقد لازم داشته باشی نه بعنوان یک آدم منتقد بلکه بعنوان یک دوست بهت خواهم گفت

در کل تیلو جان خودمی .

نصیحت : همینطور خوب بمون و بین همه بدیها ت مواظب خوبیهای صادقانه ات باش

وای
ممنون نازلی جون
باور کن بال در آوردم
هی به خودم گفتم این کامنت را پرینت کن بزار روبروت و ازش انرژی بگیر
منم عین همه ادمها بدیهای خودم را دارم ... سعی میکنم خوب باشم و همیشه در این راه تلاش کردم و میکنم

و حالا " تو چنین خوب چرایی؟ " .... جونممممممممممممم
قد کشیدم با این کامنت

آزاده یکشنبه 4 شهریور 1397 ساعت 11:23

سلام من هر روز وبلاگت رو میخونم و با روزمره هات حس زندگی در وجودم جریان پیدا می کنه. زندگی با تمام خوبی ها و بدی هاش ...

سلام به روی ماهت
یکی مثل تو بگه هر روز میخونمت برای من مایه مباهاته... من سالها قلم شیوا و توانات را دنبال کردم
از اینکه تو برام کامنت بزاری و بگی منو میخونی بی نهایت به خودم افتخار میکنم

بهار شیراز یکشنبه 4 شهریور 1397 ساعت 11:47

به مهربانی ات کمتر کسی دیده ام بانووووووو...خوش به حال آقای دکتر...عشق تون مستدام باد عزیزکمممممم

نگو تو رو خدا
تو خودت الگوی مهربانی و صبری.... یه بانوی نمونه ای
برای من که همیشه الگو بودی و هستی
الهی که همیشه شاد و سلامت و پر انرژی باشی

رسیدن یکشنبه 4 شهریور 1397 ساعت 12:12

سلام خوبی عزیزم. مبارک باشه سالگرد وبلاگت.
امیدوارم این خونه مجازی برات موندگار باشه و همیشه پر از حس های خوب باشه و راهی برای دوستی های بیشتر و ناب تر .
من فقط میگم دوست دارم همییییین

سلام به روی ماهت
ممنونم
والا من همیشه شرمنده ی محبتهات هستم
اینقدر خوبی که اصلا نمیتونم با کلمات بیان کنم

دندون یکشنبه 4 شهریور 1397 ساعت 12:15 http://shab-roooz.blogsky.com/

مبارک باشه حسابی

اقا از عنوان خودم بسی لذت بردم دوست قدیم...

متشکرم
دوست قدیمی عین کهنه شراب میماند... میشه مست تر شد باهاش

فرشته یکشنبه 4 شهریور 1397 ساعت 12:34

منو هم اضافه کن
دوست عزیزم بدون تعارف هر روز حالمو خوب میکنی ازت انرژی میگیرم
یه بار قضاوتت کردم والان حلالیت میخوام
همیشه باش

چشم
چشم
اضافه کردم
بودن شماها هم حال منو خوب میکنه
از این حرفا نزن... قضاوت نبوده ، یه چیزی تو ذهنت اشتباه شکل گرفته و اشتباه در موردم فکر کردی
الهی همیشه شاد و تندرست باشی و در کنار عزیزانت به خوشی روزگار بگذرونی

بهامین یکشنبه 4 شهریور 1397 ساعت 12:58 http://notbookman.blogsky.com

سلام سلام
تبریک میگم تیلو جان
اونقدرخوبی و مهربونی و از نوشته هات آرامش میگیرم که هرچی بگم کمه:)

سلام به روی ماهت
ممنون
خوبی از شماهاست... خوبی و مهربونی را از شماها یاد میگیرم

خاله ریزه یکشنبه 4 شهریور 1397 ساعت 13:09

عزیزم ممنونم ازت

نازلی یکشنبه 4 شهریور 1397 ساعت 13:49

یعنی زنده به گور شدم و یه کامنت تو عمرم ندادم که غلط یا جاافتادن حرف نداشته باشه

نصیحت : همینطور خوب بمون و بین همه بدیها ت مواظب خوبیهای صادقانه ات باش

اصلاح میکنم : نصیحت : همینطور خوب بمون و بین همه بدیها تو مواظب خوبیهای صادقانه ات باش

"ت " در واقع "تو" بود .
شده حکایت اون جمله معروف که با کاما معنیش عوض میشه : بخشش، لازم نیست اعدامش کنید
بخشش لازم نیست ، اعدامش کنید

اینا تعریف یک دوست نبود . واقعیتی وجودی یک نفر بود که من فقط نوشتنمش

چقدر تو خوبی
با تو بودن چه عالمی داره
به دوستای حقیقیت حسودیم میشه

جین یکشنبه 4 شهریور 1397 ساعت 13:58

رسیدن ، انتخابهایم مرا به اینجا رساند(؟) رو فراموش کردی.
سه ساله شدنت مبارک تیلو

ممنونم عزیزدلم
رسیدن اسمش ساره هست...نوشتم
انتخابهایم هم اسمش سپیده هست ... نوشتم
اتفاقا هر دوشون از دوستای خیلی خیلی خوبم هستند

جین یکشنبه 4 شهریور 1397 ساعت 14:08

چقد پیچیده بهتره دیگه نظر ندمترم

دقیقا کجاش پیچیده بود؟

أتشی برنگ اسمان یکشنبه 4 شهریور 1397 ساعت 14:40

اسم منو

چشم

سولی یکشنبه 4 شهریور 1397 ساعت 18:14

فداای همه مهربونیات که دوست حقیقی و عزیزی هستی . همیشه برات خوشی آرزو میکنم چون لایق همه ارزوهات هستی . خوشحالم و اینو از ته دل میگم که عزیزی مثه شمارو تو این دنیای مجازی پیدا کردم.

وای عزیزدلم
متشکرم
لطف داری بهم
جالب این هست که من اونور داشتم برای شما مینوشتم شما اینور برای من... تله پاتی... هورا

سولی یکشنبه 4 شهریور 1397 ساعت 18:34

دل به دل راه داره عزیزممممممممممممم.

مطمئنم

Reyhane R یکشنبه 4 شهریور 1397 ساعت 21:41

ما جز خوبی چیزی از شما ندیدیم تیلو خانم
اون ریحانه تو لیست منم یا یکی دیگه است؟

خوبی را از شماها یاد گرفتم
مگه ریحانه دیگه ای هم داریم؟

دریا دوشنبه 5 شهریور 1397 ساعت 11:55

سلام تیلو جان
ماندگار باشی مهربون
تولد وبلاگت مبارک امیدوارم چراغ اینجا همیشه روشن باشه
قطعا یاد تیلو تو زندگی های ماها هست


سلام به روی ماهت
ممنونم
چقدر خوبین شماها که اینهمه به من انرژی میدین

مرجان دوشنبه 5 شهریور 1397 ساعت 18:06

سلام .منم خامو ش می خونمت .همیشه با نوشته هات پر از انرژی میشم.عزیزم تو سرشار از خوبی هستی .وقتی صحبت در مورد کارها وطراحی هایت می کنی پیش خودم میگم ای کاش نزدیکم بودی تا از کارهایت برای مدرسه ام بهره می بردم.از کارهایت گاهی عکس بگذار.عزیز دل،همیشه مانا باش.

سلام به روی ماهت
ممنون که روشن شدی
به من لطف داری
عزیزدلمی
نزدیک نیستی؟
من عاشق کارهای مدرسه هستم

شاذه سه‌شنبه 6 شهریور 1397 ساعت 17:06 http://http://moon30.mihanblog.com/

سلام تیلوجانم
ممنون که به یادم هستی
منم دوستت دارم

سلام به روی ماهت
متشکرم
گرفتاری ها و روزمره ها گاهی اجازه نمیدن بهت سر بزنم ولی همیشه به یادتم

رافائل سه‌شنبه 6 شهریور 1397 ساعت 20:11 http://raphaeletanha.blogsky.com

فقط بگم که خیلی ماهی و من خیلی دوستت دارم.

وای متشکرم
چه حس خوبی بهم دادی
یهو لبخندم گشاد شد

مرجان جمعه 9 شهریور 1397 ساعت 14:00

سلام.من اهل کرج هستم.

سلام
خوش آمدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد