روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

شنبه ی بهمن ماهی

سلام

روزتون بخیر و شادی

خوب هستین؟


پنجشنبه را تعطیل کردم .. میخواستم برم دنبال یه سری کارهای خرد و ریز

اما صبح که ساعت زنگ زد.... خیلی شیک و مجلسی... صدای زنگ را قطع کردم و به خودم گفتم امروز تعطیل.... به همین سادگی... تا ساعت نزدیک ده خوابیدم... صبحانه خوردم... دوباره لم دادم و بعد دوش گرفتم و آماده شدم برای مراسم چهلم

مراسم تا نزدیک ساعت 5 طول کشید

بعدش به اصرار مغز بادوم باهاش به باشگاه اسکیت رفتم

ساعت 7 برای مراسم شام چهلم تالار دعوت داشتیم

تا ساعت نزدیک دوازده شب هم اونجا بودیم

تمام طول دعا و روضه و ... من و دختر عمه و عروس عمه با هم در حال حرف زدم و ...


روز جمعه هم مثل همیشه به مهمون بازی گذشت


پ ن 1 : اینهمه دو رو نباشیم.. یه جایی بقیه میفهمن ما چه طور آدمی هستیم

پ ن 2 : اینهمه بی ادب نباشیم... چون هرچقدرهم سعی کنیم خوشگل و خوش لباس باشیم بی ادبیمون تو ذوق میزنه

پ ن 3 : به شدت از آدمهایی که غیبت میکنن منزجر میشم... احساس میکنم همینطوری که بیرحمانه پشت سردیگران داره حرف میزنه به زودی پشت سرمنم همین کار را خواهد کرد

پ ن 4 : فهمیدم وقتی که با شخصیت و بزرگوار باشیم هیچکس نمیتونه هیچ جوره به پشت سرمون به شخصیتمون لطمه بزنه

پ ن 5 : چکمه های پاشنه بلند به من حس خوب میدن



پ ن 6 : من یک صفحه اینستاگرام دارم - تبلتم آپ دیت نمیشه و این باعث شده که نزدیک به یک سال و نیمه که من نمیتونم عکسی داخل صفحه ام بزارم.. اما عکسها و مطالب را دنبال میکنم و میبینم.. همتون میدونید که عکسهای اینستاگرام خیلی متنوع و ... هست.. شما میتونی عکسهایی که دوست داری بینی ... اما اگه به نظر خودت خیلی مومن و با شخصیتی حق نداری دیگران را قضاوت کنی... یه آقایی که خیلی خیلی خیلی خودش را مومن و کار درست میدونه ... زیر یکی از عکسهای من نوشته : (عکسی که من یک مید رینگ تازه خریدم ودستم کردم و نوشتم میدرینگ تازه من... )  آخرزمان شده و خودتان نمیفهمید... یکی از نشانه های آخر زمان انگشتر در بند دوم انگشت هست... شماها غافلید... 

نمیدونم واقعا ماها حق داریم اینطور در مورد دیگران صبحت کنیم؟؟؟؟؟


پ ن 7 : من در صفحه اینستاگرامم بیشتر از اشیا و  رنگی رنگیهای اطرافم عکس میزارم.. از خودم... خانواده ام و آدمها عکسی ندارم



نظرات 13 + ارسال نظر
دل آرام شنبه 9 بهمن 1395 ساعت 09:57

سلام
تیلو میدرینگ چه رلطی به اخرزمان داره؟؟؟؟؟؟

سلام به مادر و نی نی خوشگل
والا این آقا فرموده بودن ...

نفس1 شنبه 9 بهمن 1395 ساعت 10:54 http://nafas1367.blogsky.com/

با تمام پی نوشت ها به شدت موافقم


متشکرم

خاله ریزه شنبه 9 بهمن 1395 ساعت 10:57 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

تیلو میشه پیج اینستاتو داشته باشم اخه گفتی رنگی رنگی ،دلم خواست

عزیزمی
پیچ اینستای من همونطوری که گفتم یک سال و نیم هست که غیرفعاله... گوشی تازه بخرم حتما فعال میکنم و به همه میدم

شاذه شنبه 9 بهمن 1395 ساعت 11:50 http://moon30.mihanblog.com

سلام
ما الحمدالله صبح شنبه ی بارونی ای رو داریم. اینقدر ذوق زده ام که چراغ روشن نکردم و تو تاریکی هوای ابری نشستم که با تمام وجود کیف کنم. فقط سرمام میشه نمی تونم برم تو بارون قدم بزنم.

کاش قضاوت نکنیم. کاش غیبت نکنیم. کاش باادب و مهربان باشیم. ای کاش یاد بگیریم... هی....

سلام به روی ماهت
لذت باران نوش جانتون
کاش... کاش... کاش...

سلاااااااااام :)

پی نوشت ها رو دوست دارم

سلام به روی ماهت
ما هم شما را دوست داریم

حامد شنبه 9 بهمن 1395 ساعت 14:01 http://hamed-92.mihanblog.com

تمام پی نوشت هاتو قبول دارم صدرصد

آدرس اینستاگرامتون کو


بابا این اینستای غیرفعال دیدن نداره...

حامد شنبه 9 بهمن 1395 ساعت 14:02 http://hamed-92.mihanblog.com

شوخی کردم

خوب کاری کردی

حامد شنبه 9 بهمن 1395 ساعت 14:04 http://hamed-92.mihanblog.com

تمام طول دعا و روضه و ... من و دختر عمه و عروس عمه با هم در حال حرف زدم و ...

شما پشت سر کی حرف میزدین عایا؟؟؟
مسجد جای غیبت کردن است عایا

اولا که مراسم شب توی تالار بود نه توی مسجد... دوما پشت سرکسی نبود همش در مورد لباس و طلا و این بخرم و اونو چیکار کنم بود... غیبت نکردیم ولی خیلی خندیدیم

امیر شنبه 9 بهمن 1395 ساعت 14:04

گه گاهی ادم یه چیزایی می شنوه که دلش میخاد سر خودشو بکوبه به دیوار از دست بعضی ادمای متحجر
این همه ظلم میشه ، این همه دو رویی و ریا، این همه اجحاف، این همه تقلب و نیرنگ ، دل امام زمان را نمی شکنه و نشانه ظهور نیست ، فقط میدرینگ نشونه دوره اخر الزمان هست...؟
باور کن و به جرات میگم این گونه افراد با تبر به ریشه اسلام و امام زمان میزنند . اینان بدتر از کفارند. در زمان جنگ می گفتند ستون پنجم خطرناک است می پرسیدیم ستون پنجم چطوریه که خطرناک هست می گفتنند چهار طرف تو که دشمن باشه اونا را می بینی و می شناسی اما ستون پنجم در بین ماست و نمیدونیم کیه و ممکن است در ستاد فرماندهی هم رسوخ کنه ممکنه هر جایی که حساس ترین جا هست رسوخ کنه چون قابل شناخت نیستند. حالا اینان هم ستون پنجم هستند برای اسلام .
اگر ندانسته اینطور می گویند وای به حال مسلمانی مه که فقط از اسلام ظواهر را می بینیم و اگر آگاهانه است پس بدتر که اینان از دشمن بدترند.

باور کن من با نظرت موافقم... من نمیخوام از خیلی از کارها دفاع کنم... ولی فکر میکنم لاک و میدرینگ و قر و فر ... آخرین چیزیه که باید در موردش حرف زد نه اولین... اینها چشمشون را به روی کل بدیها بستن... به چیزی که شاید کمترین اثر بد را داشته باشه گیر دادن و داعیه ی دین هم دارن

آروشا شنبه 9 بهمن 1395 ساعت 15:14 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام خانم تیلو عزیز
خدارحمتشوت کند
دلم برلتون تنگ شده بود ، ان شاء الله همیشه موفق و سلامت و شاد باشید

سلام عزیزدلم
متشکرم
باور کنید دل به دل راه داره

اناهیتا شنبه 9 بهمن 1395 ساعت 15:40 http://khaterateman1369.blogsky.com/

تیلو جان کاری نداره بلاک کن راااااحت خواهر من

دایم مزاحم نمیشه وگرنه حتما این کار را میکنم... این را نوشته بود و رفته بود
در قالب سه تا کامنت

بهار شیراز یکشنبه 10 بهمن 1395 ساعت 09:00

منم یه استراحت قشنگگگگگگگگگگ به خودم دادم. کلی به یادت بودم و دعای ویژه برات کردم، گوش ات رو بیار دم گوشت بگم

هورا
هورا
متشکرم
خدایا من چیکار کردم که جایزه ش داشتن همچین دوستایی شده؟؟؟؟
بهار بانو متشکرم

امیر یکشنبه 10 بهمن 1395 ساعت 09:18

آنان که اسلام را در فقط در قالب دعا و نماز و روزه می بیند و امر به معروف و نهی از منکر آنان به مید رینگ می بیند باید بگم که حداکثر دید آنان تا نوک بینی آنان است. کجایند ببیند که پیامبر فرموده من برای کامل کردن مکارم اخلاق آمده ام ....
نماز و روزه و ذکر خوب است اما قبل از آن باید روح خود را تطهیر کرد و طهارت قبل از ذکر است . این کجا طهارت روح دارند....
اصلا اینان .....
بگذریم سخن اهل دل را اینان نمی فهمند. و جواب آنان نیز خاموشی است .... بگذار در جهل و نافهمی خویش بمیرند تا .....

ببین دوست جونم... اینجا باید یه اشاره ای بکنم که من به اون قسمتای دین که دیگه خیلی عرفانی و ... میشه آگاهی کامل ندارم، اما میدونم اینقدر مکارم اخلاقی برای آموختن هست که میدرینگ من توش واقعا پیدا نیست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد