روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزهای بهتر

سلام

روزتون بخیر

عید فطر هم  با اینکه گذشته تبریک میگم به همه تون

امیدوارم هم روزهای زندگیتون عید و رنگی رنگی و شاد باشه



روز عید فطر برای ما مثل همیشه شلوغ بود

مثل همیشه صبح زود بیدار شدم

شربتهای رنگی رنگی که مامان جان درست میکنن و همیشه در یخچال داریم را درست کردم

یخ های کوچولو را آماده کردم

بعدش میوه های خوشرنگ و خوش رنگ این فصل را شستم و توی ظرف چیدم ...

یه عالمه شیرینی های خوشمزه روی میز گذاشتم

خربزه ها را آماده کردم

و ... خلاصه ضیافتی بود ، ضیافت رنگ و مزه

چای خوشرنگ و پولکی و خرما هم که بعد از ماه رمضان انگار یه طعم خاص و بهشتی داره

اما ... چیزی که میخوام براتون تعریف کنم مربوط میشه به سری آخر مهمانها

سری آخر مهمانها عمه جان و همسرشون بودن، که به تازگی یک ماشین خریده بودن

وقتی همه رفتن بیرون... ما هم از خونه اومدیم بیرون که ماشین نو عمه جان را ببینیم

مامان خانوم هم که آخرین نفر بودن، کلید در پارکینگ را برداشتن و ریلکس اومدن بیرون و در خونه را هم بستن....

بله... در پارکینگ از داخل با پشت بند در بسته بود

و همه ما پشت در موندیم....

خلاصه ماجرایی داشتم تا تونستیم در راه باز کنیم و بیایم تو خونه

ولی در عوض کلی خندیدم و شوخی کردیم




پ ن 1: کاش اینهمه درد در دنیا نبود

پ ن 2 : کاش اینهمه زندگی را به خودمون و دیگران سخت نمیکردیم

پ ن 3 : امروز قراره برای قلب مامان بزرگ باطری بزارن

پ ن 4 : ناهار روز عید فطر خیلی به آدم میچسبه

پ ن 5 : عیدی های خوبی خریدم

پ ن 6 : روز سه شنبه از صبح رفتم خرید و برای خودم یه عالمه چیزای رنگی رنگی خوشگل خریدم و الان سرتاپا نو پوشیدم و اومدم دفتر

نظرات 7 + ارسال نظر
شاذه چهارشنبه 7 تیر 1396 ساعت 14:27 http://moon30.mihanblog.com

عیدت مبارک!
به به چه ضیافت خوش رنگ و لعابی! خوشحالم که خوش گذشته. اون قسمت پشت در موندن هم خنده دار بود :))
لباسهای نو هم مبارک :)


فدای مهربونیات

دلژین چهارشنبه 7 تیر 1396 ساعت 16:37 http://delzhin.blog.ir

به به .
عید مباااارک
الهی که مادربرزرگ به سلامتی ترخیص بشن

متشکرم خانوم دکتر

روشنک چهارشنبه 7 تیر 1396 ساعت 19:17

سلام یه سوال داشتم اگه دوست ندارین جواب ندین و پاک کنین
این آقای دکتر متعهلن که شما نمیتونی باایشون،ازدواج کنی؟

سلام به شما دوست خوبم
متاهل؟؟؟
منظورتون این کلمه بود دیگه؟

صحرا چهارشنبه 7 تیر 1396 ساعت 21:25

آنقدر غر زدم که تبریک عید یادم رفت عیدت مبارک گندم جان

فدای سرت عزیزم
عید شما هم مبارک

روشنک پنج‌شنبه 8 تیر 1396 ساعت 08:44

بله منظورم همون بود متاسفانه با گوشی بعضی کلمات تایپ شده بعد اسپیس(فاصله) به شکل نادرستی میشن از شما بیشتر
انتظار میره !!!!!!!!!(عاقل را اشارتی بس است)
ببخشید دیگه مزاحمتون نمیشم.....معلومه که جواب نمیدین....

رسیدن پنج‌شنبه 8 تیر 1396 ساعت 09:18

سلام تیلوی پر انرژی دوست عزیز خودم خوبی . پستت پر از انرژی بود از نوع هسته ای ش. مبارک باشه خانمی . ایشالا که مادربزرگ هم لباس عافیت تن کنن.

سلام عزیزم
متشکرم
شما هم همیشه خوب باشی

گندم جمعه 9 تیر 1396 ساعت 18:34 http://minima.blog.ir

روزگارت خوش باد

متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد