روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

عاشقانه ای پر از حس های خوب

سلام

این هفته منتهی به عید غدیر هست... عیدی که بی نهایت دوستش دارم

پس این هفته کلا عید هست و من پیشاپیش عید را تبریک میگم

هفته ای پر از شادی و خوشی براتون آرزو میکنم


روز پنجشنبه یک قرار عاشقانه ، بی نهایت عاشقانه داشتیم

بعد از مدتی دوری...و بعد از قرار عاشقانه ای که بسیار عجله ای و پر از اشک بود.. این بار قرار عاشقانه ای خیلی عاشقانه لازم بود...

در فاصله اون دیدار تا این دیدار با آقای دکتر خیلی اتفاقات زیادی افتاده بود

مطمئن هستم که ماها هرکدام ، از امروز تا فردا هزاران تغییر میکنیم و هیچوقت مثل دیروزمان نیستیم... حالا اگه این وسط اتفاقات جورواجور و رنگارنگ هم زیاد باشن این تغییر بیشتر و بیشتر میشه...

بعد از قرار عاشقانه قبلی، یک سفر دور و دراز رفتم که بخاطر بعد مسافت، احساس کردم خیلی از آقای دکتر دور شدم و این خیلی دلتنگی را زیاد کرده بود

بعد هم که فوت مادربزرگ...مشکلات ریز و درشت هم این وسط کم نبودند

خلاصه که دیدن آقای دکتر همانا و ایستادن قلبم در یک لحظه همان...


زنگ زدم و پرسیدم کی میرسین؟

گفتن : عجله نکنه... هنوز مونده... و همونطوری که گوشی تو دستم بود از در دفتر وارد شدند... با یک لبخند بزرگ گفتن: هنوز آماده نیستی....

آماده شدم و رفتیم یه گوشه ی خوش آب و هوا نشستیم به حرف زدن... سیر نمیشدم از دیدنش و از حرفاش... آروم آروم حرف زد و من عین یه تشنه به صدای زمزمه ی آب گوش دادم ... ناهار خوردیم و هی لبخند رد و بدل کردیم.... اصلا نفهمیدم کی وقت رفتن شد...

سعی کردم بغض نکنم... لبخند زدم و لبخند زد

یکی از بهترین قرارهای عاشقانه پر از عاشقانه بود... عاشقانه هایی که بلد نیستم با کلمات بیانش کنم





پ ن 1: در مورد یک قرار عاشقانه ی خیلی نزدیک حرف زدیم

پ ن 2: یک هدیه فسقلی برای آقای دکتر خریده بودم و برق چشماش را برای این ریزبینی دیدم

پ ن 3: از انگورهای باغچه براش برده بودم


نظرات 16 + ارسال نظر
الی شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 09:22 http://elhamsculptor.blogsky.com/

ای جووونم
میشه تند تند قرار عاشقانه بزارید

عزیزمی
کاش بشه

بهار شیراز شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 09:32

آخ جووووووووووون...
با پست های عاشقانه ات، انگاری ما رو هم سر قرار عاشقانه مبیری
همونقدر لذت میبرم

لاندا شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 10:12

ای جان. چه خوب که پر از حس بوده. خوشبخت باشین


ممنون عزیزدلم

نل شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 10:17

همینجوری عاشقانه بزارین و عاشقانه تر بشین

زندگی زیادی بالا و پایین داره
ولی عاشقانه های بسیارم آرزوستتتتتتتتتتتتتتتتتتت

لیلی شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 11:05

خیلی برات خوشحالم عزیزدلم

ممنونم لیلی جان

رسیدن شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 12:00

به به خیلی شیرین بود . پایدار باشید عزیزم

عزیزمی شما دختر مهربون

رسیدن شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 12:03

میدونم به سرچ خودت آدرس های مختلف پیدا میکنی . اما دوس داشتم برات خودم پیدا کنم . این آدرس هم چک کن .
terariom_vivariom_
آندرلاین آخر کلمه میفته . اینجا قبل از کلمه اول افتاد

چقدر مهربونی دختر جان
ممنونم ازت
چقدر خوبی ... من با اینهمه محبت چکار کنم
چطوری جبران کنم؟

رسیدن شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 12:27

تیله جانم این چه حرفیه کاری نکردم که

نگو عزیزم
وقت گذاشتی
محبت کردی
لطف و مهربونیت را تو قلبم حس کردم

هدی شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 12:28

سلام به به خیلی چسبید پستت بهم همیشه شاد باشی

فدای شما
الهی همیشه پر از حس خوب باشی

بهامین شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 12:53 http://notbookman.blogsky.com

سلام
عیدت مبارک البته پیشاپیش
خوشحالم واست که قرار عاشقانه لبریز از آرامش داشتی

سلام به روی ماهت
متشکرم
متشکرم
متشکرم

مخمور شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 13:08

عشقبازی کار بازی نیست ای دل سر بباز


عقل بیهوده سر طرح معما دارد
بازی عشق مگر شاید و اما دارد؟

نازلی شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 13:35 http://www.n-nikan.blogsky.com

تو قرار عاشقانه میذاری دل ما برات غش میره اینجا . انصافه ؟
تک تک لحظه هات پر از عشق و لبخنو قرار عاشقانه دخترِ مهربون

چقدر دلم برات تنگ شده دختر گل
من قربون دلت برم

گلشن شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 13:37

بیش باد

روشن شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 13:47 http://roshann.blogsky.com

وای ک چقدرررر خوب و شیرین تیلوی قشنگم :))))
چقدر ب یادت بودم من تو این روزهایی ک نبودم :)))
عاشقونه هاتون مستدام:))

عزیزمی
ممنونم که اینهمه بهم محبت داری و به یادم بودی
متشکرم

رابعه شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 14:47

همیشه شاد باشی و پر از قرارای عاشقونه.

عزیزدلمی
ممنون

صبا سه‌شنبه 6 شهریور 1397 ساعت 14:39

سلام
من تازه واردم
اقای دکتر کین؟ دوست پسر؟

سلام به روی ماهت
خوش آمدین
ایشون عشق من هستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد